لینک کارکنان همه-زندگی-ماده در طول 'آشغال آتش نشست نژادپرستی

LinkedIn به خود می بالد که بسیار حرفه ای ترول-رایگان آنتی تز به همه دیگر رسانه اجتماعی سیستم عامل است. اما روز

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

LinkedIn به خود می بالد که بسیار حرفه ای ترول-رایگان آنتی تز به همه دیگر رسانه اجتماعی سیستم عامل است. اما روز چهارشنبه خود شرکت داخلی جلسات بیشتر شبیه یک "آشغال آتش" Facebook بخش نظرات از هر چیز در این شرکت معروف مدنی وب سایت.

در اوایل این هفته حرفه ای وب سایت شبکه اعلام کرد که آن را نگه مجازی جهانی تاون هال به آدرس سراسر کشور ناآرامی های اجتماعی برانگیخته توسط پلیس مینیاپولیس قتل جورج فلوید. در این دیدار که در صورتحساب یا لیست به عنوان یک رویداد به بحث نژادی و نابرابری با "تأمل در خود ما تعصبات تمرین allyship و عمدا رانندگی عادلانه اقدامات است."

"ما صرف بیشتر از زمان ما با هم در بحث باز پس لطفا در نظر آوردن پرسش ها و یا تجارب شما می خواهم برای به اشتراک گذاشتن" خواندن ایمیل دعوت به کارکنان.

لینک کارکنان به دنبال آن دستورالعمل های دقیق. نتایج یک فاجعه است.

در طول این جلسه بود که انجام شده توسط videochat و برجسته یک نوار که در آن کارکنان می تواند نظرات چند ناشناس کارکنان به اشتراک گذاشته انعکاس نظرات مخالفان و منتقدان از زندگی مهم جنبش است. چند تا از این نظر مورد انتقاد قرار, لینک, موقعیت در تنوع استخدام, معادل چنین شیوه با نژادپرستی علیه مردم سفید.

"به عنوان یک غیر اقلیت تمام این صحبت ها باعث می شود من احساس می کنم مثل من قرار است به احساس گناه از من رنگ پوست. من احساس می کنم باید اجازه دهید کسی که کمتر واجد شرایط پر کردن سمت من. این است که خوب است ؟ به نظر می رسد که من یک زندانی از تولد من" یک دیدگاه نوشته. "این چیزی است که مارتین لوتر کینگ جونیور را می خواستم برای هر کسی است."

"من معتقدم که به هر گروه نژادی امتیاز بیش از دیگران در یک بازی مجموع صفر نمی خواهد هر گونه حمایت شده توسط دیگران است. هر گونه افکار در صدمه زدن به دیگران در حالی که دادن امتیازات با گلگون نام به نام تنوع?" را بخوانید کارمند دیگری نظر.

"نژادپرستی در LinkedIn واقعا در آمد در بخش Q&A!"

ناشناس, لینک, کارمند

"جورج قاتلان باید سعی شود با توجه به قانون. اما چگونه می تواند به استخدام بیشتر اقلیت به مدیر نقش و C-suite موقعیت آدرس پلیس نژادپرستی? من فکر استخدام در LinkedIn مبتنی بر شایستگی به تنهایی."

دیگر LinkedIn کارکنان بیشتر رفت شکایت در نظر است که خشونت پلیس علیه مردم سفید بود undercovered و تلاش برای محور گفتگو به سیاه و سفید در سیاه و جنایت به جای.

"سیاه پوستان کشتن سیاه پوستان در 50 برابر رای که سفیده کشتن سیاه پوستان. معمولا این نتیجه از باند خشونت در داخل شهر. که در آن اعتراض?" یک دیدگاه گفت: انعکاس مشترک ضد BLM صحبت کردن نقطه منحرف از نگرانی در مورد خشونت دولتی در برابر جامعه است.

"این حادثه غم انگیز است که اتفاق افتاده است به جورج فلوید اتفاق افتاده است دقیقا همان به تونی Timpa (مرد سفید) با دالاس پلیس در سال 2016 و هیچ کس به نظر می رسید به مراقبت های پس از آن," کارمند دیگری نوشت.وجود دارد هیچ فریاد برای عدالت در مورد او. چرا ؟ باید ما می خواهیم عدالت برای همه است؟"

"آیا همه ما درک می کنیم که تبعیض نژادی است که در مورد هر کس و می تواند به هر جهت ؟" نوشت: یکی دیگر از. "تبعیض نژادی شایع در شرکت های فن آوری. به عنوان یک فرد سفید من تجربه کرده ام آن از مردم از نژاد های دیگر بیش از حد."

نظرات بلافاصله ملاقات با خشم از متعدد دیگر LinkedIn کارکنان که به نظر نگران کننده و نژادپرست است.

یک کارمند توصیف Q&A به عنوان یک "آشغال آتش" در حالی که دیگری آن را به نام یک "حماسه شکست." یک کارمند که به عنوان سیاه و سفید گفت: نظر به حال "کاملا نابود شده من است."

"من احساس نمی امن مشغول به کار در این شرکت را در یک محل که در آن من در حال حاضر ناراحت کننده با درمان من در تیم خود من پس از من آغاز شده است" نوشت: یک کارمند. "این بسیار غم انگیز است."

"وجود دارد که برخی بسیار نظرات توهین آمیز که در اینجا به طور کامل در برابر روح چه این است که در نظر گرفته شده برای" دیگری اضافه شده است. "من کاملا شوکه شده توسط برخی از این نظرات نژادپرستانه از من همکار کارکنان. من کاملا منزجر!"

"نژادپرستی در LinkedIn واقعا در آمد در بخش Q&A!" سومین کارمند پکتیا میباشد.

به گفته یکی از کارکنان که با حضور در تماس LinkedIn خواسته کارکنان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات از ملاقات با هر کسی که در خارج از شرکت.

پس از Daily Beast رسیده برای اظهار نظر مدیر عامل شرکت رایان Roslansky مشترک توجه داشته باشید پرداختن به کارمند شکایت در مورد نظرات که به او گفته شد "وحشتناک" و "توهین آمیز است." او گفت که مجریان قادر به دیدن برخی از نظرات را در زمان واقعی و اذعان کرد که اعطای گمنامی در پاسخ به سوال فرم اجازه برخی از کارکنان به "اضافه کردن نظرات توهین آمیز و بدون پاسخگویی."

"ما نیاز کاربران بر روی پلت فرم ما به هویت واقعی و ما نمی خواهد اجازه می دهد ناشناس سوالات در همه دست به دست جلسات در آینده," او گفت:. "من گفت: آن را در شرکت گروه دیروز و من دوباره آن را می گویند ما نیست و نمی خواهد به یک شرکت و یا پلت فرم که در آن نژادپرستی و نفرت سخنرانی مجاز است."

Roslansky افزود: "با بالا بردن صدای دموکراتیزه کردن دسترسی به آموزش و شغل و مقابله با سیستمهای بی عدالتی اقتصادی ما می تواند و خواهد شد را تغییر معنی دار. برای هر یک از این اتفاق ما باید برای شروع با فرهنگ ما و متعهد به کار را از طریق همه چیز با هم. ما باید برای لنگر در ارزش های ما از جمله داشتن باز و صادقانه و سازنده گفتگو و احترام است که روابط مهم است."

بیش از چند سال گذشته تعدادی از عمده شرکت های فن آوری شده اند roiled داخلی اختلاف بیش تنوع سیاست ها و طرح های. در سال 2017, گوگل, اخراج یک کارمند که در برابر استدلال این شرکت تنوع استخدام های گردش یک یادداشت مدعی زنان "بیولوژیکی" کمتر احتمال دارد به موفقیت در تکنولوژی. بزرگ با تکنولوژی تلاش برای تنوع بخشیدن به نیروی کار خود را با مایکروسافت اپل و گوگل تمام گزارش که سیاه و سفید ویژگی های کارکنان هنوز هم به مراتب کمتر در این شرکت در مقایسه با ملی درصد.

LinkedIn خود ادامه داده است برای مبارزه با تقویت آن فراگیر. شرکت 2019 نیروی کار تنوع گزارش اذعان کرد که "ما کشف کرده ایم که ما نیاز به تکامل راه ما استخدام در مقیاس و فکر می کنم innovatively به آدرس خاص استخدام نیاز دارد. برای مثال, استخدام بیشتر از رهبران گروه کمتر در ایالات متحده از جمله بیشتر سیاه و لاتین رهبران مهم اولویت برای ما است." بر اساس این گزارش, لینک, تا به حال فقط 3.5 درصد و 5.9% Latino نیروی انسانی در مقایسه با رنگ سفید (47.5 درصد) و آسیا (40.3%) کارکنان.

یک ناشناس کارمند در چهار جلسه به نظر می رسید به بهترین خلاصه این رویداد است.

"من فکر می کنم این ناشناس Q&A پلت فرم ممکن است یک اشتباه lmao."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب