بیشتر از شربت خانه خود را با این آشپزی

آپارتمان من ندارد یک شربت خانه. به جای من سرمایه گذاری در برخی از کابینت به نگه داشتن همه چیز است که تعلق در ی

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

آپارتمان من ندارد یک شربت خانه. به جای من سرمایه گذاری در برخی از کابینت به نگه داشتن همه چیز است که تعلق در یخچال یا فریزر از آرد ذرت بو داده. به آشپزخانه می تواند یک مکان جادویی از, الهام, اما آن را نیز می توانید احساس می کنید مانند شما در حال خیره شدن به پرتگاه است. می توان آن را فلج حتی هنگامی که شما به خوبی مواجه نگردند یکی. بسیاری از دستور العمل های این روزها استفاده از مواد تشکیل دهنده ممکن است شما در شربت خانه خود را که باعث می شود آن را دشوار است به خصوص برای طبخ هنگامی که در حال اجرا به فروشگاه ممکن است ساده ترین چیزی که به انجام است. چرا که نه خود را cookbook انجام کار را برای شما? این دستور العمل در این کتاب می تواند کمک به شما را به یک وعده غذایی که بیشتر از مجموع اجزاء آن است. ما صحبت کردیم به چند چاشنی مواد غذایی نویسندگان در مورد آنچه که آشپزی کار خود را pantries و گرد تا چند نفر دیگر را به شما احساس می کنید مانند یک بازار کشاورزان.

من کامل آشپزخانه

وجود دارد چیزی در مورد جفری زاکاریان که به من صحبت می کند. شاید آن را به خوبی متناسب با, و یا ضخیم rimmed عینک, اما هر آنچه در آن است من خود اعتماد كند ، خود کتاب آشپزی با این نسخهها کار از طریق 50 مواد به راحتی در دسترس معمولا نگردند در pantries و تبدیل آنها به حدود 150 دستور العمل های برای آشپز خانه. وجود دارد حتی نکات و ترفندها مانند استفاده از ارل گری چای کیسه ای برای بر انگیختن تکه های یخ.

قاشق نقره ای

اگر شما می خواهید چیزی است که می تواند کمک به باز کردن گزینه های خود را برای نخود (علاوه بر hummus) نویسنده حداکثر Watman می خواهد شما را به تکیه به قاشق نقره ای. "من فکر می کنم از آشپزخانه پخت و پز به عنوان "خیره در نخود'—وجود دارد شما در حال کابینه درب باز شما به زودی خواهد شد و شما خیره در یک قوطی نخود, و تعجب چه باید بکنید با آن. ساده ترین چیزی که به انجام است انتخاب کنید تا به یکی از کسانی که کاتالوگ جامع از یک کل آشپزی: قاشق نقره ای مثلا حدود ده دستور برای لوبیا garbanzo. شما مانند صدای یکی از آنها است."

Ruhlman بیست و

نه همه شربت خانه آشپزی را با مواد تشکیل دهنده. گاهی اوقات آن را بیشتر در مورد مهارت است. "من نمی با استفاده از بسیاری از آشپزی می گوید:" نویسنده جاناتان بیکر "اما من از طرفداران Ruhlman بیست و که جوش مهارت های آشپزخانه را به 20 ایده های اساسی. با این مهارت های اساسی شما نیاز به یک مقدار زیادی از آشپزی; شما می توانید هر ظرف برای زندگی مهم نیست که چگونه کمیاب کمد یا یخچال و قفسه ها به دنبال."

هنر شربت خانه

مواد غذایی نویسنده کلر تامسون به شما می آموزد در مورد تفاوت های ظریف از مواد ساده مانند آرد یا سبوس دار و همچنین در حالی که شما با دادن راهنمایی که در آن ادویه جات ترشی جات شما را بیشتر بنگ برای جفتک انداختن خود را. علاوه بر این تنها شما نیاز دارید این است که برخی از محصولات تازه است.

Smitten Kitchen هر روز

"این روزها من را بیشتر از مجموعه کتاب آشپزی در دفتر من می گوید: نیمه کامل ویرایشگر نوح Rothbaum "اما من در حال حاضر البته کار از خانه. خوشبختانه من یک تعداد از مورد علاقه های شما در آشپزخانه از جمله من نیز فرسوده کپی 2nd Ave دلی آشپزی و همچنین Deb پرلمن را دستی Smitten Kitchen هر روز که هر دو بزرگ و الهام بخش است."

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن