لندن و برلین شروع یو پی اس انطباق و نوآوری در پاسخ به جهانی همه گیر

به عنوان اثر Covid-19 احساس در سراسر جهان شرکت به سرعت در حال تغییر کسب و کار خود را با ارائه به حمایت از مبار

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

به عنوان اثر Covid-19 احساس در سراسر جهان شرکت به سرعت در حال تغییر کسب و کار خود را با ارائه به حمایت از مبارزه با کروناویروس و کمک به جوامع محلی.

از تولید دست sanitiser و ماسک به جای الکل یا بالا پایان مد چند ملیتی تولید کنندگان خودرو مانند مرسدس بنز با همکاری دانشگاه کالج لندن به طراحی هواکش و هوایی فشار, ماشین آلات, شروع یو پی اس در سراسر جهان در حال تطبیق و نوآوری محصولات و خدمات خود را.

در حال حاضر خانه به خوشه از شرکت ها از جمله در زمینه هوش مصنوعی medtech, edtech و fintech لندن و برلین شروع به جوامع شده اند سریع به افزایش به چالش. بیش از چند هفته گذشته هر دو شهرستانها دیده می شود نمونه های بسیاری از کارآفرینان و کسب و کار است که نشان داده اند نوآوری و انعطاف پذیری در پاسخ به Covid-19 بحران است.

برنامه های سلامت مانند آدا بهداشت و بابل بهداشت امید به سهولت فعلی فشار بر خدمات بهداشت عمومی با معرفی ویژگی های جدید در نرم افزار است که کمک به مشتریان شناسایی علائم و سوار-به اشتراک گذاری خدمات ViaVan و Ola در حال ارائه رایگان یا با تخفیف به شدت سواری برای کارکنان بهداشتی درمانی.

به عنوان مدارس نزدیک تا اطلاع ثانوی edtech شرکت ها در حال ارائه رایگان استفاده از سیستم عامل خود را برای کمک به شرکت دانش آموزان در خانه. برای مثال Lingumiلندن بر اساس زبان برنامه یادگیری برای کودکان پیش دبستانی است توسعه فعالیت آزاد بسته و ویدئوها و برلین یادگیری زبان مبتنی بر نرم افزار Babbel ارائه شده است یک ماه دسترسی رایگان برای همه مدرسه و دانشگاه و دانش آموزان است.

کسب و کار نیز نوآوری برای حمایت بریتانیا از خدمات بهداشت ملی در راه های جدید است. 3-D چاپ استودیو Hobs 3D منتقل شده به تولید ماسک شیر و ماسک و یک A&E پزشک دهکده DeliverAidیک پلت فرم برای ارائه وعده های غذایی برای بیمه خدمات درمانی کارکنان در حالی که همچنین حمایت از مواد غذایی محلی رسانه ها. تحویل مواد غذایی برنامه Deliveroo متعهد 500,000 وعده های غذایی رایگان برای NHS در حالی که به طور کامل شارژ قرض داده لندن NHS کارگران دوچرخه برقی رایگان.

شده است وجود دارد افزایش در تعداد آنلاین hackathons در نظر گرفتن مکان برای پیدا کردن راه حل برای Covid-19 با جهانی هک گرد هم آوردن 15,000 نویسان و مهندسین و طراحان از سراسر جهان است. در آلمان 48 ساعت WirVsVirus hackathon دیدم 48,000 مردم با هم همکاری کنند و در اوایل این ماه در بریتانیا بر اساس Dataswift راه اندازی هک از خانهجهانی مجازی hackathon برای پیدا کردن راه حل های فناوری برای مبارزه با گسترش Covid-19.

برای کمک به راه اندازی انطباق و زنده ماندن در طول بحران و پشتیبانی شبکه برای راه اندازی و همچنین ارائه دسترسی به آنلاین مشاوره و مربیگری را از طریق طرح های جدید و برخی از خدمات موجود در حال تبدیل نرم افزار رایگان. برای مثال جامعه از مربیان و مربیان در برلین راه اندازی مدرسه در حال ارائه رایگان مشاوره آنلاین برای حمایت از کارآفرینان و در انگلستان همه با هم در حال ارائه pro bono مربیگری و مشاوره کسب و کار برای شرکت های متاثر از این بیماری همه گیر.

لورا بالنگ مدیر عامل در لندن و همکاران گفت: "همانطور که ما در مواجهه با جهانی همه گیر شده اند تحت تاثیر انعطاف پذیری و نوآوری در کسب و کار به عنوان آنها در انطباق با کمک به دیگران و حمایت از جوامع خود. از روش های جدید ارائه مواد غذایی به خط مقدم کارگران به سیستم عامل جدید در healthtech برنامه و 3D-printing شرکت های تولید ماسک برای خدمات بهداشت ملی وجود دارد و نمونه های بسیاری از کسب و کار در لندن و برلین که انعطاف پذیر و انطباق با حمایت های گسترده تر جامعه در این زمان. در لندن و همکاران ما در حال همکاری نزدیک با لندن را کسب و کار و کسانی که در شبکه های ما در سراسر جهان برای ارائه پشتیبانی و کمک کند که در آن ما می توانیم که ما گرد هم می آیند برای پاسخ به بحران کنونی است."

اریک دانشمند مدیر عامل در Hobs 3D افزود: "ما باید مسئولیت برای جامعه ما را به انجام آنچه ما می توانیم با این منابع در حال حاضر در دسترس برای کمک به کسانی که نیاز به آن بیشتر زنده ماندن این بحران است. ما در حال توسعه نسخه های متعدد از ماسک شیر و ماسک برای بیمه خدمات درمانی و تولید کرده اند هزاران نفر از پشت بام ها استفاده می شود توسط کارکنان خط مقدم. ما می خواهیم با استفاده از تمام دانش و اتصالات و توانایی های خود در اختیار ما به عنوان بسیار خوب به عنوان امکان پذیر است و امیدوارم قادر خواهید بود برای کمک به صرفه جویی در زندگی می کند."

دکتر کلر Novorol از بنیانگذاران و افسر ارشد پزشکی در ادا بهداشت گفت: "Covid-19 است که به سرعت در حال تکامل بهداشت و درمان چالش و ما معتقدیم که دیجیتال سلامت راه حل های را پشتیبانی می کند با ارائه عملی راهنمایی به افراد کمک به کاهش بار در خط مقدم خدمات. ما به تاسیس یک اختصاص داده شده Covid-19 پاسخ تیم ادامه خواهد داد و به همکاری نزدیک با تیم پزشکی و کارشناسان فن آوری برای اطمینان از پلت فرم ما با بالاترین کیفیت."

برخی از نمونه های راه اندازی در لندن و برلین و نوآوری برای پاسخ به Covid-19 بحران عبارتند از:

Ada سلامت

برلین-دهکده سلامت راه اندازی ادا سلامت راه اندازی کرده است یک رایگان جهانی COVID-19 ارزیابی و غربال برای کمک به مردم خود را شناسایی علائم و دریافت راهنمایی مناسب گام های بعدی. با آن دقیق سوال-جریان بر اساس راهنمایی های پزشکی متخصص در این پلت فرم به دنبال کاهش فشار بر سیستم های بهداشتی ارائه شده توسط پشتیبانی و راه حل برای کاهش خطر گروه.

DeliverAid

مستقر در لندن A&E پزشک دهکده DeliverAid برای تغذیه خط مقدم خدمات درمانی کارکنان در حالی که به طور همزمان حمایت های محلی و رسانه های مواد غذایی. DeliverAid تیمی با کافه و رستوران و خدمات مواد غذایی که مجبور به بستن درهای خود را و بسیج آنها برای تغذیه بیمه خدمات درمانی کارکنان خط مقدم. عمومی میتوانید از طریق پلت فرم آنلاین ارسال به طور مستقیم به حمایت از بیمه خدمات درمانی کارکنان در حالی که همچنین حمایت خود را از مواد غذایی محلی کسب و کار.

Pugliafashion Gortana

برلین, خانه مد Pugliafashion Gortana معروف خود را برای پوشیدن Tec محدوده شامل یک مد تکنولوژی قنتد, ژاکت مجهز به سنسور عمل به عنوان یک ابزار موسیقی را چرخد و از ساخت لوکس لباس به تولید و فروش فولاد ماسک با دست.

Hobs 3D

3D چاپ استودیو در لندن که به طور معمول تولید بزرگ زندگی مانند مدل ساخت نقشه با استفاده از فن آوری خود را برای چاپ ماسک شیر و ماسک برای بیمه خدمات درمانی. کار با بخش پژوهش دانشگاه در انگلستان Hobs 3D ساخته شده است نمونه های اولیه و تولید تعدادی از مدل ها برای استفاده در بیمارستان ها برای Covid-19 تست.

بابل بهداشت

لندن healthtech اسب شاخدار بابل بهداشت اضافه کرده است یک سرویس جدید به آن بهداشت و درمان برنامه به نام COVID-19 مراقبت دستیار. خدمات مشتریان فراهم می کند با اطلاعات به روز در مورد coronavirus یک علامت جستجوگر و یک چت زنده برای ارزیابی مناسب کمک مورد نیاز است. نرم افزار ارائه می دهد یک راه جایگزین برای کمک به گروه های زیادی از کم خطر بیماران مبتلا به آزاد کردن پزشکان به تمرکز بر روی کسانی که بیشترین نیاز.

ViaVan

برلین-بر اساس سوار-به اشتراک گذاری برنامه با همکاری برلین حمل و نقل عمومی اپراتور BVG به رایگان ارائه بر روی تقاضا خدمات به کارکنان بهداشتی درمانی. عامل بین 9pm و 5.30 هستم ViaVan حمل و نقل خواهد شد تا مسافران در هر وسیله نقلیه و از تغییرات خود را و خانه های.

سار بانک

یکی از لندن پیشرو fintech نوپا معرفی شده 'کارت متصل می شوند', لوازم یدکی کارت اعتباری است که مشتریان می توانند لینک به حساب موجود خود را و اعتماد به همسایگان و یا دوستان شما به پرداخت برای اقلام ضروری از طرف آنها. کارت کاهش نیاز به نقل و انتقالات بانکی IOUs و یا دست زدن به پول نقد است و تنها قابل استفاده در فروشگاه خرید.

InkPact

یک فناوری راه اندازی است که پرورش انسان اتصالات با ارسال دست نوشته مارک ثابت راه اندازی کرده است #CoLoveLetters مبارزات انتخاباتی. لندن-بر اساس InkPact ارسال خواهد شد 2,000 دست نویس نامه به کسانی که خود منزوی و یا حیاتی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به تشویق کردن افراد است. نامه های رایگان برای ارسال و شما می توانید یکی از دو به یک سازمان و یا یک فرد است.

Babbel

آلمانی اشتراک مبتنی بر یادگیری زبان های برنامه ساخته شده است که خدمات خود را به رایگان برای یک ماه برای دانش آموزان از مدارس و دانشگاه ها در سراسر جهان تحت تاثیر تعطیلی مدارس. در ما دانش آموزان در کالج می توانید دسترسی به سه ماه رایگان Babbel درس.

ArtNight

ArtNight یک برلین مبتنی بر راه اندازی است که فراهم می کند منحصر به فرد هنر کارگاه های دارای چرخد و به پیشنهاد خود ArtNight تجربه آنلاین زنده. هنر آموزش تصویری و جریان زندگی می کنند را به کارگاه تجربه به فرد و خانه و کاشانه آنها را نیز تحویل نقاشی کیت به مشتریان تحویل در پیشبرد.

یادداشت به ویراستاران

در مورد London & Partners

London & Partners که در لندن بین المللی تجارت, سرمایه گذاری و توسعه سازمان است. هدف ما این است که به حمایت از شهردار اولویت با ترویج لندن به عنوان بهترین شهر در جهان است که در آن به سرمایه گذاری و کار و مطالعه و بازدید. ما این کار را با ابداع راه های خلاقانه برای ترویج لندن و به تقویت شهردار, پیام, اولویت ها و مبارزات. لندن و همکاران است نه برای سود عمومی و خصوصی مشارکت بودجه توسط شهردار لندن و ما شبکه ای از شرکای تجاری. برای کسب اطلاعات بیشتر, بازدید: www.londonandpartners.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب