LG گسترش Puricare صف ارائه کامل هوای تازه پوشش برای هر فضا

در پاسخ به رشد مصرف کنندگان علاقه مزایای تمیز داخل سالن هوا ال جی الکترونیکس (LG) معرفی گسترده صف PuriCare™ ai

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

در پاسخ به رشد مصرف کنندگان علاقه مزایای تمیز داخل سالن هوا ال جی الکترونیکس (LG) معرفی گسترده صف PuriCare™ air مراقبت از راه حل های به بازار جهانی است. طیف گسترده ای ارائه می دهد بسیار مورد نیاز امداد از فقیر هوا در محیط داخلی شرایط ناشی از آلودگی های صنعتی و یا محلی پدیده های آب و هوا مانند گرد و غبار و طوفان شن و ماسه. با قابل حمل با باتری مدل مدل های مسکونی برای خانه ها و راه حل های طراحی شده برای بزرگتر, فضاهای تجاری, LG جامع PuriCare سری می تواند کمک به ایجاد یک فضای سالم در هر محیط و هر زمان.

"ال جی 2020 صف PuriCare تصفیه کننده هوا طراحی شده است برای ارائه به مصرف کنندگان در سراسر جهان با, پاک, هوای سالم در هر زمان و در هر کجا که به آن نیاز دارید" گفت: Dan آهنگ رئیس جمهور از ال جی الکترونیکس لوازم خانگی و تهویه شرکت راه حل. "امروز با افزایش آگاهی از اهمیت هوای پاک و تازه هوا, مصرف کنندگان خواهد شد نگاه به LG برای ارائه قابل اعتماد و معتبر راه حل برای خانواده خود و من با اعتماد به نفس ما را به چالش."

ال جی پرچمدار مصرف کننده مدل LG PuriCare 360° تصفیه کننده هوا است فورا تشخیص آن 360 درجه فن طراحی را قادر می سازد که دستگاه به تجدید و احیای هوا در سراسر مناطق بزرگ است. تصفیه کننده هوا زحمت هل فیلتر انفجار تا فاصله 7.5 متر از طریق پاک کردن تقویت کننده ویژگی های 1 که هنگامی که صفحه در, افزایش می یابد و می چرخد به توزیع فیلتر هوا در سراسر اتاق.

جدید برای سال 2020 است LG PuriCare تصفیه کننده هوا پت شامل یک فتوکاتاليستی خنک فضایی فیلتر برای از بین بردن بوهای نامطبوع – حتی بوی حیوان خانگی – تا 55 درصد به طور موثر تر از LG PuriCare 360 درجه. 2 بیشتر چه حیوان خانگی حالت قابلیت ارائه یک افزایش تا 35 درصد به بهتر جمع آوری گرد و غبار و خیره رشته های آلرژی زا خز و مو.3 علاوه بر این شرکت آخرین تصفیه کننده هوا ویژگی های این بدون هیچ زحمتی رایگان و آسان را تغییر دهید قبل از فیلتر است که می تواند به سرعت جدا و جایگزین گردیده برای مدیریت و راحتی اضافه شده.

LG PuriCare صف همچنین شامل جمع و جور و در عین حال بسیار موثر PuriCare مینی قابل حمل, راه حل برای تمیز کردن هوا در هر نقطه در هر زمان. مشابه در اندازه و وزن مشابه به عنوان یک نیم لیتری بطری پلاستیکی آب, بی سیم قابل حمل تصفیه کننده هوا می رود در هر نقطه که شما بروید زایش محیط زیست تا هشت ساعت در یک شارژ.4

بیشتر در گسترش صف خود را از کیفیت هوا و مراقبت از راه حل های جدید مدل تجاری است که می تواند به راحتی پوشش داخلی تا 158 متر مربع است.5 مناسب برای فضای کاری سالن و اتاق های کنفرانس و سالن های غذاخوری این قابل توجه یابو با بهره گیری از دو قدرتمند طرفداران به سرعت و به طور مداوم ارائه تمیز درجه تا فاصله 12 متر است.6

LG PuriCare 360° و PuriCare مینی موجود در بازارهای اصلی آسیا و آمریکای شمالی و خاورمیانه و در حالی که PuriCare حیوان خانگی و تجاری PuriCare در دسترس هستند در کشورهای هدف در آسیا و خاورمیانه است.

# # #

 تست شده توسط LG داخلی آزمایشگاه در یک منطقه محصور در خشکی از 259m3 (x 9.8 9.8 x 2.7 متر) با استفاده از PuriCare 360 درجه (مدل AS309DWA) با پاک کردن تقویت کننده روشن اندازه گیری سرعت هوا در ارتفاع 1.5 متر و فاصله 7.5 متر.

2 تست انجام شده توسط TÜV Rheinland مقایسه حداکثر مکش PuriCare حیوان خانگی (مدل AS190DNPA) و استاندارد PuriCare (مدل AS199DWA) در یک آزمایشگاه 8m3 در دمای 23.0° C (± 5.0°) با رطوبت نسبی 55 درصد (± 15 درصد). نتایج ممکن است متفاوت باشد بسته به شرایط محیطی و عوامل خارجی دیگر.

3 تست شده توسط LG داخلی آزمایشگاه در یک حیوان خانگی در کافه محصور به مساحت 132 متر3 با استفاده از PuriCare حیوان خانگی (مدل AS309DNP) در حیوان خانگی حالت و PuriCare 360 درجه (مدل AS309DWA) در حالت خودکار اندازه گیری وزن از گرد و غبار و مو های جمع آوری شده از پایین فیلتر در هر دو دستگاه. نتایج ممکن است متفاوت باشد بسته به شرایط محیطی و عوامل خارجی دیگر.

4 بر اساس استفاده در سرعت پایین حالت (دو ساعت برای استفاده مداوم در حالت سرعت بالا). نتایج ممکن است متفاوت باشد بسته به شرایط محیطی و عوامل خارجی دیگر.

5 تست شده توسط LG داخلی آزمایشگاه و CA (کره هوا تمیز کردن انجمن) در یک منطقه محصور در خشکی از 30m3 استفاده تجاری PuriCare (مدل AS488BWA) در حالت سرعت بالا بر اساس CA روش های تست (SPS-KACA 002-132). نتایج ممکن است متفاوت باشد بسته به شرایط محیطی و عوامل خارجی دیگر.

6 تست شده توسط LG داخلی آزمایشگاه در یک منطقه محصور در خشکی از 128m3 (1.7 x 29.0 x 2.6 m) با استفاده از تجاری PuriCare (مدل AS488BWA) اندازه گیری سرعت هوا در ارتفاع 2.4 متر و فاصله 15.55 متر. نتایج ممکن است متفاوت باشد بسته به شرایط خارجی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن