برزخ مجله: فرهنگی کپسول زمان متولد شده در مستند راه اندازی برای حمایت از کار هنرمندان با رادیکال های جدید انتشارات مدل

نا امید از عدم حمایت دولت از هنر و صنایع خلاق برزخ تیم را به ایجاد یک جامعه مبتنی بر مدل برای حمایت از کار ذهن

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

نا امید از عدم حمایت دولت از هنر و صنایع خلاق برزخ تیم را به ایجاد یک جامعه مبتنی بر مدل برای حمایت از کار ذهن خلاق.

راه اندازی شده توسط نیک Chapin (کتیبه معاون), برزخ upends سنتی انتشارات مدل با یک نه برای سود رویکرد توزیع تمام سود حاصل از تبلیغات و موضوع فروش مستقیم به همکاران برجسته در مجله و کارکنان که در تولید آن است.

یک لیست طولانی از یک لیست هنرمندان و معماران و طراحان—از جمله Vivienne Westwood, Wolfgang تیللمنس, میراندا جولای, تام ساکس, Andrea Arnold, Tyler Mitchell, ذغال سنگ Schorr و بسیاری دیگر—باید کمک کار و چشم پوشی از هزینه های خود را اجازه می دهد بودجه برای رفتن به همکاران بیشترین نیاز.

موضوع افتتاحیه ویژگی های هنر, ایده ها و طنز به دنیا جهانی مستند اما به دنبال فراتر از آن است. نتیجه این است که شاید نهایی کپسول زمان از سال 2020 بحران به عنوان دیده می شود از طریق چشم از برخی از خلاق ترین افراد در جهان است. آن را ارائه می دهد امید می خندد و یک چشم انداز برای راه رو به جلو.

هالی Fraser, WePresent سردبیر & برزخ انتشار سهام شریک دیدگاه او در پروژه "ما احتمالا می تواند همه توافق دارند که جهان کاملا یک مکان عجیب و غریب در حال حاضر. ماه گذشته در حالی که ما مجبور به ایستادن هنوز هم. و در یک لحظه مثل این که وقتی ما در یک حالت ثابت از شار خلاقیت و بیان واقعا مهم است. برای بسیاری از ما ایجاد شده است که ما چگونه ایجاد حس از آنچه که در اطراف ما چگونه ما actualise آنچه که ما احساس. این یک حس آزادی.

در WePresent ما همیشه اعتقاد بر این است که خلاقیت - در هر شکل آن ممکن است - می تواند کمک به تغییر جهان است. و چون از این باورها این احساس بسیار طبیعی تصمیم گیری برای ما به همکاری با برزخ به کمک بازی یک بخش کوچک در ساخت مطمئن شوید که خلاقیت همچنان به پیدا کردن راه خود را حتی در زمانی که ما ممکن است در تلاش برای پیدا کردن ماست."

دانلود کامل رسانه های کیت در اینجا.

در مورد WeTransfer

WeTransfer باعث می شود ابزار به حرکت ایده های. تاسیس در سال 2009 در شهر آمستردام به عنوان یک روش ساده و خوب طراحی شده هاست های خدمات, خلاق, جامعه, WeTransfer به رشد شامل ابزار که در مقیاس بزرگ در سراسر خلاق طیف از جمله سرمقاله پلت فرم WePresent (با 2M ماهانه خوانندگان) نرم افزار تلفن همراه, 'جمع آوری توسط WeTransfer' (با 4M کاربران ماهانه) سریع اسلاید-ساخت ابزار رب® (با 40,000 فعال تیم) همهجانبه طراحی ابزار کاغذ® (با بیش از 25M محبوبیت), و اصلی وب پلت فرم با 50M کاربران ماهانه و بیش از یک میلیارد فایل های ارسال شده در هر ماه.

از آغاز WeTransfer اولویت بندی کرده است آوردن "آفلاین" ارزش - اعتماد به شفافیت و اخلاق - آنلاین. این به معنی داشتن یک مسئول اطلاعات سیاست و ابزار است که نمی منحرف کردن اذهان مردم از خلاق خود را جریان. WeTransfer پیشگام معنی جدیدی از تبلیغات آنلاین در نتیجه این پلت فرم را تمام صفحه تصاویر پس زمینه طراحی شده توسط برنده جایزه ما در خانه creative studio. تبلیغ عبارتند از: صنعت-مارک های پیشرو مانند اپل, Saint Laurent, گوگل, Balenciaga, سامسونگ, Netflix, آدیداس و Squarespace.

از زمان تاسیس آن WeTransfer است با افتخار پشتیبانی خلاق جوامع و با توجه به 30% از فضای تبلیغاتی برای حمایت از هنر اهدای بیش از 5 میلیارد دلار برداشت در سال 2017. از طریق ما جریان تبلیغات گرانت برنامه و محتوا پلت فرم WePresent ما همکاری با صدها نفر از پیشگامانه هنرمندان و سازمان ها از جمله Bjrk پادشاه Krule, FKA twigs, رایان McGinley, Ami Vitale تا نلسون ماندلا, بنیاد توسعه سازمان ملل متحد برنامه جهانی حیات وحش بنیاد و شاهزاده و مستغلات. در سال 2016 WeTransfer راه اندازی رایگان کارشناسی ارشد هنر در تفکر طراحی با دانشگاه زیرزمینی و در سراسر جهان FM جهانی ایستگاه رادیویی اجرا شده توسط افسانه ای BBC DJ ژیل پترسون.

پس از 25 میلیون دلار سرمایه گذاری از کوهستانی اروپا در 2015, WeTransfer باز ما در ونیز ساحل لس آنجلس برای اضافه کردن به آمستردام ستاد. در 2018, WeTransfer به دست آورد محبوب خلاق برنامه های کاغذ® و رب® و گسترش آن حضور آمریکا به شهر نیویورک است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب