کمی ریچارد خام جاذبه جنسی الهام بیتلز دیوید بووی و شاهزاده

منt را بر روی بیشتر از یک اندام به می گویند که بزرگترین خط در هر راک اند رول آهنگ—ما باید دو برابر کردن و گفتن

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

منt را بر روی بیشتر از یک اندام به می گویند که بزرگترین خط در هر راک اند رول آهنگ—ما باید دو برابر کردن و گفتن همه موسیقی تا کنون?—است "-wop-bom-a-loo-mop-a-کونی-bom-bom!!"

مطمئنا که آن را همه می گوید.

همانطور که با هر گونه واقعا oracular صدور آن الهام بخش بهت و حیرت در اول وقت شنونده و دوم-زمان شنونده و سوم و چهارم و در و در. رمز و راز هرگز کاهش می یابد.

به عنوان آهنگ دهانه آن را غیر ممکن است به بالا. و پس از آن موسیقی در ضربات چیزی را از چشم یک طوفان.

"Tutti Frutti, aw رودی!

"Tutti Frutti, aw رودی!

"من یک دختر به نام شکایت

"او می داند که فقط به آنچه به انجام این کار!"

کاهش می یابد به صرف کلمات که شعر نیست خیلی شبیه. شما را به شنیدن آن به آن اعتقاد دارند اما اگر هر آهنگ تجسم احساسات "من نمی نیاز به دانستن آنچه در آن به معنی به می دانم که من آن را دوست دارم" این "Tutti Frutti" اولین تک برش توسط ریچارد آهنگ ساخته شده است که نام او و مسلما این آهنگ که بیش از هر دیگر جلب بیشتر مردم به گرم خود را در آتش سوزی از راک اند رول. و در شش دهه پس از آن ثبت شد آن را از دست داده و نه یک ذره از قدرت آن است.

قطعا آن را الهام گرفته از سهم خود را از نوازندگان از بیتلز به لو رید از سنگ به دیوید بووی و پتی اسمیت و شاهزاده—به خصوص شاهزاده. همه آنها آزادانه اذعان کرد که آن را به طور کامل تغییر زندگی خود را در دو دقیقه و بیست و پنج ثانیه زمان آن را در زمان این آهنگ به کار سحر و جادو خود را.

ریچارد درگذشت در شنبه 87 ساله اش را تایید کرد به سنگ نورد.

حتی اگر شما یک موسیقیدان شما نمی تواند کمک کند حسادت قدرت ایجاد تغییر و تحول است که موسیقی برای گرفتن یک شنونده و نه اجازه رفتن به دم یک اتاق با انرژی بی حد و حصر به تنظیم مجدد واقعیت که همه هنر بزرگ باید مانند که جهان هرگز همان بعد از شما شنیده ام که ترانه—که نمی خواهم به انجام این کار ؟

پس از آن آمد ", قد بلند" و "خوب Golly از دست مولی" و "لوسیل" و با هر انتشار تحقق رشد که خوب به عنوان این آهنگ ها بودند چه آنها را بزرگ کرده بود مرد بازی و آواز خواندن آنها را.

بیش از هر ریچارد چارلز Aud کاملا محو همیشه غشای نازک بین مذهبی وجد و تحول قدرت از سنگ است. آن را کاملا تعجب آور است که برای بسیاری از زندگی خود او رفت و به عقب و جلو بین جهانیان از دین و پاپ, بین انجیل فریاد و موسیقی ،

در یک شیوه ای مشابه و به خوبی قبل از او پاک مرزهای بین جنس جسارت به روی صحنه ظاهر می شود در را تشکیل می دهند و به حرکت و رفتار androgynously. او راست, گی, چیزی بین, و یا چیزی کاملا متفاوت است ؟

نسخه اصلی "Tutti Frutti"—نسخه ریچارد برای خود رکورد تولید در نیواورلئان در طول یک جلسه استراحت زمانی که آنها متوقف شده بود برای ناهار—یک روحیه قصیده به لواط است که ممکن است داده اند شاهزاده مکث. شنوایی که عملکرد تولید می دانستم که دو چیز: او رسید و او نیاز جدید متن آهنگ (این بود که در آن نقطه که ترانه سرا دوروتی LaBostrie در آورده بود به ارائه نسخه پاک کننده و با توجه به مالش دادن او به کلمات آن جای تعجب نیست که او همیشه ادعا می کرد که کمی ریچارد نوشت: هیچ یک از این آهنگ.)

پس از مدت کمی ریچارد نسخه از "Tutti Frutti" به نظر می رسد در سال 1955 Pat Boone تا به حال حتی بزرگتر با آمار حتی بیشتر G-دارای نسخه. هیچ کس توضیح می دهد که عمل شنیع بهتر از ریچارد خود را در مصاحبه ای با ریچارد هارینگتون از واشنگتن پست: "آنها نمی خواهند من به در سفید' راه ... احساس کردم تحت فشار قرار دادند به یک ریتم و بلوز گوشه ای به دور از راک' راه, چرا که در آن پول است. هنگامی که " Tutti Frutti آمد ... آنها نیاز به یک ستاره راک به بلوک مرا از خانه های سفید چون من یک قهرمان بود به بچه ها. سفید کودکان و نوجوانان را Pat Boone تا در کمد و کشو چون آنها دوست من نسخه بهتر اما خانواده نمی خواهم من چون از تصویر بود که من طرح ریزی."

بار خدا را شکر می کند گاهی اوقات پشتیبانی کردن ، امروز هیچ کس به یاد می آورد که پوشش در حالی که کمی ریچارد نسخه زندگی در سر ما مانند آن ثبت شده بود دیروز. اما در حالی که در مقایسه کمی ریچارد پت بون brainer هیچ است در نظر کسانی که برنده بزرگتر استعدادهای شانس بهتر است. حتی الویس که ثبت بیش از معتبر نسخه برای اولین RCA آلبوم در یک عملکرد است که نیست یک پچ در اصلی.

کمی ریچارد نسخه rawness که نگه داشته فقط به سختی در چک. این انفجار صدا, اما آن را یک انفجار کنترل شده. این که حس چیزی در مورد به چرخ خارج از کنترل در هر لحظه که باعث می شود این آهنگ خیلی زنده و آن را به صورت یک واقعیت تقریبا درایو شما دیوانه.

شاید این منصفانه نیست برای قضاوت یک استعداد به عنوان بزرگ به عنوان کمی ریچارد را بر اساس یک آهنگ. او پس از تمام رکورد های زیادی از جمله نیم دوجین آهنگ ها به عنوان خوب به عنوان هر چیزی در تاریخ راک اند رول.

و او می تواند هر چیزی—هر چیزی کاملا—و آن را به طور کامل خود را.

حتی تا حرفه ای بررسی به نظر می رسد به طور کامل کنار نقطه به دلیل "Tutti Frutti" واقعا کل داستان که کمی ریچارد و نوع هیاهو او قادر به بالا بردن (حتی کتابخانه کنگره concurs داشتن اضافه شده آهنگ های ملی خود ضبط رجیستری در سال 2010 با مشاهده این که "منحصر به فرد vocalizing بیش از مقاومت ضرب و شتم اعلام کرد یک عصر جدید در موسیقی").

این حس از مجموع هیچ چیز-برگزار-بازگشت تعهد که ریچارد را به همه چیز او است در همه وجود دارد که برای اولین بار ضبط. او آن را انجام دهید و بیش از بیش از یک آهنگ بزرگ پس از دیگری برای دهه اما بزرگ به عنوان او همیشه بود و بقیه فقط یک ماده از تکرار خود است. اخبار در حال حاضر و آن را در آنجا ماند اخبار از زمان.

نوازنده پسر دنی Aud گفت رولینگ استون در روز شنبه که پدرش باعث مرگ ناشناخته بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن