عشق Negronis? شما نیاز به سعی کنید این معجون

با تشکر از شما Montelobos® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.چه چیزی الهام بخش شما

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

با تشکر از شما Montelobos® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "من دوست دارم Negronis و mezcal, بنابراین این یک بدون ذهن و بسیار خوشحال برای من. من کشف زیبایی از ترکیب گریپ فروت و Cynar وقت پیش شده اند و یک فن از زمان. من نمیفهمد این ترکیب خواهد بود در یک Mezcal Negroni از آن است که تا پایه و زمین رانده شده به هر حال."

هنگامی که شما در خدمت این نوشیدنی ؟ "هر روز از هفته است. اگر کسی می خواهد یک پیچ و تاب و Negroni یا mezcal رانده نوشیدن این ترفند را انجام دهد!"

چه مواد غذایی را به شما جفت آن را با ؟ "هر چیزی کردن کوره! من نوشیدن یک Negroni با هر چیزی, این نوشیدنی مناسب در ذهن من!"

چه موسیقی شما را جفت آن را با ؟ "اوه مرد! احتمالا چیزی بی انتها شاید "عشق بیا پایین" توسط ساناز 'شامپاین' پادشاه یا پدر آنی آلبوم قلب, اما دوباره این زوج می تواند با هر چیزی! برخی از رسلیا یا مگان تو کیک گوشت گاو و یا حتی Astrud Gilberto!"

Name فرد (زنده یا مرده) شما می خواهم به این کوکتل برای. "احتمالا هر کسی که می گوید آنها نمی مانند mezcal! اگر چه من نمی خواهد ذهن به ساخت یک زن و شوهر برای مارشا P. جانسون آن را به عنوان غرور ماه و من فکر می کنم او خواهد بود بسیار شگفت انگیز به صحبت کردن. همچنین می تواند یک راه به می گویند با تشکر از شما برای همه کار و فعالیت او برای بشر+ جامعه است."

Negroni de la Tierra

توسط رمزی مشک

مواد تشکیل دهنده

  • 1.5 قطعات Montelobos® Mezcal
  • .5 بخشی Campari®
  • .5 بخشی Cynar®
  • .5 بخش شیرین آب سیب
  • .25 بخش گریپ فروت آب نارگیل
  • شیشه ای: دو از مد افتاده
  • چاشنی زدن: خرج کردن از نمک دریا و پوست گریپ فروت

جهت

اضافه کردن همه مواد تشکیل دهنده را به یک لیوان مخلوط پر کنید و با یخ. هم بزنید و فشار به دو قدیمی شیشه ای پر شده با یخ. ابراز پوست گریپ فروت بیش از نوشیدنی و رها کردن به شیشه. پایان با یک نم نمک دریا.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Bartenders در خانه کوکتل آموزش در اینجا!

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن