لاکهید مارتین ارائه F-35 توزیع ماموریت آموزش قابلیت

لاکهید مارتین (NYSE: LMT) مشترک دفتر برنامه و نیروی هوایی ایالات متحده با موفقیت متصل F-35, F-22, F-16 و E3 نگ

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

لاکهید مارتین (NYSE: LMT) مشترک دفتر برنامه و نیروی هوایی ایالات متحده با موفقیت متصل F-35, F-22, F-16 و E3 نگهبانی در یک رقابت بسیار شبیه سازی شده محیط زیست در طول یک توزیع ماموریت آموزشی نهایی آزمون پذیرش در Nellis AFB, نوادا. این شبیه سازی رویداد آموزشی اولین بار بود که این سیستم عامل متصل شد تقریبا. اضافی سیستم عامل مانند F-15 همچنین می توانید با اتصال به این مشترک محیط مجازی.

F-35 DMT قابلیت ایجاد قابلیت همکاری نظامی در سراسر سیستم عامل برای ادامه آموزش و نیروی زیادی تمرینات. اولیه تحویل در Nellis AFB یک قدم بزرگ رو به جلو آن را به عنوان ایجاد چارچوب برای F-35 شبیه سازی در سراسر جهان به یکدیگر متصل کنند.

قبلا F-35 شبیه سازی اجازه داده تا چهار خلبان در یک مرکز به پرواز در شبیه سازی مبارزه با. DMT لینک خلبانان در Nellis AFB به خلبانان دیگر از طریق پایگاه های موجود و توزیع در شبکه را قادر می سازد شبیه سازی شده آموزش رویدادهای موجود 4th نسل و 5th نسل سیستم عامل است. این اولین بار است که از بسیاری از میدان فرستاد DMT راه حل برای F-35 آموزش سازمانی است.

"این پایگاه قابلیت می گذارد پایه و خلبانان واقعا قطار مانند مبارزه با آنها را قادر می سازد پیشرفته تاکتیک های آموزشی از طریق چند دامنه عملیات خود را در یک محیط شبیه سازی شده" گفت: Chauncey مک اینتاش, لاکهید مارتین, معاون رئیس جمهور از F-35 آموزش و تدارکات.

به عنوان گام بعدی DMT قابلیت است که انتظار می رود به نورد به دیگر پایگاه های نیروی هوایی ایالات متحده در سراسر جهان است. نیروی دریایی است که انتظار می رود برای دریافت DMT قابلیت از طریق یک شتاب تحویل در NAS-راه آهان-گرمسار تا پایان سال است.

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید وب سایت ما: www.lockheedmartin.com.

در مورد لاکهید مارتین
Headquartered in Bethesda, Maryland, لاکهید مارتین است که امنیت جهانی و هوافضا شرکت است که با استخدام حدود 110,000 نفر در سراسر جهان است و اصولا درگیر در تحقیق و طراحی و توسعه و تولید و یکپارچه سازی و تقویتی از فن آوری های پیشرفته سیستم های محصولات و خدمات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب