مارک های قابل توجهی پیشرفت شرکت کارگیل منتشر پایدار روغن پالم گزارش

شرکت کارگیل است که در مسیر از بین بردن جنگل زدایی در تمام تجاری نخل امتیازات در آن شخص ثالث زنجیره تامین تا پا

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

شرکت کارگیل است که در مسیر از بین بردن جنگل زدایی در تمام تجاری نخل امتیازات در آن شخص ثالث زنجیره تامین تا پایان سال 2020 است. در آن سالانه خرما پایداری گزارش امروز منتشر شد شرکت کارگیل برجسته این شرکت دستاوردهای نسبت به آن سال 2020 قابلیت ردیابی و پایداری اهداف نیز در حالی که پیش نمایش آن تا سال 2025 استراتژی است. این گزارش به تشریح این شرکت در حال انجام کار و تعهد با 22,000 خرده پا خرما کشاورزان در سراسر بیش از 10 کشور برای ارائه پایدار روغن پالم به صدها نفر از مشتریان در سراسر جهان.

"کارگیل شرکت مفتخر است به داشتن نقش در رانندگی تغییر تحول گرا در سراسر روغن پالم در بخش" گفت: جان هارتمن جهانی پایداری رهبری برای شرکت کارگیل را روغن پالم عملیات. "این پیشرفت است که تنها ممکن است از طریق تلاش های بسیار زیادی از کشاورز و تولید کنندگان خرما و کشت و زرع شرکت ما مشتریان صنعت همسالان و تیم ما تمرکز بر دستیابی به یک چشم انداز مشترک از روغن پالم پایداری."

پیشرفت در سال 2019

  • شرکت کارگیل است که در مسیر از بین بردن جنگل زدایی در تمام تجاری نخل امتیازات ما ثالث زنجیره تامین تا پایان سال 2020 است.
  • در سه ماهه چهارم سال 2019 93 درصد از شرکت پالم حجم نفت در سطح جهان پوشش داده شده بود "هیچ زدایی هیچ ذغال سنگ نارس و بدون استثمار" (NDPE) سیاست ها و 58 درصد از مستقیم معامله گران/شرکتها قرار داده شده بود در محل معتبر NDPE اجرای طرح پوشش زنجیره تامین خود را.
  • شرکت کارگیل تاسیس شده روشن و شفاف برای مدیریت و حل و فصل NDPE نارضایتی. به ارائه شفافیت ما فاش نارضایتی است که خارج از محدوده ما روش.
  • این شرکت همچنین در ادامه به کار به سمت دستیابی به قابلیت ردیابی از نخل منابع به کشت و زرع در معرض خطر مناظر پایان سال 2020 است.

این گزارش همچنین به تشریح کارگیل پیشرفت در سراسر اولویت تمرکز بر مناطق از جمله قابلیت ردیابی نارضایتی تامین کننده نامزدی, چشم انداز پروژه های نگهداری آنها و شرکت کارگیل مزارع.

نگاه به آینده: 2025 استراتژی

پایدار زنجیره تامین یک تعهد مداوم در سراسر شرکت کارگیل را در زنجیره تامین و نیاز به سازگار با تمرکز تلاش برای پیشرفت پایدار. به عنوان شرکت کارگیل به نظر می رسد برای پنج سال آینده تلاش های پایداری را گسترش خواهد داد به:

  • اطمینان از انطباق: کار با تامین کنندگان مستقیم به منظور بررسی انطباق آنها با شرکت کارگیل پایدار نخل سیاست و همچنان به حمایت از کسانی که هنوز به این نقطه عطف در پاسخگوئی به عمل خود نظر دارد. شرکت کارگیل با آنها کار می کنند برای بهتر تسهیل تعامل زنجیره تامین خود را به درایو تحول به خصوص در تازه-میوه دسته فروشنده خرده پا و سطوح را از طریق ابزارها و آموزش های. تامین کنندگان منتقل خواهد شد به شکایت فرایند اگر آنها هنوز پیشرفت کافی در برابر نقاط عطف در عمل خود قصد دارد.
  • آدرس نشت: هدف پرداختن به "نشت بازار" کار با معلق تامین کنندگان جایی که ممکن است در نامزدی مجدد برنامه ای برای جلوگیری از رشد ناپایدار شیوه ها و درایو پیشرفت پایدار منابع از طریق همکاری در اندونزی و مالزی و هند و چین است.
  • پشتیبانی smallholders: خلبان و مقیاس تولید-حفاظت مدل' با نگهداری آنها و جوامع برای جلوگیری از جنگل زدایی در خارج از امتیازات و اطمینان از بهبود معیشت.
  • همکاری با همسالان: قبل از رقابتی همکاری با صنعت همسالان از طریق مداوم و چشم انداز جدید برنامه با تمرکز بر خرده پا و بهره وری و حفاظت از حقوق زمین و آسیاب عرضه ریختن نقشه برداری.
  • حفاظت از حقوق بشر: شریک با کار کارشناسان به بررسی و بهبود کارگیل حقوق بشر سعی و کوشش به دلیل نظارت و بازسازی است. کار با صنعت همسالان از طریق مناسب و معقول زندگی روستایی ابتکار شرکت کارگیل نیز نگاه کنید به بهبود معیشت و شرایط کارگران و خانواده های آنان است.
  • چین با دولت: آغاز گفت و گوها با دولت به منظور بالا بردن آگاهی در سراسر فعالیت های چین با منطقه و یا در سطح دولت برنامه اقدام حمایت و تقویت از گواهینامه های ملی و اجرای قوانین و مقررات برای ایجاد یک محیط را قادر می سازد برای شیوه های بهتر.
  • بهبود شفافیت: شرکت کارگیل را افزایش می دهد شفافیت و پیشرفت در برابر NDPE تعهدات از طریق نوآورانه و تکنولوژی های تعاملی پلت فرم فراهم می کند که بینش بیشتر به کف زنجیره تامین است.

در سطح جهانی شرکت کارگیل در عمل و مدیریت 17 پالایشگاه نه روغن نخل آسیاب سه هسته خرد کردن گیاهان و پنج نخل و مزارع. این شرکت در مزارع کار با حدود 22,000 کشاورزان خرده پا (که در مزارع از 2 هکتار در هر). بیش از 95 درصد از شرکت کارگیل را روغن پالم حجم می آید از اشخاص ثالث (در مورد 1,277 میلز).

در مورد شرکت کارگیل

شرکت کارگیل را 160,000 کارکنان در سراسر 70 کشور کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به هدف ما از تغذیه جهان در امن و مسئول و پایدار. هر روز ما ارتباط کشاورزان با بازار مشتریان با مواد تشکیل دهنده و مردم و حیوانات با مواد غذایی آنها نیاز به رشد. ما ترکیب 154 سال تجربه با فن آوری های جدید و بینش به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای مواد غذایی, کشاورزی, مالی و صنعتی به مشتریان در بیش از 125 کشور جهان است. Side-by-Side ما در حال ایجاد یک قوی تر و آینده ای پایدار برای کشاورزی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب