LiveXLive & Live Nation شهری با همکاری, رنگ, تغییر, اعلام, بلند کردن هر صدای: یک Juneteenth ویژه

  LiveXLive Media, Inc. (نزدک: LIVX) و زنده ملت شهری پیوستن به نیروهای با رنگ تغییر به صورت 90 دقیقه ای ویژه

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399
 

LiveXLive Media, Inc. (نزدک: LIVX) و زنده ملت شهری پیوستن به نیروهای با رنگ تغییر به صورت 90 دقیقه ای ویژه بلند کردن هر صدای: یک Juneteenth ویژهاین جمعه ژوئن 19th در 5 P. M. PT/8 P. M. ET. این رویداد به مناسبت آفریقایی آزادی و جشن وحدت زبان موسیقی جریان در سراسر LiveXLive سیستم عامل های دیجیتال که در دسترس خواهد بود http://livexlive.com/juneteenth.

در حال حاضر بیش از همیشه آن را یک بار به گرد هم می آیند و جشن می گیرند تا چه حد آفریقایی جامعه آمده است و مرکز در حال انجام مبارزه برای عدالت با برجسته صداها در فرهنگ است. در طول این رویداد بینندگان را بشنود از هنرمندان در دنیای hip hop, R&B و انجیل با اجرای بی نظیر و بحث در اطراف پیشرفت جشن و وحدت در این یک خاص است.

این رویداد خواهد شد که توسط Charlamagne Tha خدا با خبرنگار Gia فلفل. نوازندگان تایید شامل Justine Skye, Jonathan McReynolds میک Jenkins, شادی Oladokun, مشترک شامل Robert Glasper و Karriem Riggins فوق العاده نگریتو و بحث و گفتگو با Trae Tha Truth, Vic Mensa, شیر, دخترک معصوم, TI, Mereba لئون پل ها و بیشتر.

"Juneteenth نهایی جشن از تاریخ و میراث فرهنگی. Live Nation شهری مفتخر است که با LiveXLive و رنگ را تغییر دهید برای آوردن نور به روز شده است که احترام توسط آمریکایی های آفریقایی تبار برای نسل های. فرهنگی آن ارتباط و اهمیت جهانی نمی تواند درک شود."- براندون Pankey VP, Live Nation شهری

"ما مفتخر به همکاری با ملت شهری رنگ را تغییر دهید و این شگفت انگیز هنرمندان برای Juneteenth جشن و بحث از موسیقی و فرهنگ" گفت: Robert Ellin رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت LiveXLive. "در حال حاضر بیشتر از همیشه ما باید با بالا بردن, بالا بردن و جشن سیاه صداها و متحد کردن از طریق قدرت موسیقی و هنر است."

در علاوه بر این به Juneteenth ویژه با زندگی ملت, شهری, LiveXLive اضافه کرده است Juneteenth قدیمی ترین و شناخته شده ما جشن پایان برده داری به آن لیست سالانه پرداخت تعطیلات پیوستن به تعداد فزاینده ای از شرکت هایی مانند نایک (NYSE: NKE) توییتر (NYSE: TWTR) مربع (NYSE: SQ) و Vox Media — که هر یک از آنها اعلام کرد اخبار مشابه این هفته است.

LiveXLive است رفتن برای تبدیل شدن به پلت فرم برای زنده جریان اتفاقاتی که ترکیب موسیقی با فرهنگ پاپ پادکست, ورزش, هنر, مد, آشپزی, کمدی و سلامتی. از ظهور برای هنرمندان تاسیس LiveXLive اتحاد جریان انواع هنرمندان و افراد مشهور در سال 2020 به تنهایی: Kygo جیمی بافت OneRepublic, Zac Brown, Sofi Tukker گراهام پارکر جان Hiatt, John Butler, Michael Franti, kim kaos, Trevor سالن خبرچین, مایک, عشق, افزایش آپالاچیا و کریشنا داس بزرگ, غول پیکر, Hot Chelle Rae, لورن, Aymen, Billy Joel, Bon Jovi, Chris Rock, Idina Menzel, جنیفر لوپز, سالیوان پادشاه Quix Nitti Gritti دکتر Fresch شامپاین قطره و Pegboard Nerds.

# # #

در مورد LiveXLive Media, Inc.

که مقر آن در لس آنجلس, کالیفرنیا, LiveXLive Media, Inc. (نزدک: LIVX) ("شرکت") (تلفظ زنده "توسط" Live) یک globalplatform برای جریان زنده و بر روی تقاضا های صوتی و پادکست محتوا در موسیقی کمدی و فرهنگ پاپ. LiveXLive که جریان بیش از 1000 حوادث در سال 2020 به رفتن برای تبدیل شدن به شریک برای برتر جهان هنرمندان و افراد مشهور صداها و همچنین جشنواره های موسیقی و کنسرت از جمله راک در ریو EDC Las Vegas, و بسیاری دیگر. در مارس سال 2020 LiveXLive تولید شده خود را برای اولین بار 48 ساعته جشنواره موسیقی به نام موسیقی "زندگی" با موفقیت فوق العاده ای به عنوان آن را به دست آورده بیش از 50 میلیون بازدید و بیش از 5 میلیارد نمایش برای #musiclives در Infinite در 100+ اجرای برنامه. LiveXLive کتابخانه از رویدادهای جهانی و تصویری-صوتی و پادکست و اصلی را نشان می دهد نیز در دسترس در آمازون, اپل, تلویزیون, Roku و سامسونگ تلویزیون علاوه بر خود نرم افزار, سایت مقصد و کانال های اجتماعی. برای اطلاعات بیشتر www.livexlive.com و به دنبال LiveXLive در Facebook, Instagram, Infinite, توییتر, در @livexlive و یوتیوب.

در مورد زندگی شهری کشور

Live Nation شهری (LNU) است که با همکاری Live Nation, سرگرمی, پیشرو در جهان زندگی می کنند سرگرمی شرکت. به طور خاص با تمرکز بر Hip-Hop, R&B و انجیل LNU ایجاد سیستم عامل, رویدادها و جشنواره های جهانی و توسعه محتوای پویا استراتژی های مبتنی بر زندگی خواص ایجاد شده است. Live Nation شهری نظر خود را قدرتمند ترین منبع برای زنده موسیقی شهری. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.livenationentertainment.com.

در مورد رنگ را تغییر دهید:

رنگ تغییر است و این کشور بزرگترین آنلاین نژادی عدالت سازمان است. ما کمک به مردم پاسخ موثر به بی عدالتی در جهان اطراف ما. به عنوان یک ملی حاضر نیروی رانده شده توسط بیش از 1.7 میلیون عضو ما حرکت تصمیم سازان در, شرکت ها و دولت به ایجاد یک انسانی تر و کمتر خصمانه جهان برای مردم سیاه و سفید در آمریکا است. بازدید www.colorofchange.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن