Lori Loughlin و Mossimo Giannulli موافق به گناه در کالج-پذیرش رسوایی

بازیگر Lori Loughlin و شوهر Mossimo Giannulli توافق کرده اند که به اعتراف به گناه به اتهام توطئه وسیع کالج-پذی

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

بازیگر Lori Loughlin و شوهر Mossimo Giannulli توافق کرده اند که به اعتراف به گناه به اتهام توطئه وسیع کالج-پذیرش رسوایی, با توجه به وزارت دادگستری. این زن و شوهر بود تحت تعقیب را به اتهام طرح برای به دست آوردن دو فرزند خود را از ورود به دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است که قرار است ورزشی, استخدام.

لس آنجلس زن و شوهر حفظ بی گناهی خود را در مورد بیش از یک سال و حتی به عنوان مقامات فدرال اضافه شده جدید اتهام و کیفرخواست. اما مقامات فدرال در حال حاضر می گویند Loughlin, 55 موافقت کرده است که اعتراف به یک تعداد از توطئه برای ارتکاب سیم و تقلب در ایمیل در حالی که Giannulli, 56, اعتراف گناه به یک تعداد از توطئه برای ارتکاب سیم و تقلب در ایمیل و خدمات صادقانه سیم و تقلب در ایمیل.

ده ها تن از پدر و مادر متهم شدند فدرال جنایات گسترده طرح برای بازی کودکان خود را به نخبگان دانشگاه. دادستان ها گفته اند که Loughlin و دیگران دروغ تعیین شده کودکان خود را به عنوان خدمه استخدام پرداخت و این طرح را در سر دسته ویلیام "ریک" خواننده مورد $500,000. نه من همیشه ردیف خدمه. خواننده التماس کرد گناه را به اتهامات متعدد در ماه مارس سال گذشته پس از اعتراف او پذیرفته شده بیش از $25 میلیون دلار رشوه از پدر و مادر از جان گذشته.

Loughlin را مورد درخواست است که در انتظار تایید توسط یک قاضی فدرال شامل دو ماه در زندان 150.000 دلار جریمه و دو سال تحت نظارت آزاد و 100 ساعت خدمات اجتماعی. Giannulli را مورد درخواست شامل پنج ماه در زندان 250.000 دلار جریمه و دو سال تحت نظارت آزاد و 250 ساعت خدمات اجتماعی. آنها خواهد بود 23 و 24 والدین به اعتراف به گناه در تاریخی تقلب و رشوه رسوایی.

در درخواست توافق Loughlin وکلای نوشت که او "به صراحت و به صراحت اذعان می کند که او متعهد است که جرم و جنایت را آگاهانه و عمدا و در واقع به جرم این که جرم." در مقابل دادگاه موافقت کرده است برای رد سایر شمارش در مورد او پس از صدور.

Giannulli توافق به طور جداگانه تصریح می کند همان معاوضه.

این تحقیقات فدرال به نام عملیات Varsity Blues توسط FBI دستگیر و نزدیک به 50 دستگیری در ماه مارس گذشته و درگیر دانشگاه تگزاس ویک جنگل دانشگاه, دانشگاه, دانشگاه استنفورد, دانشگاه هاروارد ییل پرینستون و دیگر نخبگان مدارس. چند تن از متهمان از جمله جایزه امی بازیگر برنده Felicity Huffman, التماس کرد گناه و محکوم شدند و به زندان زمان جریمه و مشروط شدن بیش از سال گذشته است. هافمن محکوم شد به تنها دو هفته در زندان در ماه سپتامبر و پس از او بستری در بوستون در دادگاه فدرال به پرداخت یک فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد $15,000 درست دخترش پاسخ در شنبه, تامین امنیت قابل توجهی دست انداز در نتایج خود را.

"این متهمان را در خدمت زندان محکوم منعکس کننده نقش مربوطه خود را در یک توطئه به فاسد کالج فرآیند پذیرش و هستند که سازگار با قبل از جمله در این مورد گفت:" ایالات متحده وکیل اندرو Lelling در بیانیه ای در روز پنج شنبه. "ما همچنان به دنبال پاسخگویی برای تضعیف یکپارچگی college admissions."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن