تعقیب جنایتکاران جریان برای مسلح به دندان UConn دانشجویی می خواستم در داد و بیداد مرگبار

تعقیب جنایتکاران در جریان است برای یک دانشگاه کانکتیکات, دانشجو, مظنون به قتل دو نفر و سرقت اسلحه و ماشین ها د

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

تعقیب جنایتکاران در جریان است برای یک دانشگاه کانکتیکات, دانشجو, مظنون به قتل دو نفر و سرقت اسلحه و ماشین ها در سه روز داد و بیداد.

"ما می دانیم که او مسلح و خطرناک" کانکتیکات دولت سپاهی کریستین Jeltema گفت: در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی. "آیا او نزدیک است."

در اوایل بعد از ظهر گفته پلیس مظنون پیتر مانفردونیا, 23, رانندگی بود به سرقت رفته سیاه فولکس واگن Jetta با برچسب پرداخت ادای احترام به قربانیان سندی هوک کشتار در زادگاه خود از نیوزیلند.

ساعت بعد از آنها گفت: که خودرو بوده و در بر داشت در نزدیکی مرز نیوجرسی و پنسیلوانیا است. این دره مستقل نگهبان گزارش داد که یک زن در ماشین دوست دختر ربوده شده یکی از قربانیان قتل.

پلیس به دنبال داشته شده است مانفردونیا از جمعه هنگامی که او را ترک صحنه وحشیانه حمله به دو مرد مسن تر.

سینتیا DeMers که شوهر تئودور کشته شد گفت: هارتفورد کورانت که مانفردونیا شده بود راه رفتن راه خود را در Willington و نیاز به سوار شدن به موتور سیکلت خود را.

"این می توانست هر کسی که به او پیشنهاد یک سوار," او به این روزنامه گفت. "این می توانست هر یک از همسایگان من ، آن را فقط اتفاق افتاده است به من."

دقیقه پس از شوهرش و همسایه سمت چپ با شک و مرد یافت شد. DeMers یک خراط نمی تواند زنده کرد و به پلیس گفت: دومین قربانی صدمات بسیار جدی شد. آنها توصیف نیست صدمات.

DeMers' خواهر زاده نوشت: در Facebook که او کشته شد در "خشن ترین و غیر قابل تصور در راه است. بی رحمانه و آسیب دیده فرد تصمیم به گرفتن زندگی خود را زمانی که عموی من تمدید کمک خود را به آنها را."

"او آرام و مهربان و خنده دار مرد" نیکول, Wellington نوشت: از دایی اش. "یک مثال از آنچه آن را مانند به نظر می رسد به عنوان یک شوهر و پدر خوب. کسی که صحبت از شدت توسط دوستان و همسایگان خود را به عنوان سخاوتمند و مهمان نواز. آن را عمیقا ناعادلانه است که او دیگر در این دنیا با ما."

اعتقاد بر این است که در شب شنبه در حالی که در اجرا مانفردونیا شکست را به یک خانه در Willington و دامنگیر طولانی اسلحه تپانچه و یک ماشین—که رها کردند پس از سقوط در نزدیکی Osbornedale پارک ایالتی در دربی.

با مگس کش زدن تیم و K-9 واحد swarmed پارک به عنوان دربی پلیس هشدار داد در Facebook: "ساکنان خواسته هوشیار باشند که این مظنون در نظر گرفته شده است مسلح و بسیار خطرناک است."

چند ساعت بعد پلیس گفت: آنها معتقد بودند مانفردونیا فرار کرده بود این منطقه است. حتی بیشتر تکان دهنده آنها گفت: این تحقیقات مشخص بود که او اخیر متوقف شد و دربی خانه که در آن او گفته کشته آشنایی 23 ساله Nicholas J. Eisele به سرقت برده گریز Jetta و ظاهرا ربوده شده Eisele این بود که بنا به گزارش ها آسیب نمی شود.

مانفردونیا است 6-پا-3 و 240 پوند و آخرین دیده می شود پوشیدن خاکستری تی شرت خاکستری sweatpants. او بازی فوتبال برای نوتون دبیرستان و Facebook page—که شده است از سال گذشته—نشان می دهد که او مطرح شده پول برای سندی هوک, وعده, یک سازمان غیر انتفاعی است که مبارزه با خشونت اسلحه.

در ماه اوت سال 2019 Facebook پست زیر چند جرم تیراندازی مانفردونیا نوشت: "انکار ناپذیر عامل در این طاعون خشونت موثر ملت باید نسبت تندرو views آورده محیط زیست است که باعث سمی مردانگی در حالی که افراد را قادر می سازد با یک خطرناکی شدید عدم همدردی/ندامت را آزادانه به دست آوردن سلاح گرم است. چقدر بیشتر آن را برای مردم به درک چیزی در سیستم ما کار نمی کند و نیاز به اقدام گرفته شود? به یاد داشته باشید قربانیان نه بورس و یا ایدئولوژی خود را."

UConn تایید مانفردونیا است که ثبت نام در آن دانشکده فنی و مهندسی/دانشکده کسب و کار برنامه اما گفت که او نه زندگی در محوطه دانشگاه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن