مردم محلی انقباض غیر ارادی ماهیچه به عنوان برگ برنده طول می کشد کینه جلسات به آلاباما

در زمان عادی آدم بورن خواهد بود نشئه در این خبر که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال برنامه ریزی برای بر

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

در زمان عادی آدم بورن خواهد بود نشئه در این خبر که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک تجمع در شهر خود از تلفن همراه, Alabama.

برای بورن که از صندلی های موبایل شهرستان های ایران وجود دارد هیچ چیز بهتر از داشتن رئیس جمهور به شهر می آیند—شما می توانید از پمپ ملی توجه و شاید یک عکس op با فرمانده کل قوا.

اما شرایط از مغلوب ساختن پیشی جستن آینده سفر به شهرستان های بی دست و پا ابر بیش از آنچه خواهد بود در غیر این صورت یک مناسبت شادی چون رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان تلفن همراه به افزایش خود را در انتخابات مجدد و یا به تجمع نیروهای نظامی در برابر حزب دموکرات اما با ماموریت از بین بردن هر چه به سمت چپ از فعالیت های سیاسی از دادستان کل سابق جف جلسات—متحد-تبدیل-nemesis که اتفاق می افتد به منطقه مورد علاقه پسر.

جلسات قفل شده است و در یک انتخابات با سابق دانشگاه آبرن مربی تیم فوتبال تامی Tuberville به امید بازپس آمریکا صندلی او برگزار شد به 20 سال است. مغلوب ساختن پیشی جستن که تایید Tuberville در ماه مارس هرگز بخشیده جلسات برای recusing خود را از مغلوب ساختن پیشی جستن-روسیه تحقیقات در حالی که دادستان عمومی و برنامه ریزی تلفن همراه رالی است که به صراحت به معنای افزایش Tuberville انتخاباتی روز قبل از رای گیری آغاز می شود در جولای 14.

به عنوان یک توافق رسمی که توسط حزب آیین نامه باید بی طرف باقی می ماند در یک اولیه بورن را به شکل خلاق و توجیه حتی رفتن به رالی—یک رویداد است که او می خواهم در غیر این صورت برای اولین بار در خط به حضور در.

"این منصفانه است که می گویند آن را کمی بی دست و پا" بورن گفت: روزانه وحش. "این یک وضعیت دشوار برای بسیاری از جمهوری خواهان هستند که نیاز به انتخاب بین دو مردم خوب هستند و نیاز به فشار از طریق این مراحل اولیه برای رسیدن به نوامبر.."

بورن معضل است به اشتراک گذاشته شده توسط همفکر جمهوری خواهان ایالت که با رشد سیاسی fealty به جلسات و نفرت چگونه او درمان شده اما عشق مغلوب ساختن پیشی جستن. در حالی که رئیس جمهور علنا berated جلسات برای سال او را با تشدید حملات خود را پس از جلسات لگد کردن او باز گشت کالایی است که او "شجاعت" او را متهم کرد از "باعث خرابی بسیاری از زندگی" و او را به نام "لجن و گل."

رئیس جمهور با مشخصات بالا دخالت در این تلخ اولیه—در دولت او برنده در سال 2016 نزدیک به 30 امتیاز—در حال حاضر ساخت آن را دشوار برای آلاباما جمهوری خواهان برای نخ سوزن حفظ مشتاق خود را برای حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن در حالی که هنوز قدردانی سابق خود دیرین سناتور. در حال حاضر آنها مجبور به انتخاب کنید.

"شما باید یک فرصت برای دیدن رئیس جمهور در اینجا... در هر زمان شما می توانید او را در اینجا فکر نمی کنم این یک چیز بد برای ایالت آلاباما گفت:" مت سیمپسون, موبایل-منطقه مجلس دولت که به تایید کردند. اما او اذعان کرد که آن را بدون شک عمدی که برنده شد برنامه ریزی برای تجمع برای Tuberville در تلفن همراه—به احتمال زیاد در ورزشگاه که در آن جلسه معروف شد اولین سناتور به حمایت از مبارزات انتخاباتی خود در سال 2015.

"تا آنجا که به اینکه آیا یا نه من شرکت گفت:" سیمپسون "من نمی دانم اگر من حضور در آن تجمع است."

مانند او انجام داده برای ماه جلسات پاسخ به تهمت ها اندکی با یک لبخند و یک ظاهر بی پایان از صبر و شکیبایی برای اینکه مرد پیر متحد. پس از بیست و سه شنبه جلسه توییتی که "مردم آلاباما نمی شود گفت که برای رای توسط هر کسی در واشنگتن" قبل از اضافه کردن که "این همیشه یک روز خوب" زمانی که رئیس جمهور باعث می شود راه خود را به دولت است.

"که گفت: آلاباما رای خواهد داد محکم برای realDonaldTrump این سقوط پس از وقت خود را به مراتب بهتر خواهد بود صرف در نوسان متحده او باید برنده شود مجددا انتخاب," جلسات به آرامی توصیه می شود.

تهمت دخالت در گرم توافق اولیه نیست غیر طبیعی برای یک رئیس جمهور که مشتاق برای به تصویر کشیدن خود را به عنوان قدرتمند خود اختصاص خواهد داد که می تواند باعث شکستن و یا مشاغل سیاسی. مانند جلسات محلی جمهوری خواهان تا حد زیادی اجتناب مستقیم انتقاد از رئیس جمهور اما برخی مانند رایلی Seibenhener روشن ساخته است که آنها راضی نبودند در مورد تهمت جبری badmouthing از دیرین سناتور.

"من عصبانی کردن در مورد آن" Seibenhener رئیس ژنو شهرستان عربستان گفت: روزانه وحش.

Seibenhener باقی می ماند مشکل که رئیس جمهور گرفته یک مسئله شخصی با دادستان کل سابق انجام آنچه او به عنوان "اخلاق و درست کاری که به انجام," او recusal از روسیه بررسی یک نقطه است که تکرار می شد توسط تعدادی از محلی مقامات جمهوری خواه.

"این مرا اذیت است که بسیاری از مردم در حال رای گیری برای تامی Tuberville به دلیل تهمت نمی مانند جلسات" Seibenhener گفت.

با در نظر گرفتن چنین سازش موضع رئیس جمهور قرار است دولت اوباما در زمان و موقعیت هر کدام از چرخش ثابت در دولت اوباما در صحنه سیاسی در جلسات و یا برخلاف رئيس جمهور که برنده دولت با 30 امتیاز در سال 2016 و آماده است برای پیروزی بزرگ در اینجا دوباره در ماه نوامبر.

"من به حمایت از رئیس جمهور تهمت اما درست مانند هر دیگر رئیس جمهور من نیست, موافقت با همه چیز او انجام داده گفت:" دانیل کلش رئیس Lawrence County ایران. "من فکر می کنم آن را تبدیل به یک مسئله شخصی بیش از هر چیز," او اضافه شده و گفت که این حمایت باید در مورد "آنچه در آلاباما نیاز دارد نه آنچه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن احساسات هستند."

تنها جایگزین برخی از محلی واکنش نشان داد عموم است اجتناب از wading را به حزب اختلافات و امید برای بهترین.

"رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن خود را که من به آنچه او می کند ؟ او است آنچه در او است. پس من نمی در وسط است که گفت:" کریس Capps رئیس Henry County ایران.

آن جلسات' انتصاب به عنوان دادستان کل در سال 2017 است که هموار راه را برای وقت دموکراتیک بهداشت ، Doug Jones, برای غلبه بر archconservative ایران نامزد Roy Moore که کمپین سقوط در میان اتهامات او تمام زیر سن قانونی دختران در 1970s و 1980s. جلسات استعفا داد و به عنوان دادستان کل در نوامبر 2018 و اعلام کرد که پیشنهاد خود را برای اصلاح خود, پیر صندلی یک سال بعد. در مارس اولیه جلسه ادعا کرد که 31.6 درصد آرا قرار دادن او را کمتر از دو امتیاز پشت سر Tuberville.

در حالی که Tuberville اتحاد رمز و راز بودن سابق دانشگاه آبرن مربی فوتبال است و بدون شک طراحی شده توسط یک بخش از مغلوب ساختن پیشی جستن پایه است که همچنین soured در جلسات او فاقد دیرین ارتباطات است که جلسات ساخته شده است در میان مدافعان در درون دولت ایران. و برخی مانند Pike County ایران رهبر دانا شاخ در حال ساخت آن را روشن است که آنها پشتیبانی کردند.

"من یک دوست دیرین و حامی دیابت در جلسات گشت و من را ادامه خواهیم داد تا زمانی که او اجرا می شود, برای هر چیزی," او گفت:.

کسانی که به حمایت از جلسات و یا حداقل غمگین به تماشای او بود یک شی ثابت تمسخر از قدرتمند ترین فرد در جهان—پیش بینی کرد که برنده این دیدار به احتمال زیاد آن اثر مورد نظر.

"این چه میکشد [Tuberville] در سراسر خط پایان پرسید:" سیمپسون مجلس دولت. "که ممکن است -- من نمی دانم."

ریاست جمهوری پرواز قطعا کمک خواهد کرد که جلسه گفت: Cleve پول رئیس Butler County ایران, اما او گفت: آن را نمی ممکن است به او صدمه دیده است که بسیار ،

"مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع که در آن او را به حمایت از یک نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن رالی—و آه این پسر در اینجا و شما باید به او رای."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن