بلند کردن آفریقای COVID-19 مستند به شمار مشکلات

کشورهای آفریقایی شده است به دنبال حق پاسخ به بحران است. آفریقای جنوبی و نیجریه را آغاز کرده اند کاهش مستند محد

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

کشورهای آفریقایی شده است به دنبال حق پاسخ به بحران است. آفریقای جنوبی و نیجریه را آغاز کرده اند کاهش مستند محدودیت به اقتصاد فضای تنفس. کارشناسان هشدار داده اند که ممکن است بیش از حد به زودی.

جیبوتی آغاز کاهش مستند اقدامات در روز دوشنبه علی رغم این کشور با داشتن بیشترین تعداد COVID-19 نفر در شرق آفریقا: برخی از 1,189 نفر از جمعیت 1 میلیون آزمایش مثبت برای coronavirus.

"مخاطرات بالا هستند اما هیچ گزینه دیگر وجود دارد: مردم باید به زندگی خود را و رفتن به محل کار" Djiboutian وزیر امور خارجه محمود علی Youssouf گفت: در حالی که اعتراف به این که این حرکت می تواند منجر به یک موج جدید از موارد.

Djiboutians گرفته نشده بود با مهربانی به محدودیت های اعمال شده توسط دولت از رئیس جمهور اسماعیل عمر Guelleh که به احتمال زیاد به اجرا برای انتخاب مجدد در سال آینده.

علاوه بر ملاحظات سیاسی بسیاری از دولت های آفریقایی نگران تاثیر مستند اقدامات در اقتصاد است. رشد اقتصادی بوده است تنبل در سراسر آفریقا و حتی قبل از COVID-19 بحران که از نظر آماری دارای ضربه نمی آفریقا به عنوان سخت به عنوان قاره های دیگر.

با این وجود سازمان بهداشت جهانی (WHO) روز دوشنبه هشدار داد که coronavirus می تواند کشتن بین 83,000 و 190,000 مردم در آفریقا و آلوده بین 29 میلیون و 44 میلیون — در سال اول اگر آن موجود است. با وجود این رواندا نامیبیا و زیمبابوه روز دوشنبه نیز تصمیم به شل مستند اقدامات است.

ادامه مطلب: Coronavirus: چگونه آفریقا نیروبخش است برای همه گیر تاثیر

آفریقای جنوبی تقسیم

این معضل نیز تقسیم آفریقای جنوبی. یکی از اولین کشورها در این قاره به معرفی دقیق مستند در مارس آفریقای جنوبی — کشور بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر در کشورهای جنوب صحرای آفریقا — بحث بیشتر کاهش مستند اقدامات بعد از restructions شد آرام در روز جمعه.

آفریقای جنوبی دارای بیش از 10 ، 000 تایید موارد جدید کروناویروس از جمله 194 مرگ و میر در کشور, وزارت بهداشت اعلام کرد در روز یکشنبه.

ادامه مطلب: COVID-19 محدود آفریقا در ماه رمضان روال

A local artist in Nairobi sewing and celling face masks

کمبود ماسک در سراسر جهان است و بسیاری از توسل به دستگاه های خود را

زیان کار

منفی اجتماعی و اقتصادی تاثیر این مستند گفته می شود نظرات خود را در مورد چگونگی ادامه. برخی از احزاب مخالف که ایستاده بود توسط جمهوری آفریقای سیریل Ramaphosa زمانی که مهار اقدامات انجام شده در حال حاضر خواستار پایان فوری مستند.

"تراژدی واقعی بازی کردن در اینجا است که دیگر coronavirus اما مستند به دلیل این مستند در حال رفتن به بسیاری از هزینه زندگی بیشتر از آن می تواند صرفه جویی گفت:" جان Steenhuisen رهبر دموکرات داد.

برخی از کارشناسان می گویند که تا 7 میلیون شغل از دست خواهد رفت اگر محدودیت های فعلی حفظ می شوند. اما هم وجود دارد که مانند Omphile Maotwe از مخالفان آزادی اقتصادی مبارزان که می گویند که آن را بیش از حد به زودی به سهولت اقدامات است.

"ما از دولت برای تقویت و سفت کردن قوانین و مقررات مستند" Maotwe گفت.

بیشتر بخوانید: بانک جهانی: "هیچ کشور آفریقایی می توانید در صورت این بحران به تنهایی'

Cameroonian musician Manu Dibango

کامرونی نوازنده مانو Dibango بود در میان آفریقایی مشهور کشته شده توسط ویروس

بیش از حد به زودی برای نیجریه ؟

غنا را تجربه و با کاهش در سه هفته مستند در شهرهای آکرا و کومسی در آوریل 19 به خوبی جواب نمی دهد برای روند فعلی در بسیاری از کشورهای آفریقایی.

بیش از آخر هفته رئیس جمهور نانا Akufo-Addo اعلام کرد که یک کارگر در یک ماهی-پردازش کارخانه در شهرستان طمع آلوده 533 همکاران. او تمدید ممنوعیت تجمعات عمومی تا پایان ماه مه. مدارس و دانشگاه ها بسته باقی خواهد ماند تا پس از آن.

عفونت در حال حاضر ایستاده در 4,700 بالاترین نرخ در غرب آفریقا است. در پاسخ به منتقدان که ترس است که غنا عمل بیش از حد به زودی رئیس Akufo-Addo, داشت که این افزایش به دلیل جمع شدن از 18,000 آزمون و غنا "را وفق دهند به عنوان تغییر وضعیت."

نیجریه به دنبال کت و شلوار در روز دوشنبه با کاهش محدودیت در پایتخت آن آبوجا و در این کشور سرمایه اقتصادی, Lagos. این مستند در محل پس از مارس 30 خواهد بود کاسته و به تدریج بیش از شش هفته است.

کسب و کار شده اند مجاز به بازگشایی ارائه اقدامات در محل برای اطمینان اجتماعی فاصله و آلودگی — یک حرکت ناودان گزارش انجمن پزشکی (NMA) رئیس جمهور فرانسیس Faduyile که در توصیف این حرکت به عنوان "بسیار زودرس است." او پیشنهاد کرد آن درایو می تواند تا میزان عفونت — یک "سناریو ترسناک."

خیلی دیر شده برای چاد?

چاد در حال رفتن در جهت مخالف است. روز جمعه این کشور 22 شهرهای اصلی از جمله پایتخت آن انجامنا شد جدا از بقیه کشور برای 15 روز است. چاد را در بخش بهداشت و درمان شده است در تلاش برای نگه دارید تا با این بیماری همه گیر. چندین بهداشت کارگران آلوده بودند به دلیل عدم وجود تجهیزات حفاظتی.

چاد وزارت بهداشت بود خاص خود را برای مدیریت بحران است. Younouss Mahadjir رئیس بهداشت و درمان اتحادیه کارگران گفت: مقامات بهداشتی به نظر می رسد تحت الشعاع این وضعیت است.

"COVID-19 زمان همه با تعجب به خصوص در کشوری مانند ما که در آن اختلال حاکم حتی در بالای دولت است. مردم در حال اشتباه است," او گفت: DW.

"ما التماس کرد با وزیر بهداشت و درمان, اما هیچ کس جواب ما. در حال حاضر بسیاری از کارگران آزمایش مثبت و برخی کشته شدند. آن را جدی گرفتن."

بسیاری از Chadians بر این باورند که مقامات بهداشتی دیگر در کنترل اوضاع. دانشجو Amane نره می خواهد دولت به درخواست چین برای کمک به. "من فکر می کنم که quarantining شهر انجامنا است و نمی خواهید به هر چیزی را حل کند" او گفت:. "بیماری است که در همه جا در کشور است."

Chadian سلامت کارشناسان همچنین می گویند که این تصمیم گرفته شد خیلی دیر است.

برخی از تانزانیایی ممکن است می گویند "بهتر از اواخر هرگز." دلیل این است که رئیس جمهور جان Magafuli شده است غفلت از بحران به یک نقطه که در آن حتی که مناسب دیدم به آشکارا سرزنش کرد.

با 509 مورد تأیید و 21 مرگ و میر — از جمله سه قانونگذاران این کشور و وزیر دادگستری — تانزانیا بود و نه در میان کشور بدترین ضربه. اما دارالسلام به طور مداوم موفق به انتشار روزانه آخرین آمار و ارقام. و کارشناسان بهداشت هشدار می دهند که عدم اقدامات کافی هنوز هم ممکن است به نوبه خود آن را به همه گیر جدید کانون.

Thuso Kumale و بلز Dariustone کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب