هفته مد لندن سپتامبر سال 2020 اعلام تاریخ

British Fashion Council (BFC) اعلام کرد که در هفته مد لندن سپتامبر سال 2020 اجرا خواهد شد از 5pm BST شنبه 17 ب

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

British Fashion Council (BFC) اعلام کرد که در هفته مد لندن سپتامبر سال 2020 اجرا خواهد شد از 5pm BST شنبه 17 به روز سه شنبه 22 سپتامبر سال 2020دعوت هر دو لباس زنانه و مردانه, طراحان برای شرکت در آن gender-neutral, ویترین. این رویداد شامل هر دو دیجیتال فعالانه در londonfashionweek.co.انگلستان و فیزیکی تحت دولت اجتماعی فاصله دستورالعمل. موقت برنامه متعاقبا اعلام خواهد شد در تابستان.

دیجیتال LFW پلت فرم را ادامه خواهد داد به میزبان محتوای چند رسانه ای منحصر به فرد و در دسترس خواهد بود به هر دو مصرف کننده و تجارت مخاطبان را قادر می سازد همکاری و گرد هم آوردن مد, فرهنگ و فن آوری است.

سخاوت و تعهد شرکا و تامین کنندگان و حامیان این است که حیاتی تر از همیشه است. لطفا به ما کمک کنید با اذعان حمایت خود را از LFW سپتامبر سال 2020 در کنار ما همکاران رسمی: انگلیسی, GQ, شب, استاندارد, JD.COM INC, JOOR, LAVAZZA, مرسدس بنز, مه نمایشگاه هتل, TONI&GUY. رسمی تامین کنندگان:: کیسه های اخلاق, مد و زیبایی, مانیتور Launchmetrics گتی ایماژ, S'well. رسمی حامیان: گروه بین المللی تجارت منطقه ای اروپا صندوق توسعه شهردار لندن.

هفته مد لندن سپتامبر سال 2020 اعلام تاریخ


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن