لیبرال فاکس دانشمند منفجر زمانی که همکار دروغ متهم مقایسه واشنگتن به صدام

یک فاکس نیوز پنل پرواز کردن ریل در روز پنج شنبه زمانی که Federalist سردبیر ارشد و فاکس نیوز عامل Mollie همینگو

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

یک فاکس نیوز پنل پرواز کردن ریل در روز پنج شنبه زمانی که Federalist سردبیر ارشد و فاکس نیوز عامل Mollie همینگوی به دروغ متهم به لیبرال دانشمند Marie Harf مقایسه جورج واشنگتن تا اواخر دیکتاتور عراق صدام حسین در طول بحث و گفتگو در زندگی مهم جنبش است.

در طول ظهر پخش زن محور نظر نمایش تعدادشان کمترفاکس مشارکت کننده حرف وزن در روز های اخیر در هدف قرار دادن آثار تاریخی به تصویر می کشد مؤتلفه رهبران و چهره های تاریخی که متعلق به بردگان است.

"من فکر می کنم یک فرایند به ارزیابی مجدد آثار تاریخی است که بهترین راه برای مقابله با این موضوع," او گفت:. "من در زندگی Charlottesville و آنها برای سال ها رفته اند از طریق یک فرایند به بحث در مورد خود متفق مجسمه و ما متاسفانه شاهد برخی از دعوا که شد فیزیکی بیش از وجود دارد."

حرف پس از آن پیشنهاد مصرف پایین از مؤتلفه بناهای تاریخی بود شبیه به عراقی ها پایین کشیدن مجسمه حسین پس از او عزل شد.

"یکی از اولین چیزهایی که ارتش ایالات متحده بود که ما به عراق حمله کرد بود همراه با عراقی پاره کردن مجسمه صدام حسین" او گفت:. "از آنجا که در حالی که آنها تنها نمادهای آنها نمادهای ظلم و ستم. آنها نماد یک رهبر که به کشته شدن بسیاری تا کنون مردم خود و شکنجه آنها. بنابراین نمادهای مهم."

قدیمی دموکراتیک عمل در ادامه می گویند وجود دارد نیاز به یک "روند به نگاه مؤتلفه ژنرال ها و رهبران" قبل از اضافه کردن که معترضان که پاره کردن مجسمه Ulysses S. Grant "احمق هستند و نه بخشی از گسترده تر گفتگو."

بعد از آن در برنامه در یک بخش در حال انجام تظاهرات سیاه محافظه کار دانشمند Lawrence B. Jones توضیح داد که زندگی مهم جنبش واقعی سلسله مراتب وجود برخی از افراد ادعا می شود از آن. میزبان نشان می دهد ملیسا فرانسیس اعتراف به اشتباه بودن آن را رد کرد و این واقعیت است که پل است که یک حرکت با هیچ ساختار سازمانی.

"اگر مردم کشته و چیزهایی را سوزانده و آن را نه یک سازمان و سپس هیچ کس مسئول برگزار می شود," او گفت: teeing تا همینگوی. "است که بسیار راحت است."

همینگوی در ضمن گفت که او می خواست به "تحسین" یک پل فعال برای "صادق بودن" زمانی که او گفت: فاکس نیوز روز چهارشنبه که آنها را "رایت کردن سیستم" اگر آنها نمی بینم تغییر آنها می خواهند.

او سپس اقدام به مراجعه به حرف این مجسمه مقایسه آشکارا چرخاندن آن برای راه اندازی های بد-ایمان حمله همکار.

"او ساخته شده یک مقایسه Marie Harf آیا قبلا در این نشان می دهد که گاهی اوقات شما نیاز به انجام خشونت آمیز انقلاب برای سرنگونی چیزهایی که شما نمی خواهم" او اعلام کرد. "شما می دانید مقایسه جورج واشنگتن به صدام حسین و بنابراین آن را خوب به پاره کردن هر دو مجسمه."

حرف بلافاصله اعتراض و اشاره کرد که او "مقایسه جورج واشنگتن به صدام حسین" و آن را "مضحک" برای همینگوی برای متهم کردن او از آن است. فرانسیس در عین حال شروع به پریدن کرد به گفتن حرف به اجازه همینگوی پایان او فکر می کردم.

نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن Federalist مقاله نویس در ادامه گفت که "ادعا شده است که آن را خوب به پاره کردن مجسمه که شامل جورج واشنگتن و لینکلن و اطناب به دلیل آن را فقط مانند آنچه ما از زمانی که ما یک تغییر رژیم در عراق و کمک به مردم پاره کردن مجسمه صدام حسین."

پس از همینگوی به پایان رسید او diatribe, حرف اقدام به مقابله با او جناح راست همکار لام.

"من نسبت مؤتلفه ژنرال به صدام حسین" حرف بانگ زد. "و برای شما بگویم من در مقایسه Geroge واشنگتن به صدام حسین شرم آور است, Mollie. من متاسفم آن را به طور کامل غیر قابل قبول و نامناسب!"

"با تشکر از شما برای روشن شدن" همینگوی snarked در پاسخ با پوزخند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن