ال جی جدید Soundbar ارائه برتر صدا, جفت کاملا با GX گالری OLED تلویزیون

الجی الکترونیک (الجی) امروز اعلام کرد جدیدترین soundbar طراحی شده برای ارائه یک استثنایی خانه تجربه سرگرمی را

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

الجی الکترونیک (الجی) امروز اعلام کرد جدیدترین soundbar طراحی شده برای ارائه یک استثنایی خانه تجربه سرگرمی را به عنوان به خوبی به عنوان یک سطح جدید از مکانی و سبکی ادغام با شرکت بیمه تلویزیون. LG GX soundbar دارای عالی صدا و ویژگی های پیشرفته و پیچیده زیبایی شناسی طراحی شده است برای تکمیل ال جی برنده جایزه GX گالری OLED تلویزیون های سری.

GX soundbar کامل بصری همراه LG هنری الهام گرفته از گالری سری OLED تلویزیون. به ارائه حداکثر انعطاف پذیری soundbar می توان نصب شده یا خیط و پیت کردن بر روی دیوار به طور مستقیم در زیر تلویزیون و یا پشتیبانی با استفاده از شامل فولادی محکم ایستاده است. اندازه گیری 15H x 144.6 W x 3.25 D سانتی متر GX soundbar یکسان است در عرض و در پایان به 65 اینچ ال جی LG GX گالری سری تلویزیون. در هسته LG گالری طراحی فلسفه کامل سیستم تلویزیون است که می تواند متناسب هماهنگ در یک فضای داده شده – یک مفهوم LG طراحان از آن به عنوان "اضافه کردن فضایی ارزش است."

LG GX soundbar ارائه صدای عالی با تشکر از Dolby Atmos و DTX:S قابل توجهی برای سه بعدی صوتی. این بلندگو دالبی چشم انداز سازگار از طریق 4K عبور از طریق فعال کردن امکان بهترین کیفیت تصویر و صدا واقعا سینمایی مشاهده صفحه اصلی. شامل ساب ووفر متصل به صورت بی سیم به soundbar برای ارائه فرکانس پایین باس از هر نقطه در اتاق و با اضافه کردن ال جی عقب بی سیم بلندگو کیت (مدل SPK8 فروخته شده به طور جداگانه) ارائه قدرت و حتی بیشتر و بیشتر حس غوطه ور شدن.

این soundbar ارائه به روز رسانی راحتی کاربر و اتصال آسان از جمله گزینه های پیشرفته صوتی کانال بازگشت (eARC) و بلوتوث است. با پهنای باند بالاتر eARC فراهم می کند کامل غنای وضوح بالا و فرمت های صوتی مانند Dolby True HD و DTS Master Audio در حالی که بلوتوث تسهیل گردیده و فوق العاده با کیفیت پخش از گوشی های هوشمند و یا قرص.

بیشتر چه, LG GX soundbar است Hi-Res Audio گواهی ارائه lossless پخش در 24bit/96kHz با طراوت و چالاکی بیشتر و نکات دقیق وظریف. سخنران تولید دقیق و طبیعی صدا در هنگام بازی با وضوح بالا فایل های صوتی و یا زمانی که تا معمولی تبدیل فرمت های صوتی. ساخته شده در LG AI صدا نرم افزار قابلیت تجزیه و تحلیل و به طور خودکار اعمال بهترین تنظیمات صوتی را بدون در نظر گرفتن محتوای حصول اطمینان از حداکثر لذت بردن از گوش دادن در هر زمان.

جدید LG GX soundbar را رول از شروع این ماه در اروپا و آمریکای شمالی و آسیا و همچنین دیگر بازارهای کلیدی. بررسی خرده فروشان محلی برای قیمت و تاریخ دقیق در دسترس است.

# # #



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب