مالت اجازه می دهد تا مهاجر پس از هفته ها در برزخ

مالت دارای متمایل به فشار و اجازه 425 مهاجران به پیاده از چهار قایق نگه داشته و در دریا برای یک ماه. ساعت رابر

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

مالت دارای متمایل به فشار و اجازه 425 مهاجران به پیاده از چهار قایق نگه داشته و در دریا برای یک ماه. ساعت رابرت Abela ذکر یک سیلندر گاز تهدید به خودکشی مناقصه اعتصاب غذا و بیماری برای تصمیم گیری.

چهار قایق نگهداری خارج مالت را 12 مایل (119 کیلومتر) maritime منطقه از آوریل اجازه داده شد در ساحل در اروپا و مدیترانه کشور جزیره ای در شب شنبه به یکشنبه میان متفاوت ادعا می کند که چگونه این بحران به حال به اوج خود رسید.

نخست وزیر رابرت Abela ادعا کرد که مهاجران در اولین کشتی به پیاده ست دوم بود برداشت چاقو از خود گالری [آشپزخانه] و تهدید به منفجر کردن یک سیلندر گاز در هیئت مدیره.

خدمه بود خواست مالت نظامی برای کمک به اما دولت اواخر روز شنبه صحبت از "تهیه" و گفت: آن را نمی خواهید به "خطر انداختن زندگی از مهاجران و خدمه" با توجه به نبود اتحادیه اروپا "همبستگی" در جابجایی.

خدمه و افسران امنیتی شده بود پر از سوراخ در کشتی این پل گفت: TVM مالت را شبکه دولتی.

پس از قایق های گشتی همراهی اروپا دوم به زمین سه کشتی دیگر — آتلانتیس, بهاری, جید — پس از آن آمد در ساحل در Sengla نزدیکی والتا, گزارش, فرانسه آژانس خبری AFP.

هنوز روشن نیست که بلافاصله که 425 مهاجران بودند پس از آن گرفته شده است.

ادامه مطلب: مهاجر نجات سازمان دریا-سازمان دیده بان: "ما حتی نمی باید وجود داشته باشد'

مالت را محکوم کرد برای حمله

انسانی گروه های طولانی بود ناودان مالت برای جداسازی مهاجران در اغلب خشن waterson قایق طراحی شده برای طولانی مدت باقی می ماند. نیز به شدت بحرانی شده بود Dunja Mijatovic شورای اروپا کمیشنر حقوق بشر.

ماه گذشته بحران خط تلفن زنگ تلفن گفت: برخی از ساکنین رفته بود در اعتصاب غذا بود تحمل بیماری های پوستی و برخی از آنان اقدام به خودکشی.

مالت دولت به نوبه خود گفت: این جزیره مراکز پذیرش کامل شد و اصرار داشت آن بنادر بسته شد به دلیل Covid-19 بیماری همه گیر.

در اوایل ماه مه Abela گفت: "صدها هزار نفر از مردم در لیبی می خواهید به عبور از دریای مدیترانه به ایتالیا و جزیره مالت."

"ما خواهد بود با شرکت در تعهد ما نیست برای باز کردن پورت ما," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: مالت خواستار پاپ را در مهاجران

هفته گذشته مالت و متمرد جنگ زده لیبی در سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده لیبی به دولت امضا یک یادداشت تفاهم برای باز کردن مهاجر هماهنگی مراکز در طرابلس و والتا پرداخت برای مالت.

مالت مانند ایتالیا نیز با جزایر مدیترانه به مدت طولانی شکایت کرده است که اتحادیه اروپا دیگر کشورها ارائه نشده سریع اسکان امداد و ترک آنها را با ناعادلانه بار به عنوان مهاجر یا نه پناهندگی پناهجویان سعی کنید برای رسیدن به اروپا است.

ipj/mm (AFP KNA, dpa, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن