پاکسازی تصویب مرمت نوتردام spire 'آن را به عنوان'

رئيس جمهور فرانسه را به شرح زیر تصویب ماه از اغلب بحث های داغ. او قبلا رقابت برای 'معاصر' بازسازی نمادین برج ک

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

رئيس جمهور فرانسه را به شرح زیر تصویب ماه از اغلب بحث های داغ. او قبلا رقابت برای 'معاصر' بازسازی نمادین برج کلیسا بود که نابود شده در آتش سوزی سال گذشته است.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی در روز پنج شنبه به برکت و رحمت خود را برای بازسازی منار از کلیسای جامع نوتردام در پاریس پس از ساختار نابود شد در یک آتش سوزی در سال گذشته است.

منار را شبیه شکل اصلی آن مارک تغییر قلب برای پاکسازی که قبلا پیشنهاد شده است که منار مخروطی باید جایگزین با یک اثر معماری مدرن. او تغییر ذهن خود را پس از مشاوره و نظر مشورتی از ملی فرانسه کمیسیون معماری و میراث فرهنگی, با توجه به کاخ الیزه.

کلیسای جامع معمار فیلیپ وینو نیز نامیده می شود برای 96 متر (315-پا) spire به بازسازی شود و به عنوان آن بود.

19 قرن گوتیک ساختار بالای 13-قرن کلیسا و طراحی شده توسط معمار فرانسوی یوجین Viollet-le-Duc, در حال حاضر بازسازی شود و شبیه به آن ساختار سابق پس از ماه ها بحث. با توجه به نظر سنجی عمومی فرانسه همچنین از بازسازی منار عنوان آن که قبلا بود.

ادامه مطلب: می تواند پاریس' نوتردام واقعا فروپاشی ؟

پاکسازی می گوید او امیدوار است تا ترمیم کامل در زمان بازی های المپیک 2024 در پاریس. "رئيس جمهور اعتماد کارشناسان و تایید رئوس اصلی این پروژه ارائه شده توسط معمار که قصد دارد به بازسازی منار مخروطی عینا," الیزه گفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد Roselyne Bachelot زودتر گفت: یک ایستگاه رادیویی است که "وجود یک اجماع بزرگ در افکار عمومی و در میان کسانی که تصمیم گیری" برای spire به بازسازی شود و به عنوان آن بود.

آهسته شروع به کار

در ماه ژوئن کارگران شروع به از بین بردن تن از داربست فلزی بود که ذوب شده را با هم در آتش که به تخریب ساختار سقف و منار مخروطی. رسمی بازسازی فرایند مخفیگاه آنان را برای شروع در ژانویه 2021 یک بار یک ثبات رسیده است, گفت: اسقف اعظم پاریس, میشل Aupetit.

Aerial shot of the fire damage to the area where the spire was on Notre Dame cathedral in Paris (picture-alliance/AP/gigarama.ru)

شات هوایی از خسارت آتش سوزی به منطقه که در آن spire بود در کلیسای جامع نوتردام در پاریس

روند مواجه شده است و بسیاری از تاخیر در ابتدا با توجه به آب و هوا و نگرانی منجر شود آلودگی پس از آن بیش از coronavirus بیماری همه گیر. منار اضافه شد در اواسط 1800s به جای قرون وسطی یکی که برداشته شد در سال 1786.

ادامه مطلب: کلیسای جامع نوتردام آتش می تواند سهولت در فرانسه کمبود صنعتگران

در ماه نوامبر گذشته به طور کلی ارتش است که پاکسازی قرار داده بود مسئول بازسازی تلاش بسیار زیادی داشت آوازی ردیف با وینو اضافه کردن به تاخیر در تصمیم گیری در مورد ساختار.

در همین حال چهار نفر از فعالان صلح سبز توسط صعود یک جرثقیل استفاده می شود به کار بر روی کلیسای جامع و افراشتند غول پیکر, بنر, به تقاضای دولت فرانسه را بیشتر به آدرس تغییر آب و هوا. صلح سبز فرانسه سر Jean-Francois Julliard گفت که فعالان "لمس نمی کلیسای جامع" و اعتراض خود را مطرح کرد "بدون خطر".

سقف کلیسای جامع بود به آتش کشیده شد در میان مرمت آثار در مارس 2019 جرقه یک موج رسانه های اجتماعی همدردی و کمک به بازسازی آن است.

lc/rc (AFP AP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن