نگاه به آسمان. این هنرمندان باید قدرتمند جولای 4th پیام.

اگر آسمان محدود است به رود گفت: قابل توجه عملکرد این آخر هفته را مهار آن جاه طلبی های بلند کاملا به معنای واقع

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

اگر آسمان محدود است به رود گفت: قابل توجه عملکرد این آخر هفته را مهار آن جاه طلبی های بلند کاملا به معنای واقعی کلمه.

"در چشم ساده" پیچیده و سیاسی-شارژ در سراسر کشور رقص که شامل skytyping قدرتمند عبارات انتخاب شده توسط 80 هنرمندان و فعالان در سراسر ایالات متحده است. با حس طنز و تحریک عملکرد به پایان رسیده است با استقلال در روز آخر هفته در تاریخ 3 و 4.

این dictums و تماس های به عمل خواهد تیز شناور فوق امریکایی سالن های لود شده با یک سمی تاریخچه و یا عمیقا مشکل ارائه مهاجر در بازداشتگاه, سایت, سابق اردوگاه های اقامت اجباری در مرزها و حبس امکانات.

سه ناوگان تک موتور جنگ جهانی دوم گرومت هواپیما را پوشش 150 مایل شعاع از خود برخاست امتیاز در کالیفرنیا و نیویورک و کارولینای شمالی است.

"در چشم ساده" با استفاده از توپوگرافی به در یک بار چیزی را اشکار کردن و رد کردن زشتی های جاسازی شده در داخل آمریکا واقعیت اجتماعی. سازمان تکیه بر آزادی برای مهاجران بازداشت نقشه که شاخص بازداشتگاه در سراسر کشور; کسانی که یخ (مهاجرت و گمرک) امکانات' پرواز خواهد شد بیش از "در چشم ساده" skywriters.

با استفاده از کربن ماشین حساب به skywriting پرواز جبران خواهد شد کاشت درخت ماموریت در نزدیکی به انتخاب امکانات و مناظر حبس.

"در چشم ساده" پیشگام شد هر دو Cassils یک نما هنرمند کاوش LGBTQI+ نمایندگی و مبارزات خود عبارت شرم #DEFUNDHATE خواهد شد پرواز در سراسر کشور دومین انتفاعی زندان اپراتور) و Rafa اسپرزا یک هنرمند چند رشته ای که در برابر موضوع مهاجرت در کار خود را. خود عبارت لا فرنترا NOS CRUZO یا مرز عبور ما را معطل بیش از تیجوانا فرودگاه بین المللی در مرز بین ایالات متحده و مکزیک است.

دو هنرمندان بسیج الهام بخش شبکه همکار هنرمندان برجسته یک مجموعه گسترده ای از سنین و جنسیت ارائه و شیوه های خلاق. کسانی که به دنبال مترقی اجتماعی تغییر در اطراف همه چیز را از بازگرداندن بومی زمین برای دفاع از دگرباشان جنسی نمایندگی برای از بین بردن ظلم و ستم از جوامع مهاجر.

اموری Douglas, وزیر سابق فرهنگ برای حزب پلنگ سیاه (به عنوان به خوبی به عنوان مدیر هنری و اصلی تصویرگر) نمایش داده خواهد شد سلامت ثروت است! بیش از, East Baton Rouge, زندان که دارای یخ نقل و انتقالات. Patrisse Cullors از بنیانگذاران سیاه زندگی موضوع تعیین شده از مراقبت های قفس برای بالا L. A. زندان شهرستان است. Zackary دراکر یک ترانس فعال و تولید کننده مجموعه "شفاف" را نشان می دهد NOSOTRAS TE VEMOS و یا ما را به جنوب تگزاس یخ مرکز پردازش است که یک واحد ویژه برای زنان تغییر جنسیت.

"من در تگزاس همواره خواسته که شما از?' حتی اگر من متولد راست پایین جاده"

ALOK

ALOK یک جنس غیر منطبق با نویسنده و عملکرد هنرمند شرکت کننده در این پروژه اظهار داشت: "تمام هنر این است که تولید در یک اقتصاد سیاسی. هنرمندان و... فکر می کنم عمدا در مورد چگونه به اهرم فرهنگ به عنوان یک راه برای تغییر تخیل و احساس و امکان است."

آنها افزود: "اگر عادی سیاسی است که زیبایی آن را می توان بازنویسی دوباره نوشته دوباره تصور. در جهت تغییر سیاست برای به دست آوردن کشش... محیط منطقه از فرهنگ است درگیر می شود. آن را به برخی از مهم ترین کار و برخی از حداقل تاکید کرد و درک کرد."

به عنوان اولین نسل جنوب آسیا آمریکایی که در وسط مقدس کمربند ALOK انتخاب خدا قهوه ای امریکا به معطل بالا مونتگمری مرکز پردازش در هیوستون تگزاس. "من در تگزاس همواره خواسته که شما از?' حتی اگر من متولد راست پایین جاده. وجود دارد این عجیب و سخت در راه است که در آن ناسیونالیسم نژادپرستانه باعث می شود مردم از رنگ و بومی دائمی 'خارجی'... خدا قهوه ای امریکا در مورد reframing مهاجرت به عنوان یک برکت و رحمت است و چیزی نیست که باید ترسید."

هر هنرمند skytyped پیام به پایان خواهد رسید در #XMAP, یک برچسب پیشرو بینندگان را در چشم ساده وب سایت و نقشه های تعاملی. این نقشه با استفاده از فن آوری منطقه جغرافیایی برای پیدا کردن یخ بازداشتگاه در کاربر مجاورت (و را قادر می سازد تا با قرار وثیقه اوراق قرضه).

"ما با استفاده از هنر, طبیعت, آسمان...که هیچ الگوریتم" Cassils گفت: "برای سوراخ کردن از طریق سر و صدا سفید از شعارهای سیاسی... پس هنرمند عبارت با برچسب حرکت بیننده از موقعیت تماشاگر را به یک محل که در آن آنها بیش از حد می تواند خود را آموزش و اقدام است."

ALOK اشاره کرد: "ما به طور فزاینده دنیای مجازی موفق مداخلات نیاز به هر دو آدرس و IRL. اگر دهه گذشته از گفتمان سیاسی در این کشور باید هر چیزی به ما آموخت این است که اینترنت فقط یک بازنمودی دستگاه: این یک واقعیت است سیستم تولید."

در حالی که این پروژه برجسته تعصب و جهل و نفرت در جهت اقلیت ها تن زیر بنای کار است قابل ملاحظه ای امیدوار.

"من باور دارم که راه تغییر این نسخهها کار است که اغلب غیر خطی آهسته نامرئی" ALOK اعلام کرد. "در ما این نیست که مردم رغبت در آزادی آن است که آنها غرق در شعارهای آزادی است. این بديع جلوگیری از آنها را از واقع نامگذاری آنچه که در اطراف آنها را و آنها را به شک...زمانی که آنها با ارائه واقعی زندگی, مواد واقعیت درد و رنج است."

Cassils موافقت: "تند و تلخ ترین احساسی شارژ جنبه از کل این شرکت است... ایمان است که مردم آمریکا خواهد شد اگر آنها می توانند مشخص مشاهده و بازداشت مهاجران در محله خود افزایش و مقاومت در برابر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن