قصور کلاهبرداری و باج گیری: ایتالیا را درمان کارگران ثبت نشده

یک حرکت توسط دولت ایتالیا مجموعه ای برای ارائه هزاران نفر از مستند نشده کارگران مزرعه و خانه مراقبین با مقالات

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

یک حرکت توسط دولت ایتالیا مجموعه ای برای ارائه هزاران نفر از مستند نشده کارگران مزرعه و خانه مراقبین با مقالات حقوقی است که عدم دیدار هدف خود را از آزادی مردم را از جنایی و استثماری شیوه های.

موسی اسحاق Osazuwa است 41 ساله کشاورز از نیجریه جنوبی Edo دولت است. او رسید و ایتالیا به جزیره Lampedusa با قایق در سال 2012 پس از فرار یک لیبی از زندان به عنوان کشور سقوط به جنگ.

Back صفحه اصلی Osazuwa شد یک کشاورز و یک عضو از یک محلی حزب سیاسی که موفق به برنده شدن در یک انتخابات استانی در سال 2010. اما این شادی کوتاه بود. شورش در گرفت و حزب مخالف در زمان بیش از.

"من می خواهم مرده اگر من فرار," او می گوید.

یک بار در ایتالیا Osazuwa به سرعت در بر داشت به طور منظم کشاورزی در جنوب استان Matera که به طول انجامید تا سال 2017. از آن پس او شروع به زندگی کردن گاه به گاه شغل.

زمانی که مقالات خود را با توجه به دلایل بشر دوستانه تمام شده در فوریه سال گذشته ارضی کمیسیون تمدید نیست و آنها deeming مورد او مناسب نیست برای دریافت بیشتر حمایت می کند.

Agricultural worker Moses Issac Osazuwa in his lawyer's office

بهره برداری ضعیف

کشاورز فکر همه چیز می تواند تغییر برای بهتر زمانی که دولت راه اندازی یک روش برای "غوطه وری از روابط کار" در تاریخ 1 ژوئن. در صورت COVID-19 گیر فرمان به فکر ارائه یک مسیر قانونی برای کسانی که مشغول به کار در بخش کشاورزی و یا به عنوان کمک کننده داخلی در سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: ایتالیا برداشت پرتقال باعث می شود سالم مهاجران بیمار

اما Osazuwa را امیدوار شود زمانی که او در بر داشت خود را قربانی تهدید.

"کارفرمایان می خواهید پول برای پر کردن مدارک مورد نیاز برای تنظیم," او می گوید. "یک فرد از من خواست برای €1 ٬ 500 در ($1,716) یکی دیگر €1,200 و یکی از آخرین €1,050. اما من اصلا این پول است. رشوه های بسیار بالاتر در شمال یکی از دوستانم که زندگی در رو در نزدیکی میلان خواسته شده بود به پرداخت 5000 €ها."

اعلام کرد با هیاهوی بسیار در این حکم با هدف اعطای مجوز به حداقل 200,000 مستند نشده مهاجران کار در بخش کشاورزی یک بخش به زانو در آورده در طول همه گیر با توجه به کمبود نیروی کار در دسترس استفاده می شود که به بیشتر از شرق اروپا است. اعطای وضعیت حقوقی قرار بود برای جلوگیری از کارگران استثمار.

اما واقعیت بر روی زمین بسیار متفاوت است. خدشه دار قصور کلاهبرداری و باج گیری, تعداد برنامه های دریافت شده تا کنون کمیاب است باعث از دولت برای تمدید مدت از اندازه گیری توسط یک ماه تا اواسط ماه اوت است.

از اطراف 123,000 برنامه های دریافت شده, 87 درصد از کارگران خانگی.

نادیده گرفتن واقعیت

تنظیم دو روش اتفاق می افتد.

کارفرما می تواند با اعلام قبلی ارتباط کاری و یا قصد شروع یک با مستند نشده کارگر زیر تلفیقی از فرم و پرداخت از €500 هزینه.

اما درآمد ظرفیت مورد نیاز به صورت شرط ضمن عقد قرارداد در سراسر €20,000 به استخدام کارگران خانگی و €30,000 در بخش کشاورزی در حال ساخت آن را سخت به خصوص برای کشاورزان برای قانونی کردن وضعیت چند فصلی کارکنان, کارشناسان می گویند.

گزینه دوم اجازه می دهد تا کارگران ثبت نشده که اقامت مقالات تمام شده پس از 31 اکتبر 2019 هستند و در روند اصلاحی به درخواست به طور مستقیم به شش ماه تنظیم. آنها این کار را با نشان دادن که آنها از نظر قانونی به عنوان کارگران خانگی و یا در بخش کشاورزی در گذشته است. هنوز هم تنها بسیار محدود تعداد مهاجران بدون پاسخگویی به این نیازها.

بیشتر بخوانید: Sweet-and-sour زندگی از ساکنان پایتخت مد ایتالیا

An agricultural worker at protest rally in Rome

"محدود کردن ارائه به تنها دو بخش را منعکس نمی کند واقعیت ایتالیا بازار کار" می گوید: Giancarlo Schiavone, یک کارشناس حقوقی و نایب رئیس انجمن مطالعات حقوقی در مهاجرت (ASGI). "در چنین اصولی زمینه وجود دارد تقریبا بی نهایت سناریو برای فعالیت های جنایی سوء استفاده و تقلب. قانونگذاران می دانم که این بسیار خوب است و نادیده گرفتن آن را بر روی هدف است."

Schiavone می گوید که علاوه بر خرید و فروش کار قرارداد افراد مشغول به کار در بخش های دیگر خواهد توسل به لقب برای دریافت مقالات خود را.

مانند ماریا* 37 ساله از السالوادور شده که به طور غیرقانونی در یک رستوران در میلان و برای پنج سال گذشته است و در حال حاضر در تلاش برای متقاعد کردن کارفرما به رعایت این روش با استخدام او به عنوان یک داخلی کارگر.

او گفت: DW او تا به حال ارائه شده برای پوشش €500 خودش را برای روند اما کارفرما تمایلی به پیگیری از طریق ترس از پیامدهای قانونی. در همین حال ماریا پسر عموی شد و همچنین در نظر گرفتن شانس خود را برای دسترسی به این روش با بداهه به عنوان یک داخلی کارگر و تلاش برای جمع آوری 5000 €ها به پرداخت برای کارفرمای خود را امضا.

Angela Maria Bitonti یک ماترا مبتنی بر وکیل حقوق بشر و عضو ASGI شده است در میان اولین برای محکوم malpractices مرتبط به فرمان.

از دست دادن همه چیز برای یک مجوز

"این وضعیت به نظر می رسد کمی بهتر برای کارگران خانگی که در آن برنامه های کاربردی بیشتر و یا کمتر مربوط به موجود روابط کار. اما اکثریت قریب به اتفاق مستند نشده کشاورزی کارمندانی که در حال حاضر کار به طور غیر قانونی در شرایط مشابه به برده داری ادامه خواهد داد به انجام این کار در آینده است."

Bitonti می گوید مستند نشده مهاجران آماده به انجام هر آنچه در آن طول می کشد برای دریافت اسناد و مدارک حتی فروش خود را در خانه ها و خواص بازگشت به خانه و آن این بود که بدترین گزینه است.

"به ظهور و ترک خود را در حالت نامرئی و بهره برداری از آنها توسل به وام دهندگان بی پروا و یا از محل کار به صورت رایگان در ازای اسناد خود را" Bitonti می گوید.

کارشناسان حقوقی معتقدند که این وضعیت می تواند اجتناب شده است و با اعطای اجازه اقامت به تمام اطراف 560,000 مستند نشده مهاجران زندگی در ایتالیا نیز در پرتو سلامت اورژانس و مرز بین المللی نرسیده است.

سناتور ساندرو Ruotolo یک روزنامه نگار کهنه کار است که تحت حفاظت پلیس پس از 2015 به دلیل تهدید از Camorra سازمان جنایی گفت: DW او به رسمیت شناخته شده مافیا را امضا بسیاری از این تقلب.

"گروه های جنایی نیاز به تضمین سلطه خود را بر آن سرزمین به خصوص از طریق کنترل و بهره برداری غیر قانونی از محصولات کشاورزی فصلی نیروی کار" او می گوید.

بیشتر بخوانید: ایتالیا: Camorra قبیله مافیایی تلاش باز گشت میان coronavirus

Ruotolo می گوید هزینه برای یک امضا در کستل ولتورنو یک شهرستان در جنوب غربی منطقه کامپانیا که ناپلی Camorra و نیجریه مافیا شده اند و در حال اجرا کسب و کار خود را برای چند دهه است که در سراسر €4,000.

در ضمن در ماترا یک سرخورده موسی اسحاق Osazuwa آماده برای یک روز دیگر از کار شکار.

"من به دنبال یک کار در هر روز" او می گوید: برگزاری یک کاغذ با آدرس یک مزرعه او را دیدار بعد از آن روز در باسیلیکاتا روستا. "من رفتم به یک مصاحبه شغلی دیروز من و امروز یکی از جدید. من متوقف نخواهد شد. من هیچ پول و من هیچ انتخاب است."

*به نام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب