خود را مایل تعداد: مجازی 5K برای طبیعت نگه می دارد و از افراد فعال و درگیر

از ژوئن 1 به 7 ژوئن صندوق جهانی حیات وحش (WWF) میزبان اولین-همیشه مجازی 5K برای طبیعت یک کمپین طراحی شده برای

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

از ژوئن 1 به 7 ژوئن صندوق جهانی حیات وحش (WWF) میزبان اولین-همیشه مجازی 5K برای طبیعت یک کمپین طراحی شده برای کمک به افراد فعال ماندن و درگیر در این زمان از عدم قطعیت.

با بسیاری از فعالیت های لغو و یا به تعویق افتاد و این یک چالش برای همه زمان. بسیاری از ما تعجب آنچه که ما می توانید در تعطیلات آخر هفته به ماندن متصل در حالی که همچنین دادن. WWF "5K برای طبیعت" با هدف اتصال مردم به طبیعت در درون جوامع خود را حتی در حالی که اجتماعی فاصله. کمپین همپوشانی با روز جهانی محیط زیست 5 ژوئن روز اختصاص داده شده به اقدام برای حفاظت از سیاره ما است.

ارتباط بین سلامت ما و طبیعت است عمیق. اگر ما همچنان به از دست دادن طبیعت بیماری های همه گیر تبدیل خواهد شد شایع تر و شدیدتر است. WWF در حال کار برای کمک به متوقف کردن رانندگان از آینده بیماری های همه گیر با مقابله با این تجارت غیر قانونی حیات وحش و توقف بدترین اثرات جنگل زدایی. شرکت کنندگان در WWF "5K برای طبیعت" می تواند بخشی از راه حل است.

شرکت کنندگان ثبت نام از طریق WWF Panda ملت وب سایت و ثبت نام به عنوان یک فرد و یا به عنوان بخشی از یک تیم است. ثبت نام 20 $است و هیچ حداقل جمع آوری کمک های تعهد است. شرکت کنندگان دریافت دانلود مسابقه ماهیگیری منحصر به فرد پاندا ملت t-پیراهن برای کسانی که افزایش 100 دلار یا بیشتر پشتیبانی شخصی و خیلی بیشتر.

و در حالی که شرکت WWF شرکت کنندگان را تشویق به اشتراک گذاری الهام بخش با دوستان و عزیزان با ارسال عکس ها آنها را از طبیعت با استفاده از هشتگ #5KForNature.

WWF توصیه کنندگان به ماندن بگیرید به روز در آخرین اخبار و دستورالعمل ها از CDC که مقامات محلی و ملی. اطلاعات بیشتر در دسترس در WWF وب سایت worldwildlife.org/5kfornature.

نقل قول از Bre Giovanniello رهبری سازمان WWF 5K برای طبیعت: "بسیاری از دوستان ما و خانواده و همسایگان خود به دنبال چیزی برای انجام در حال حاضر است. WWF مجازی 5k است آسان و در دسترس است. همه شما نیاز است یک جفت کفش, فلیپ منعکس یا فقط پای برهنه خود را به شرکت. خارج شدن بزرگ برای شما جسمی سلامت روحی و روانی. قدردانی از محیط زیست ما می تواند بسیار ویژه در این لحظه در زمان."

تصاویری از راه رفتن مردم/پیاده روی برای استفاده از رسانه های: https://hive.panda.org/Share/yt023a1c1kmeat6h6321n45c62n35m1j

در مورد صندوق جهانی حیات وحش (WWF)
WWF یکی از جهان پیشرو سازمان حفاظت از محیط زیست مشغول به کار در نزدیک به 100 کشور جهان برای بیش از نیم قرن برای کمک به مردم و طبیعت رشد. با پشتیبانی از بیش از 5 میلیون عضو در سراسر جهان WWF اختصاص داده شده به ارائه علم مبتنی بر راه حل های برای حفظ تنوع و فراوانی از زندگی بر روی زمین توقف تخریب محیط زیست و مبارزه با بحران آب و هوا. بازدید www.worldwildlife.org برای کسب اطلاعات بیشتر و نگه دارید تا با آخرین اخبار حفاظت با پیروی @WWFNews در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما و هشدار های خبری در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب