"ساخت هر روز خارق العاده": Fiskars تیم طراحی به رهبری Petteri Masalin است که نقطه قرمز: تیم طراحی از سال 2020

این سال را "نقطه قرمز: تیم طراحی سال" عنوان افتخار می رود به Fiskars تیم طراحی به رهبری Petteri Masalin. ساخت

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

این سال را "نقطه قرمز: تیم طراحی سال" عنوان افتخار می رود به Fiskars تیم طراحی به رهبری Petteri Masalin. ساخت روزمره فوق العاده – با این هدف در ذهن طراحی خلاق منجر شود و خدمه اش ایجاد کیفیت برتر محصولات برای باغ پخت و پز و تهیه و علاقه مندان است. با تکنولوژی و نوآوری, یک روش طبیعی بی نظیر قابلیت ارگونومی و تعادل مناسب بین پیچیدگی و سادگی و طراحان موفق به کسب بیش از داوران Red Dot Award: Product Design تعدادی از بار.

طراحی فوق العاده با کیفیت

Fiskars' پیشگام طراحی دستاوردها هستند نسبت به دو عامل. اولا محصولات زبان شکل است که به شدت تحت تاثیر طبیعت شمال اروپا و مربوط به کیفیت زندگی و همچنین پایداری. فنلاندی شرکت بی پایان نوآورانه قدرت آن را به دست آورده مشتاق زیر است. ترکیبی از این دو جنبه باعث می شود Fiskars محصولات است که در ابتدا به نظر می رسد و نه کم رنگ بسیار غنی برای زندگی روزمره ما است. Petteri Masalin و Fiskars تیم طراحی هستند که موفق به دریافت عنوان افتخاری است که نمی توان برای خود سازگار, طراحی, عملکرد.

تبریک از Red Dot مدیر عامل پیتر Zec

"این بود که 30 سال پیش که Fiskars برنده اول آن تمایز در Red Dot Award: Product Design. همیشه از محصولات این شرکت برنده شده اند بیش از نه فقط ما داوران بلکه خودم. تیم طراحی را خلق مشخصه خود را ارگونومیک و کاربر پسند طبیعت است. نوآوری های تکنولوژیک و پیشگامانه ترکیبی از مواد را با هم انجام نگرفته ماده از factness این محصولات واقعا خاص است. من می خواهم تبریک به عنوان برندگان بسیار صمیمانه در این طراحی فوق العاده دستاورد" گفت: استاد دکتر پیتر Zec بنیانگذار و مدیر عامل این جایزه نقطه قرمز.

Petteri Masalin بر روی عنوان افتخاری

"تیم ما بسیار مفتخر به دریافت این عنوان افتخار است که جشن سنت ما پرورش طراحی خوب. همیشه از Fiskars تاسیس شد و ما در آنجا ماند درست به ما قوی میراث و DNA در حالی که جسورانه و نوآورانه. ما همیشه در مورد ماندن کنجکاو در مورد جهان در حالی که وفادار به ریشه های ما می گوید:" Petteri Masalin, خلاق, طراحی سرب در Fiskars وقتی پرسیده شد که در مورد این جایزه و فلسفه طراحی.

Fiskars ازدواج سنت و نوآوری

تاسیس در سال 1649 به عنوان یک ironworks در فنلاندی ایجاد کرد به همین نام Fiskars رشد کرده است برای تبدیل شدن به یک تامین کننده پیشرو جهانی مصرف کننده محصولات. در سال 1967 شرکت راه اندازی اولین جفت جهانی قیچی در بازار است. ترکیبی از پلاستیک و فلز ایجاد نور دقت قیچی با ارگونومیک دستگیره پلاستیکی در رنگ نارنجی روشن است. این محصول طراحی شده توسط اولاف bäckström را از دست و به سرعت تبدیل به یک مشخصه Fiskars نام تجاری.

امروزه این شرکت با تولید انواع قیچی – برای کار در آشپزخانه و یا برای گر چه هنر. محدوده بعلاوه شامل باغ لوازم ماهیتابه در آشپزخانه چاقو و تبر و سیستم های آبیاری. زمانی که Petteri Masalin پیوست Fiskars به عنوان معاون رئیس جمهور R&D باغ در سال 2010 او و تیم خود را در مواجهه با چالش حفظ unmistakeable طراحی میراث 370 سال در حالی که ایجاد دولت از هنر محصولات. این رشته از جوایز Red Dot Award: Product Design است که به دنبال اثبات این است که او موفق شد در این تلاش.

با کیفیت بالا از محصولات است که به علت در میان چیزهای دیگر به این واقعیت است که Fiskars فرآیند توسعه است دقت انسان محور. برای مثال تیم طراحی دریافت منظم کمک از باغبان و آشپز که توضیح محصول مورد نیاز و قابلیت های. آزمون های پیچیده تضمین دوام در طول زمان است. برای مثال تیم های آزمون تاثیر می افتد از زوایای مختلف و همچنین اثر قرار گرفتن در معرض خورشید و یا شدید استفاده کنید.

اگر چه فرآیند توسعه است که با افزایش پیچیدگی Fiskars می داند مانند دیگر شرکت چگونه به محصولات است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به طور مستقیم. "این واقعا دشوار است برای طراحی این سادگی چرا که از یک طرف شما باید درک آنچه شما در حال طراحی و از سوی دیگر شما باید بدانید که برای جلوگیری از به طوری که این محصول جدید نیست غیرمنتظره با جزئیات." این است چگونه Petteri Masalin توضیح می دهد روند.

ارائه دستاوردهای تیم طراحی

این برندگان از Red Dot Award: Product Design 2020 خواهد بود بموقع جشن طریق Red Dot را از کانال های رسانه های اجتماعی در طول Red Dot Design هفته از 22 تا 26 ژوئن سال 2020 است. در دومین روز 23 ژوئن در کانون توجه خواهد بود و در Fiskars و عملکرد فوق العاده تیم طراحی. پیروان می تواند به جلو نگاه به مقالات هیجان انگیز و سرگرم کننده کارشناس بحث.

در همان هفته یک نمایشگاه ویژه طراحی شده توسط Fiskars باز خواهد شد در نقطه قرمز طراحی موزه اسن. بازدید کنندگان به موزه می توانید این کار از تیم طراحی از 1950s از 23 ژوئن. این نمایشگاه خواهد شد در نشان می دهد در کنار سخنرانی "نقاط عطف در طراحی معاصر 2020" و "طراحی در مرحله 2020" که نشان می دهد همه این سال برنده محصولات.

- اطلاعات بیشتر در دسترس است: www.red-dot.org/pd
- برای کانال های رسانه های اجتماعی: www.red-dot.org/press/social-media



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن