پایین تر Eastside باشگاه دختران پرده برداری از مرکز تندرستی و شادی در جشن و سرور مجازی

پایین تر Eastside باشگاه دختران (LESGC) به میزبانی مجازی جشن رونمایی از مرکز تندرستی و شادی و گسترش به سازمان

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

پایین تر Eastside باشگاه دختران (LESGC) به میزبانی مجازی جشن رونمایی از مرکز تندرستی و شادی و گسترش به سازمان فعلی ستاد در شرق خیابان 8 و در خیابان D در منهتن. جشن و سرور شرکت کنندگان دیدم یک پیش نمایش از فضایی جدید که طراحی شده بود طرفدار بونو توسط SOM خواهد شد اختصاص داده شده به برنامه نویسی برای سلامت و موفقیت از پایین سمت شرق ساکنان در تمام سنین و جامعه در مقیاس بزرگ است.

"این مرکز به آدرس این بیماری همه گیر از بیماری های غیر واگیر و همچنین اجتماعی و عاطفی و جسمی و روانی و اقتصادی سلامتی مسائل جامعه ما" گفت: Ebonie سیمپسون موقت Co-مدیر اجرایی LESGC. "ما عمیقا سپاسگزار SOM و همچنین Arup و Jaros Baum & Bolles برای ارائه استثنایی طرفدار بونو خدمات طراحی که impeccably منعکس کننده چشم انداز ما اخلاق و اهداف. بدون تعهد عمیق به این پروژه این مهم طرح ممکن نخواهد بود."

پس از سال 1996 LESGC است متصل هزاران نفر از زنان جوان با زندگی اقتصادی و اجتماعی با چالش های سالم و موفق, آینده, ارائه, رایگان, در طول سال های برنامه نویسی در هنر, STEM, رشته, رهبری, و, دفاع, دیجیتال, رسانه, کارآفرینی, سلامتی, و بیشتر. دفتر مرکزی آن است که یک پناهگاه امن—یک محل است که کمک می کند تا زنان جوان رشد یادگیری باید سرگرم کننده و توسعه اعتماد به نفس در خود و در توانایی خود را برای ایجاد اختلاف در جهان است. این سازمان به طور مستمر گسترش یافته در طول دو دهه گذشته در حال حرکت از مدارس کلیسا زیرزمین و عرض آن زمان 35,000 فوت مربع تسهیلات در سال 2013. مرکز تندرستی و شادی را اضافه کنید از 5000 فوت مربع از سطح زمین در فضا هنگامی که به پایان رسید بعد از این سال و آن را پشتیبانی LESGC ماموریت هر دو در کوتاه مدت و آینده است.

"طراحی معماری این فضا پشتیبانی از این آینده" گفت: SOM شریک Kenneth A. Lewis. "ما می خواستیم برای ارائه LESGC با تسهیلات است که در آخرین چیزی است که می باید تطبیق پذیری به خدمت آن در حال گسترش برنامه نویسی. برای ایجاد این اتفاق می افتد هر فضا طراحی شده است با توانایی به جای تقریبا هر نوع رویداد است."

بزرگترین و بیشترین سازگار فضا در مرکز تندرستی و شادی است "شادی سالن" واقع فقط فراتر از ورودی خیابان D. اولین و مهمترین این اتاق یک فضای عمومی است. آن است که برنامه ریزی شده به طور خاص برای از بین نسلی جامعه متمرکز حوادث—از نمایشگاه نمایش فیلم و سخنرانی در جلسات محلی و رای گیری. چندین اضافی و فضاهای فراگیر شادی سالن از جمله یک فرمت به LESGC صدا, استودیو, کافه (غذا Farmacy, خانواده, کافه) یک سالن عمومی (مراقبان' Lounge) یک مشاوره و نیروی کار اتاق آموزش (روح فضا) و یک استودیو برای هنر درمانی ، یوگا و مدیتیشن (ذهن و بدن مرکز).

این فرمت به صدا در استودیو است که در میان مرکز جدید ترین فن آوری های پیشرفته فضاهای. این افزایش صدا در استودیو قابلیت با دولت از هنر جریان و تکنولوژی های صوتی و به طور خاص در امتداد خیابان به تعامل با رهگذران و حس تاریخ از شهر نیویورک در خیابان مقابل ایستگاه های رادیویی. چند قدم دور غذا Farmacy, خانواده, کافه است که برنامه ریزی برای آموزش والدین و سرپرستان خانواده و جامعه در بزرگ در تغذیه. مراقبان' Lounge یک تنظیم برای پرستاران, صفحه اصلی, بهداشت و درمان, دستیاران درمانگران فیزیکی و اعضای خانواده ارائه مراقبت طولانی مدت برای عزیزان در حالی که مجاور ذهن و بدن مرکز ارائه خواهد شد دوره های آموزشی برای مردم در تمام سنین است. بعد به ذهن و بدن مرکز روح فضا را فراهم می کند یک محیط خصوصی برای مشاوره و سلامت آموزش و پرورش و توسعه نیروی کار.

SOM کار بر روی این پروژه کمک به سوی یک هدف بزرگتر برای شرکت است. مرکز تندرستی و شادی که طراحی شده بود با همکاری Arup و Jaros Baum & Bolles نشان دهنده سرمایه گذاری در محلی شهر نیویورک جامعه است. این پروژه متولد شد و از بين SOM و LESGC آغاز شد که با یک دسامبر 2018 تلاش داوطلبانه و کارگاه رهبری SOM زنان ابتکار که در سال 2011 تاسیس شد به کشت و ترویج و توسعه کشور و موفقیت زنان در SOM و در طراحی رشته.

"ما درک که LESGC مورد نیاز فضای جدید به ادامه برای تبدیل زندگی از دختران جوان و ساکنان پایین سمت شرق" گفت: SOM شریک لورا Ettelman. "آن جا حق را به SOM اخلاق است که به پرورش خلاقیت و نوآوری و عدالت اجتماعی. این پروژه برخی از پرارزش ترین کار ما تا کنون گرفته شده و آن را خدمت به جامعه ما برای بسیاری از نسل های آینده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب