Markus Söder بازديد آئودی: بایرن وزیر و رئیس جمهور را تحت تاثیر قرار با اقدامات حفاظتی

وزیر رئیس جمهور از بایرن دکتر مارکوس Söder تور آئودی گیاه در اینگولشتات شاهد راه اندازی مجدد تولید و همچنین گس

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

وزیر رئیس جمهور از بایرن دکتر مارکوس Söder تور آئودی گیاه در اینگولشتات شاهد راه اندازی مجدد تولید و همچنین گسترده بودن اقدامات صورت گرفته برای حفاظت از سلامت کارگران وجود دارد. علاوه بر این او در زمان استفاده از این فرصت برای دیدار شخصی با آئودی جدید رئیس هیئت مدیره از مدیریت Markus Duesmann صحبت کردن به او در مورد تاثیر بیماری همه گیر کوروناویروس در صنعت خودرو است. کارخانه مدیر آخیم Heinfling هدایت وزیر رئیس جمهور همراه با Markus Duesmann و پیتر Mosch به طور کلی با این نسخهها کار شورای رؤسای طریق امکانات تولید. از امروز شروع آئودی خواهد بود تولید آئودی A3 و Q2 در یک خط در سه شیفت و چرخش دوباره پس از تولید آغاز شده بود در یک شیفت دو هفته پیش پس از coronavirus مربوط به توقف در تولید. این شرکت همچنین در حال برنامه ریزی برای از سرگیری تولید آئودی A4 و A5 در مراحل شروع و در پایان ممکن است. به عنوان تولید است که دوباره تمرکز در همه زمان ها خواهد بود در حفاظت از سلامت کارکنان. در طول تور خود را وزیر رئیس جمهور Söder داده شد مروری بر گسترده بودن اقدامات صورت گرفته مطابق با اجتماعی فاصله و بهداشت قوانین و کمک به مردم برای جلوگیری از تماس با یکدیگر است.

دکتر مارکوس Söder باواریا وزیر رئیس جمهور:
"خودرو پیش نویس اسب از صنعت ما. ما می خواهیم 4000 یورو جایزه نوآوری برای کم انتشار اتومبیل و 1000 یورو بازیافت جایزه برای اتومبیل های قدیمی تر. حفاظت از آب و هوا و مقرون به صرفه آینده اثبات تحرک تعلق دارند با هم. ما نیاز به یک پایدار هدایت ایمپالس در این بحران است. به خصوص در زمان بلندی رکود سیاستمداران باید و تنظیم خواهد شد یک سیگنال قوی. است که چرا ما در حال تامین شغل حفاظت از آب و هوا و بهبود رقابت از ما صنعت خودرو. این می تواند حتی منجنیق ما رو به جلو پس از coronavirus بحران است."

Markus Duesmann رئیس هیئت مدیره آئودی AG:
"با تشکر از تعهد ما کارکنان ما موفق به تدریج راه اندازی مجدد نیروگاه های ما در اروپا و چین است. ما در حال انجام همه چیز را به طوری که آئودی می توانید آمار زمین در حال اجرا پس از این دوره دشوار است. ما را در برخورد با عواقب این بیماری همه گیر برای برخی از زمان آمده است. که باعث می شود آن را همه مهم تر برای ما به تبادل اطلاعات غالبا با دولت ایالت بایرن."

پیتر Mosch رئیس عمومی این نسخهها کار شورای آئودی AG:
"ما خوش آمدید پشتیبانی که باواریا دولت ارائه شده به صنعت داخلی خودرو. اولین خطوط تولید در آئودی در حال اجرا دوباره در حالی که پیوستن به مقررات بهداشتی و اجتماعی فاصله. در حال حاضر آنچه مهم است برای ما برای ارسال سیگنال مناسب برای احیای کل باواریا و اقتصاد آلمان. ارائه صنعت خودرو با هدف کمک به شکل یک جایزه در خرید یک وسیله نقلیه جدید خواهد تاثیر فوق العاده ای بر روی محیط و مشاغل در کشور ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب