گروه لوفت هانزا بهترین نوآوری تیم در آلمان

این مجله کسب و کار سرمایه و استراتژی مشاوره روبروی مشاوره انتخاب برندگان با چند مرحله فرآیند ارزیابی لوفت هانز

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399
  • این مجله کسب و کار سرمایه و استراتژی مشاوره روبروی مشاوره انتخاب برندگان با چند مرحله فرآیند ارزیابی
  • لوفت هانزا نوآوری Hub مسجل وهله اول برای سومین بار
  • جایزه به رسمیت می شناسد Eurowings دیجیتال نوآوری در طول سفر زنجیره ای

لوفت هانزا گروه اعطا شده است "بهترین آزمایشگاه دیجیتال جایزه 2020" دو بار. این جایزه ارائه شد به لوفت هانزا نوآوری Hub و Eurowings دیجیتال توسط سرمایه و روبروی مشاوره. افتخار است که بر اساس یک مطالعه که به بررسی 50 رقمی واحد از تاسیس شرکت ها در کشورهای آلمانی زبان. این مطالعه در نوع خود بزرگترین و منتشر شده است سالانه پس از 2017. این سومین بار است که لوفت هانزا نوآوری Hub گرفته شده است.

"نوآوری های دیجیتال در حال حیاتی برای ادامه توسعه و موفقیت طولانی مدت از گروه لوفت هانزا. ما خوشحال هستیم که دو نفر از تیم ما موفق به کسب مقام اول. این یک قدردانی بزرگ و اذعان خود کار" می گوید: Thorsten Dirks عضو هیئت اجرایی به صورت دیجیتال و امور مالی. "توانایی به منظور توسعه راه حل های دیجیتال به چالش ها و سازگار با ارزش تر است از همیشه امروز است. هر دو شرکت نه تنها سهم قابل توجهی به آینده دیجیتال از کل گروه لوفت هانزا اما همچنین به طور فعال در شکل دادن به کسب و کار تحول در شرکت ما است."

در این سال تمرکز اصلی این بررسی در مقیاس پذیری از هر واحد نوآوری. پروژه مورد بررسی قرار گرفتند در این زمینه هستند که هر دو مربوط به داخل و خارج از کسب و کار اصلی شرکت های گروه. برای مثال "Compensaid" خدمات طراحی و توسعه توسط لوفت هانزا نوآوری Hub. مسافران با استفاده از یک پلت فرم دیجیتال برای محاسبه مقدار CO2 ناشی از سفر خود و پس از آن می تواند جبران آن را با پایدار سوخت حمل و نقل هوایی.

این جایزه برای Eurowings دیجیتال به طور خاص به رسمیت می شناسد توسعه هوشمند خدمات است که با فعال کردن دیجیتال تابعه به همراه مسافران از طریق تمام مراحل از سفر خود و ارائه یک نوع "دیجیتال همراه است." با این راه حل Eurowings دیجیتال رانندگی است گسترش از یک سفر پلت فرم در سراسر Eurowings هسته کسب و کار اجازه می دهد برای ساده و راحت و مقرون به صرفه تجربه سفر از یک منبع واحد. آخرین Eurowings محصولات دیجیتال شامل Eurowings مشتری برنامه و Eurowings پرواز, راهنمای دیجیتال در سفر دستیار.

در مورد مطالعه

مطالعه "شرکت های بزرگ در مسیر از شروع یو پی اس 2020" شناسایی بهترین نوآوری های دیجیتال آزمایشگاه در کشورهای آلمانی زبان. آن را انجام شده توسط استراتژی و مشاوره مدیریت روبروی مشاوره و مدیریت در همکاری با مجله کسب و کار سرمایه در نیمه اول سال 2020 است. نزدیک به 50 واحد شرکت کننده در مطالعه منتشر شده در سال 2020 برای چهارمین سال در یک ردیف. مطالعات قبلی را می توان در یافت: https://www.infront-consulting.com/publikationen/#archiv

لوفت هانزا نوآوری Hub

لوفت هانزا نوآوری ایرانیان (LIH) است که در کسب و کار دیجیتال رهبری از گروه لوفت هانزا و لینک بزرگترین حمل و نقل هوایی گروه مربوطه و بازیکنان کلیدی در بازار جهانی مسافرت و تحرک Tech اکوسیستم. در این نقش فعالیت های LIH شامل شروع همکاری های استراتژیک بین گروه لوفت هانزا و شرکت هواپیمایی مربوطه دیجیتال شرکت توسعه خانه های دیجیتال سرمایه گذاری به عنوان به خوبی به عنوان استراتژیک در سرمایه گذاری های مربوط به مسافرت و تحرک فناوری راه اندازی است. فعالیت های خود را همیشه باید تمرکز دقیق بر نیازهای مسافران در سراسر سفر چرخه و همچنین همکاری نزدیک با سریال کارآفرینان و سرمایه گذاران موجود و تکنولوژی بازیکنان. این LIH مستقر در برلین و عمل دفاتر در سنگاپور و شانگهای.

در مورد Eurowings دیجیتال

Eurowings Digital GmbH تاسیس شد و در سال 2018 به عنوان بخشی از Eurowings حمل و نقل هوایی شرکت کاملا متعلق به لوفت هانزا تابعه. این شرکت که ترکیبی از همه از هواپیمایی مشتری-مربوط به فعالیت های دیجیتال و مسئول بیش از یک میلیارد یورو در خرید و فروش است که در قلب ادکلن را راه اندازی پردیس. Eurowings دیجیتال استراتژی ساده است. فراتر از پرواز خود Eurowings دیجیتال می خواهد برای ارائه به مشتریان خود را کامل تجربه سفر از یک منبع واحد: الهام بخش, سفر, سوار شدن به فرودگاه و هتل محل اقامت یک رویداد در مقصد سفر و خیلی بیشتر. Eurowings دیجیتال به طور فزاینده ای تبدیل شدن به یک دیجیتال و همراه سفر خود را برای مشتریان خود ارائه آنها را با یک جامع دیجیتال محصول و خدمات در هر مرحله در سفر خود زنجیره ای. Eurowings دیجیتال شده است با شور و شوق دریافت شده از سمت راست شروع. این شرکت همچنان به دنبال دیجیتال کارشناسان برای کمک به فرایند تحول به, هوشمند, دیجیتال, سفر پلت فرم eurowings.com و به طور قابل توجهی افزایش Eurowings' رد پای دیجیتال در صنعت هواپیمایی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن