مالت خواستار پاپ را در مهاجران

مالت خواسته است که پاپ فرانسیس را در یک خانواده مهاجر آن را به عنوان فشارهای دیگر اتحادیه اروپا سازمان ملل برا

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

مالت خواسته است که پاپ فرانسیس را در یک خانواده مهاجر آن را به عنوان فشارهای دیگر اتحادیه اروپا سازمان ملل برای به اشتراک گذاشتن پناهنده بار. مالت نگه داشتن 56 مهاجران — در ابتدا نجات توسط قایق های ماهیگیری — گردشگری کشتی دور دریایی.

مالت دولت در دیپلماسی توجه داشته باشید خواست پاپ فرانسیس روز شنبه در یک قایق مهاجران خانواده گفت: جزیره ای مدیترانه ملت مواجه شد یک "نامتناسب" بار نسبت به دیگر عضو اتحادیه اروپا سازمان ملل.

روز دوشنبه نخست وزیر رابرت Abela گفت: مالتی مدیا که جزیره بنادر باقی خواهد ماند بسته به "تمام نامنظم مهاجران" تا زمانی که یک توافق اتحادیه اروپا پیدا شد برای جابجایی.

او بازگو گفتگو روز جمعه با رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen که خواسته بود که مهاجران مجاز تخلیه.

"ما اول باید یک راه حل پیدا کردن و جابجایی می گیرد" گفت: Abela اضافه کردن مهاجران بودند که نگهداری "راحت" با "آب و غذا و لوازم پزشکی" در کاپیتان مورگان فری خارج مالت آبهای سرزمینی.

پورت بسته شدن توسط مالت و ایتالیا با استناد به رمان coronavirus همه گیر کشیده شده اند انتقاد از گروه های حقوق بشر.

مالت دولت را رد کرده است ادعا می کند ساخته شده است در دادگاه که سابق مقامات دولتی با استفاده از قایق های ماهیگیری در سال های اخیر به زور بازگشت پناهجویان به لیبی.

پاپ مداخلات در جزایر یونانی

روز سه شنبه درخواست تجدید نظر با اکثریت کاتولیک مالت به پاپ فرانسیس به شرح زیر آوازی خود دفاع مهاجر حقوق در سال های اخیر است.

او مداخلات پس از سال 2016 منجر به ده ها تن از مهاجران از شلوغ جزیره یونانی اردوگاه های در حال نقل مکان به واتیکان.

یک گروه منتقل ماه دسامبر گذشته بودند پس از نگاه جامعه

از sant'egidio یک کاتولیک خیریه.

در دوشنبه, ایتالیا متحرك برخی از 180 مهاجران در Palermo, سیسیل, اما, ایتالیایی, مقامات گفت: آنها هنوز در انتظار جابجایی معامله است.

ipj/rc (dpa, epd)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن