زنده بوکس است: شکور استیونسون و جسی Magdaleno به تیتر ژوئن کارت

این همه می توان در سه مدتها در انتظار واژه ها: بوکس است. رتبه بالا در ESPN بازده شنبه, ژوئن 9, به عنوان WBO ور

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

این همه می توان در سه مدتها در انتظار واژه ها: بوکس است.

رتبه بالا در ESPN بازده شنبه, ژوئن 9, به عنوان WBO ورزشکار پروزن قهرمان جهان Shakur استیونسون را در پورتوریکو مدعی فلیکس "La Sombra" Caraballo در 10 دور فوق العاده ورزشکار پروزن تقلا. استیونسون-Caraballo خواهد فیلمهای ژوئن بوکس صف خواهد شد که شامل کارت های چندگانه در هر هفته در ESPN خانواده از شبکه های. جزئیات ESPN سیستم عامل و لحن-در زمان به زودی اعلام خواهد شد.

استیونسون-Caraballo خواهد بود که برای اولین بار از چند ماه ژوئن حوادث را در MGM Grand مرکز کنفرانس سالن بزرگ. این عمل را ادامه خواهد داد دوشنبه, ژوئن 11 هنگامی که سابق junior ورزشکار پروزن قهرمان جهان و برترین ورزشکار پروزن مدعی جسی Magdaleno چهره دومینیکن ضر Yenifel ویسنت در 10 طفیلی.

این حوادث بسته خواهد شد به هر دو عمومی و رسانه ها به عنوان تنها ضروری مبارزه با اعضای اردوگاه و رویداد کارکنان مجاز خواهد بود در سایت.

"من می خواهم برای تشکر از MGM اقامتگاههای تفریحی و ایالتی نوادا ورزشی کمیسیون برای کمک های خود را در کمک به بازگرداندن سطح جهانی بوکس" گفت: رتبه های برتر رئیس باب Arum. "ما همه به دنبال به جلو به یک دیدنی تابستان زنده بوکس در سراسر ESPN سیستم عامل است. شکور است در میان بهترین استعدادهای جوان من تا کنون ترویج و او در حال رفتن به قرار دادن در یک نمایش در 9 ژوئن."

ESPN رتبه بالا بازی بازی مفسر جو Tessitore خواهد شد خواستار اقدام از ESPN بریستول, Conn., استودیو. آندره بخش (تحلیلگر) سابق #1 پوند برای پوند دو بخش جهان titleholder و المپیک 2004 مدال طلا, تیم برادلی (تحلیلگر) سابق دو بخش جهان titleholder و بوکس خودی علامت Kriegel ملحق خواهد شد از خانه خود studios. بوکس خبرنگار برنارد اسونا خواهد بود در محل در لاس وگاس.

ژوئن 9

MGM Grand مرکز کنفرانس سالن بزرگ

رویداد اصلی

شکور استیونسون (13-0, 7 کوس) در مقابل فلیکس Caraballo (13-1-2, 9 کوس)

10 دور فوق العاده ورزشکار پروزن

2016 آمریکا در المپیک مدال نقره استیونسون غرور نیوآرک, نیوجرسی است تست آب در سوپر ورزشکار پروزن زیر عنوان ورزشکار پروزن-برنده شدن تلاش بیش از Joet گونزالس در ماه اکتبر گذشته. او رفت 4-0 در سال 2019, فلاش مهارت و ورزشکاری است که بسیاری از کارشناسان میخ او را به عنوان یک آینده پوند برای پوند سوپراستار. Caraballo موفق به کسب پنج دعوا در یک ردیف و خواهد شد مبارزه برای اولین بار به دور از پورتوریکو.

"من نمی توانم صبر کنید برای دریافت در حلقه و بازگشت زندگی بوکس به ESPN" استیونسون گفت. "من واقعا نا امید زمانی که من مبارزه کردم و لغو در ماه مارس و به من گفت که من می خواستم به یکی از اولین مبارزه می کند. من ماندم در شکل وقتی که در تماس با آمد و من آماده بود. جو ممکن است متفاوت در ژوئن 9, اما من مبارزه در موقعیت های منحصر به فرد در سراسر جهان قبل از, بنابراین آن را نمی خواهد تحت تاثیر قرار من. صرف نظر از این که در ساختمان شما ببینید یکی دیگر از عملکرد عالی و من به شما یادآوری هر کس که چرا من بهترین جنگنده های جوان در بوکس."

Co-قابلیت

Mikaela مایر (12-0, 5 کوس) در مقابل هلن یوسف (17-4-2, 10 کوس)

10 دور فوق العاده ورزشکار پروزن

Mayer استیونسون 2016 المپیک هم تیمی است در مدت زمانی کوتاه تبدیل به یکی از چهره زن بوکس. لس آنجلس بومی در مسیر است برای یک عنوان جهان شات در این سال, اما او باید اولین شکست یوسف بومی از لاگوس, نیجریه که در حال آمدن است خاموش رقابتی از دست دادن تصمیم به سابق, سبک وزن, ملکه Delfine Persoon.

"من فوق العاده ممنون و هیجان زده به مبارزه در بوکس اول کارت پس از همه گیر خاموش" مایر گفت. "من را به سفر به نیویورک برای مبارزه مارس 17, اما قرنطینه به اثر رفت روز قبل از من قرار بود به پرواز. بنابراین با وجود داشتن سخت 10-هفته camp, من قادر به انجام و ویترین کار من تا به حال قرار داده است. من احساس می کنم مثل من وارد مجموعه مهارت های من و من مشتاق به نشان می دهد که در تاریخ 9 ژوئن و ضبط من 13th برنده شوید. این نیز بزرگ برای دیدن ESPN و رتبه بالا داشتن یک زن تیتر اول خود را پشت کارت. من شده اند در اردوگاه با شکور و ما آماده هستیم به بوکس بازگشت به تلویزیون با هیجان انگیز برنده است."

Undercard

شکست نخوردگان سنگین وزن حذفی هنرمندان Jared "واقعی Big Baby" اندرسون (3-0, 3 کوس) از تولیدو اوهایو را جانی Langston (8-2, 3 کوس) در شش دور میزند. اندرسون به تازگی به عنوان تایسون خشم رئیس شریک مبارزه برای دئوتای وایلدر مسابقه برگشت.

گیدو "گلادیاتور" Vianello (6-0, 6 کوس), 2016, ایتالیایی, المپیک مبارزه خواهد کرد همین Haynesworth (16-3-1 14 کوس) در شش طفیلی در سنگین وزن.

Robeisy رامیرز (2-1, کوس 2) دو بار در المپیک مدال طلا از کوبا که جای کسی را گرفتن استیونسون در سال 2016 مدال طلا مسابقه را به دنبال سومین پیروزی راست به عنوان یک حرفه ای در شش دور ورزشکار پروزن تقلا در برابر Yeuri اندوجر (5-3, 3 کوس).

در میان شیب تنظیم برای شش یا چهار دورکالوین متکالف (10-3-1, 3 کوس) روبرو خواهد شد آتلانتا بومی Quatavious نقدی (11-2, 7 کوس).

ژوئن 11

MGM Grand مرکز کنفرانس سالن بزرگ

رویداد اصلی

جسی Magdaleno (27-1, 18 کوس) در مقابل Yenifel ویسنت (36-4-2, 28 کوس)

10 دور ورزشکار پروزن

برتر ورزشکار پروزن مدعی Magdaleno را شکست داد تا به جانبازان رافائل ریورا و ریکو راموس پس از حرکت از تاریخ ورزشکار پروزن صفوف. لاس وگاس بومی خواهد بود مبارزه در زادگاه خود برای اولین بار از او سرنگون چهار وزن شخص مهم در میان یکدسته Nonito donaire در نوامبر 2016. ویسنت نویسنده متعدد برجسته-حلقه knockouts است 11-1 با 11 knockouts در گذشته خود 12 دعوا.

"این احساس بسیار خوبی به عنوان یکی از اولین مبارزان پشت" Magdaleno گفت. "من هیجان زده به عقب بر گردیم در حلقه به خصوص بعد از آخرین مبارزه لغو شد. من نمی دلسرد. من حتی بیشتر در حال حاضر آماده. من نمی توانم صبر کنید برای به نمایش گذاشتن من استعداد به ESPN مخاطبان است. چه راهی بهتر برای نشان می دهد که قهرمان است؟"

Co-قابلیت

آدم لوپز (13-2, 6 کوس) در مقابل لویی کریا (12-2, 7 کوس)

10 دور خالی NABF عنوان ورزشکار پروزن

لوپز بومی گلندیل کالیفرنیا بازگشت پس از بالا و پایین رفتن throwdown در برابر اسکار والدز در ماه نوامبر گذشته یک جلسه او در یک روز متوجه پس از والدز اصلی حریف از دست رفته وزن است. با وجود 3.5 پوند وزن نقطه ضعف او زدم والدز در دور دوم قبل از متوقف شدن در هفتم است. این "گلندیل Gatti" را باید یک کار دشوار در کریا یک رابرت گارسیا-روت جنگنده که موفق به کسب سه مستقیم پس از یک تصمیم گیری تقسیم از دست دادن در سوپر ورزشکار پروزن.

"من را یک نمایش برای همه طرفداران مبارزه در سراسر جهان و آنها را نشان می دهد آنچه که من ساخته" لوپز گفت. "این والدز مبارزه بود و یک تجربه باور نکردنی است. من آماده هستم برای به دست آوردن آنچه مانده است از سال 2020 رفتن و حرکت به سوی یک عنوان شات. کل تیم سخت در تلاش است و در حال آماده شدن هست. لحن در. من قصد دارم برای قرار دادن در یک نمایش است."

Undercard

برایان Lua (5-0, 2 کوس) از کالیفرنیا مرکزی دره باز خواهد گشت پس از بیش از دو سال و اخراج در برابر دن موری (5-3, 0 کوس) در شش طفیلی در سبک وزن است.

خروس وزن چشم انداز گابریل Muratalla (2-0, کوس 2) خود را در سال 2020 اولین در چهار طفیلی مقابل فرناندو روبلز (2-2, 0 کوس).

در یک نبرد شکست نخورده مستقر در کالیفرنیا lightweights برنامه ریزی برای شش یا چهار دور اریک Mondragon (3-0, 2 کوس) روبرو خواهد شد مایک سانچز (6-0, 2 کوس).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن