محلی دنور توسعه کوهستانی توسعه شرکت رونمایی اسکله جامعه

برکلی سواحل ارائه فرصت مناسبی برای پیدا کردن خود را بسیار خود را پناهگاه از فشار زندگی شهری. جامعه nestled بین

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

برکلی سواحل ارائه فرصت مناسبی برای پیدا کردن خود را بسیار خود را پناهگاه از فشار زندگی شهری. جامعه nestled بین برکلی و غرب ارتفاعات مجاور به دریاچه Pomponio و Clear Creek Valley Park. برکلی ساکنان سواحل را پیدا خواهد کرد خود را بسیار آرامش بخش و عقب نشینی از مرکز شهر دنور در حالی که هنوز حفظ دسترسی سریع به شهر.
 
جامعه دارای 89 تک خانواده و townhome floorplans واقع در 10 هکتار از زمین در داخل یک مایل از سه RTD ایستگاه دانشگاه Regis و من-25.
 
طراحی شده برای خریداران به دنبال لذت بردن از فعال کلرادو, شیوه زندگی, تمام خانه های خصوصی در فضای کم-تعمیر و نگهداری بیرونی و متفکر محوطه سازی.
 
KGA استودیو معماری طراحی دو تک خانواده های طبقه و پنج townhome برنامه برکلی سواحل. "با تشکر از انواع از انواع محصولات و, قیمت امتیاز برکلی سواحل را به یک جامعه متنوع. این یک فرصت منحصر به فرد برای اولین بار و حرکت می کند تا خریداران. آن را می دهد مردم از جمله معلمان و پرستاران این فرصت را برای خود یک خانه جدید در جامعه کار می کنند" گفت: جان Guilliams, مدیر طراحی در KGA.
 
"ما در حال اخلال سنتی توسعه املاک و مستغلات و homebuilding. تیم ما به طور مداوم در حال کار برای پیدا کردن راه حل های خلاق به شهر ما چالش های مسکن. ما با دقت اشاره کردن مکان های که در آن مردم می خواهند به زندگی می کنند و نوآوری قابل دسترسی جوامع برای حال و آینده است. ما هیجان زده را به مانند یک جامعه فعال و در محل مناسب به بازار با خانه از 300 دلار است" گفت: پل مالون جمهور کوهستانی توسعه شرکت است.
 
_____________________________________________________________________________________
 
 
درباره نویسنده: کوهستانی توسعه شرکت پیشرو در توسعه جوامع غیر معمول است که مردم را هم به به اشتراک گذاری تجربیات و ایجاد معتبر اتصالات. HDC ایجاد دسترسی خانه ها را با جزئیات متفکر و امضا شخصیت است که ساکنان مفتخر به خانه تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر HighlandDevelopmentCo.com.
 
در مورد معمار: KGA استودیو معماران شناخته شده ملی استودیو معماری متخصص در ابتکاری طراحی مسکونی. باور بهترین طراحی است که در خدمت مشتری آنها در تلاش برای ایجاد شخصی کار است که برانگیخته و باعث بهبود زندگی روزانه. برای اطلاعات بیشتر kgarch.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب