Loeffler نوبت بیش از Coronavirus فروش سهام اسناد فدرال

سناتور. کلی Loeffler (R-GA) ارائه اطلاعات به اجرای قانون فدرال و مقامات مالی در مورد خرید و فروش میلیون ها دلا

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

سناتور. کلی Loeffler (R-GA) ارائه اطلاعات به اجرای قانون فدرال و مقامات مالی در مورد خرید و فروش میلیون ها دلار از سهام متعلق به او و شوهرش در پی بسته-درب مجلس سنا در جلسه توجیهی در coronavirus در ژانویه Loeffler دفتر گفت: در روز پنج شنبه.

Loeffler و شوهرش, بورس نیویورک, مدیر عامل شرکت جف Sprecher, تخلیه میلیون ها نفر در بازارهای سهام در هفته بعد از آن جلسه به عنوان بازارهای سهام ایالات متحده چهار و حتی به عنوان دو را به دست آورد سهام در محبوب نهفته شرکت که سهام افزایش یافته در ارزش از آنجا که خرید. The Daily Beast اولین گزارش آن دسته از معاملات در ماه مارس است.

در بیانیه ای روز پنج شنبه یک Loeffler سخنگوی این سناتور گفت: "فرستاده است اسناد و اطلاعات" به وزارت دادگستری و کمیسیون بورس اوراق بهادار و سنا کمیته اخلاق "ایجاد کنند که او و شوهرش عمل کاملا مناسب و با مشاهده هر دو نامه و روح قانون است."

Loeffler به اشتراک گذاری اطلاعات می آید به عنوان FBI پروب تجارت خودی اتهامات علیه اعضای کنگره که به فروش سهام در هفته قبل از شیوع کروناویروس ارسال بازارهای رو به کاهش. سناتور. ریچارد با مته سوراخ کردن (R-NC) استعفا از پست خود در بالای کمیته اطلاعات مجلس سنا روز پنج شنبه پس از FBI گزارش خدمت یک حکم جستجو در خانه اش کشف و ضبط تلفن همراه خود را قبل از شب. سناتور. دایان فاینستاین (D-CA) نیز مورد سوال و تحویل اسناد و مدارک به اف بی آی در مورد شوهرش اخیر معاملات سهام.

قانون فدرال را ممنوع اعضای کنگره از استفاده غیر دولتی تعیین اطلاعات به دست آمده از طریق موضع رسمی خود به اطلاع تصمیمات سرمایه گذاری.

Loeffler را نمی پاسخ به یک درخواست برای روشن شدن ماهیت تعاملات خود با مقامات مجری قانون.

او و همسرش را به شدت رد هر گونه خطا. آنها اصرار دارند که تمام سهام خود را معاملات به کار گرفته شده توسط یک شخص ثالث, مشاور سرمایه گذاری—هر چند Loeffler خودداری کرده است به نام که مشاور—و که فروش خود را از بورس در این سال بودند مطلع نیست و یا باعث غیر دولتی تعیین اطلاعات جمع آوری شده از طریق وظایف رسمی.

Loeffler با اینحال اعلام کرد در ماه گذشته که او و Sprecher خواهد انحلال خود را فردی منابع سهام. او دوباره انتخابات است پس از حمله Daily Beast با نام برای گزارش در معاملات سهام در یک کمپین تبلیغاتی طراحی شده به ساحل تا او را متزلزل سیاسی ایستاده جلوتر از رقابتی جمهوریخواه اولیه انتخابات.

Loeffler منصوب شد به سنا صندلی گرجستان توسط رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ در ماه دسامبر. پس از مصرف در ژانویه او بلافاصله سنا ثروتمندترین عضو. او متعهد شده است به صرف 20 میلیون دلار از ثروت شخصی خود را به روی ناظران سیاسی این سال است.

که کمپین حفره Loeffler در برابر Rep. داگ کالینز (R-GA) یک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد محبوب مردمی محافظه کاران در دولت است. پس از اخبار Loeffler سهام معاملات را شکست Collins تا رسید جلو در نظر سنجی که در ابتدایی مسابقه.

Loeffler با این حال برخوردار از پشتوانه سیاسی ماشین آلات متفقین با کمپ و رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن