لویی کباب طبخ لحظات پایانی قبل از پلیس گلوله باران کردن

نظارت تصویری منتشر شده توسط پلیس نشان می دهد که محبوب لویی کباب آشپز دیوید McAtee شلیک یک تفنگ قبل از پلیس و س

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

نظارت تصویری منتشر شده توسط پلیس نشان می دهد که محبوب لویی کباب آشپز دیوید McAtee شلیک یک تفنگ قبل از پلیس و سربازان گارد ملی کشته او را در اوایل صبح روز دوشنبه.

"این ویدئو به نظر می رسد برای نشان دادن آقای McAtee شلیک یک تفنگ خارج از کسب و کار خود را درب به عنوان افسران که با استفاده از فلفل توپ... بودند نزدیک" موقت لویی رئیس پلیس رابرت شرودر گفت. "این ویدئو را فراهم می کند نیست تمام پاسخ, اما ما در حال انتشار آن به ارائه شفافیت است."

قبل از این فیلم منتشر شد در روز سه شنبه بعد از ظهر لویی شهردار گرگ فیشر نشان داد آن را به McAtee را اودسا رایلی در خانه او بود. این تصویری است از دو دوربین یکی در داخل و دیگری در خارج McAtee است eatery.

زمان در منتشر بیرونی فیلم را نشان می دهد که آن شروع می شود در 12:14 صبح McAtee دیده می شود در اولین از چهار بزرگ کوره راه اندازی همراه یک زنجیره لینک حصار در حال اجرا عمود بر خیابان مارک کردن نقطه خود را از یک مجاور خالی بسیاری است. او با پوشیدن شلوارک سیاه و outsized سفید, نارنجی و زرد. او یک جفت انبرک در دست راست او است و رسیدگی به برخی از پخت و پز دنده.

McAtee و سپس مراحل را به صحبت می کنند به سه زن از مشتریان که در حال نشستن بر روی مدفوع بالا در خارج جدول فقط از پیاده رو. او به نظر نمی رسد برای اطلاع از پنج وانت سفید با پنجره های رنگی شروع به رول کردن خیابان فراتر از حصار در 12:14:30 a. m.

McAtee شروع می شود نسبت به طرف درب منجر به آشپزخانه خود را, اما پس از آن نوبت به عقب در جهت از دختران است. او رو به خیابان اما توجه خود را روی دنده. او آنها را می دهد یک بررسی سریع و بدون ظاهری به اطلاع سفید وانت گذشته. او از بین می رود داخل انبرک هنوز در دست راست خود را در 12:14:53 صبح

چهار ثانیه بعد از اولین کنتاکی گارد ملی چین و چروک وتاه رول توسط یک دوم به طور مستقیم در پشت آن است. کامیون ها و وانت سفید—پلیس بینام وسایل نقلیه—stop فقط از نظر دوربین در یک ایستگاه گاز در سراسر خیابان است که محبوب ترین شب پاتوق در این بخش از لوئیزویل.

در ساعت 12:15:12 صبح McAtee دوباره ظاهر. به نظر می رسد او آرامش می دهد و هیچ نشانه ای او آگاه است که پلیس و سربازان را گسترش در سمت دور از ایستگاه های گاز برای متفرق کردن پاتوق جمعیت به عنوان آنها با معترضان برای اینکه بعد از ساعت 11 شب مقررات منع رفت و آمد.

McAtee با استفاده از انبرک برای بررسی دنده دوباره برای چند ثانیه. او رفته داخل 10 ثانیه بعد. خواهر زاده خود را پدیدار می ایستد و سراسر از دختران در شلوار سفید و سیاه و سفید بالا. او را برمی گرداند و داخل در 12:16:00.

در 12:16:12 مشتریان در خارج از جدول به طور ناگهانی هاپ مدفوع و زدگی از داخل و به دنبال آن افرادی که حلق آویز کردن در پیاده رو و در ایستگاه گاز است. دو پلیس و دو سربازان گارد ملی در حال نزدیک شدن از در سراسر خیابان.

یکی از پلیس متوقف می شود در لبه در حال حاضر رها, هوای آزاد, خوردن منطقه است. پلیس هدف فلفل توپ و تفنگ در راهرو باز فراتر از آن در گذشته مردم در حال فرار از داخل.

داخلی فیلم نشان می دهد که در حال فرار از ازدحام مردم به نقطه. McAtee مراحل بیش از منطقه ظاهرا به مطمئن شوید که آنها در ادامه در. خواهر زاده خود را باقی می ماند فقط در داخل ورودی به عنوان او شروع به همکار ،

در آن لحظه خواهرزاده به طور ناگهانی ضربه توسط حداقل یک فلفل توپ. تاثیر برگ یک پف از دود سفید و او عقب می افتد, بسیار, به عنوان اگر او تا به حال ضرب گلوله کشته شده است.

McAtee مراحل protectively در مقابل او. دست که بوده است برگزاری انبرک در حال حاضر محکم اتوماتیک تپانچه او شروع به حمل پس از دزدیدند. او خم به راهرو و افزایش تفنگ او به عنوان اگر او شلیک می شد به هوا.

McAtee می ایستد توسط درگاه نه ثانیه و سپس خم کردن و بالا می برد بازوی راست خود را دوباره او به عنوان اگر او شلیک می شد دور دیگری به هوا. او بلافاصله لرزان به عقب انداختن تفنگ به عنوان دست راست خود را به قفسه سینه خود را.

McAtee staggers در داخل و خارج از مشخصات دوربین. خواهر زاده خود را می بندد و با او دست چپ و نقاط با او تمدید انگشت راست به تفنگ روی زمین.

خارجی ویدئو نشان می دهد که پلیس و سربازان در حال عقب نشینی و گرفتن پوشش در جلسه اول به ضرب گلوله یک زمان کوتاه قبل از. آنها شروع به شلیک دقیقا در پایان نه-دوم فاصله های ایجاد شده توسط داخلی دوربین بین اول و دوم زمان McAtee رسیده با upraised بازوی راست.

دقیقا دو دقیقه و 10 ثانیه بعد از پلیس و گارد ملی شروع به رول کردن McAtee شده است مرگباری زخمی شدند.

پس پلیس گزارش داد که یکی از پلیس درگیر در تیراندازی شد کتی خدمه است. او تا به حال رفته Facebook قبلا در این هفته به سخن گفتن در اخبار و عکس های گرفته شده در روز پنج شنبه از یک زن معترض ارائه گل او.

"من امیدوارم که فلفل توپ که او روشن با کمی بعد از آن صدمه دیده است" خدمه نوشت در پست خود.

پلیس همچنین گزارش شده است که خدمه و شریک زندگی خود را به حال موفق به فعال کردن بدن خود دوربین در زمان عکسبرداری است. شهردار برگزار شد رئیس پلیس استیون کنراد مسئول و او را اخراج.

حداقل وجود دارد نظارت تصویری. کسانی که آن را دیدم پس از آن منتشر شد شامل David James, یک افسر پلیس که بازنشسته پس از 30 سال و در حال حاضر رئيس جمهور از لویی مترو شورای. McAtee بود دوست دیرین و جیمز می دانستم که او به غیر سخاوتمندانه آماده پذیرش هر آنچه که مردم تا به حال اگر آنها فاقد قیمت یک وعده غذایی.

"او به شما پیراهن خود را پشت" جیمز گفت: روزانه وحش.

Jame گذشته شاهد McAtee حدود یک هفته پیش. McAtee شده بود معمول خود را خندان و شاد خود را.

"او فقط یک پسر دوستانه" جیمز گفت.

جیمز بود و تمایلی به حدس و گمان در مورد آنچه دقیقا اتفاق افتاده است تا زمانی که دولت و پلیس پایان یک تحقیق کامل.

"یک ویدئو است که تنها بخشی از تصویر کلی از آنچه رفت به وقایع آن شب" جیمز گفت. "من علاقه مند به دیدن دقیقا چه اتفاقی افتاده است و چرا این اتفاق افتاده است که چگونه از آن اتفاق افتاده است که چه زمانی و چگونه"است.

او افزود: "من علاقه مند به دیدن چگونه فلفل توپ به آن ساختمان نیز می باشد."

یکی از دوستان McAtee باورند کردن رکورد که McAtee شده بود اقدام از یک محافظ ضربه هشدار دور یک تهدید ناگهانی به خواهر زاده خود و دیگران است.

"من فکر می کنم او فقط ناراحت شدم و او را به شلیک در هوا" از دوستان گفت.

دوستان اشاره کرد غم انگیز نتیجه "پلیس نمی مانند شلیک شد."

McAtee مادر نمی تواند نظر رسیده پس از شهردار نشان داد او در این فیلم بود که پس از آن منتشر شد ، شهردار پس از آن شگفت زده به مطبوعات است که او تا به حال به او گفتم او دعا بود برای او.

"خانم اودسا است که یک زن از unimaginably باور نکردنی فضل" او گفت:. "و هنگامی که شما فکر می کنم آنچه او را از طریق رفته در راه است که او را از دست زدن به آن و می گوید او را دعا برای من است."

او افزود: "این قهرمانان است که ما باید در جامعه ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن