مریم تهمت و کلبر مسخره عمو دونالد برای لاف زدن در مورد 'Acing' زوال عقل تست

پس از یک قاضی حکم داد که مریم تهمت بود به صحبت می کنند آشکارا در مورد این آیات در کتاب پرفروش در مورد عمو دونا

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

پس از یک قاضی حکم داد که مریم تهمت بود به صحبت می کنند آشکارا در مورد این آیات در کتاب پرفروش در مورد عمو دونالد بیش از حد و هرگز به اندازه کافیاو به نظر می رسد در Good Morning America و The Daily Beast, پادکست جدید غیر طبیعی. چهارشنبه شب او ساخته شده او را در اواخر شب اولین تلویزیون با استفان کلبرت.

"در حال حاضر قبل از ما شروع, شما دیده می شود من نشان می دهد ؟ چون من بحث در مورد عموی شما یک مقدار زیادی" کلبرت گفت. وقتی که او گفت: بله او پرسید: "آیا شما لذت بردن از آن ؟ شما خوب با من نشان می دهد؟"

"من فکر می کنم این شگفت انگیز است, در واقع," او پاسخ داد.

قدردانی شد و متقابل به عنوان کلبر به وضوح خود را به ارزش بینش او باعث می شود سرگرم کننده به طور شبانه. و به عنوان یک روانشناس بالینی او می خواستم به می دانم که چگونه او را مورد درمان چه او می گوید در کتاب خود با عنوان آسیب های احساسی عموی او رنج می برد در طول دوران کودکی خود را. "وجود دارد هر چیزی را که می تواند انجام شود برای رئیس جمهور او را به نوعی از آرامش که از برخی جهات بهتر خواهد بود برای بقیه از ما؟"

"این افتضاح جواب و من نفرت گفت: اما من فکر می کنم پاسخ این است که هیچ" مری مغلوب ساختن پیشی جستن به او گفت. "تا حدی به دلیل آن را بسیار دشوار است برای کمک به کسی که آگاه است او به کمک نیاز دارد. من فکر می کنم در این نقطه در زندگی خود این امر می تواند غیر ممکن است برای دونالد به اعتراف به هر نوع ضعف و یا ناتوانی است که نیاز به خطاب. او همچنین متاسفانه به نظر می رسد احاطه شده توسط افرادی که کاملا خوشحال با او رفتار او رفتار کن. هر چه برنامه های خود را ممکن است نه آنها که علاقه مند به ساخت دانلد یک فرد بهتر است."

بعد کلبر او خواست تا مهمان اگر دیگر اعضای خانواده آگاه هستند از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نواقص شخصیتی و فقط انتخاب کنید نه به اذعان آنها. "آنها آگاه," او گفت:. "اما همه آنها به نوعی با هم گره خورده در راه است که آن را غیر ممکن به نقض آنچه آنها را در نظر خانواده وفاداری. بنابراین هیچ کدام از آنها هرگز هر چیزی می گویند."

"من فکر می کنم اگر ما به سادگی در آنچه که او به عنوان یک کودک ما باید یک معامله بزرگ از دلسوزی برای آنچه که کودک تجربه کرده شاهد و دچار" مری مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "این که گفته شده داشتن دونالد است که یک انسان بالغ بودن که درک تفاوت بین درست و غلط. او فکر نمی کند که این قوانین اعمال می شود به او, اما او آنها را درک می کند. و که ما نیازی به دلسوزی و آن را قطعا به این معنا نیست که ما لازم نیست برای نگه داشتن او پاسخگو باشد."

پرسید: اگر او را به حال دیده می شود او را عمو پاسخگو برای هر چیزی در زندگی خود را, او گفت:, "این مشکل است. هنگامی که شما نه پاسخگو باشند و مردم موفق به نگه داشتن شما را پاسخگو پیام این است: 'من می توانم نگه داشتن انجام آنچه من انجام می دهند.' و پیام دونالد می شود این است که او نیز می تواند دو برابر کردن. و او را به گرفتن دور با آن."

که آیا او می ترسم به انتشار این کتاب او گفت: "من انتظار می رود که وجود خواهد داشت تلافی. اما من احساس تعهد به انجام این کار. و که بیشتر از همه ملاحظات دیگر. من در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی لازم. اما من اصلا احساس ترس در همه."

در این کتاب مریم تهمت تماس رئیس جمهور پدر فرد تهمت Sr. یک "عملکرد بالا sociopath." بنابراین کلبر می خواستم به دانم اگر که برچسب امر به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان به خوبی. "آیا شما بر این باورند که رئیس جمهور ایالات متحده sociopathic گرایش و اگر چنین است آن عملکرد بالا؟"

"اما به وضوح او را راحت انجام heartless چیز است. واضح است که او به نظر نمی رسد علاقه مند در همدلی است."

"دونالد بسیاری از بیماریهای و آنها خیلی پیچیده است خیلی همبودی که آن را واقعا دشوار است به کسی را دست انداختن بیرون چه خبر است و بدون تست و آن نوع از چیزی که" او پاسخ داد. "اما به وضوح او را راحت انجام heartless چیز است. واضح است که او به نظر نمی رسد علاقه مند در همدلی است."

بنابراین او فکر می کند آن را "عادلانه می گویند که او نشان می دهد sociopathic گرایش" اما "به همان اندازه منصفانه است که بگوییم او عملکرد بالا در همه است, و این چیزی است که باید همه در این کشور قابل تامل است." در واقع او فکر می کند او خواهد بود ناتوان از عملکرد خود در "دنیای واقعی" است و به جای آن اجازه داده شده است به "شکست به سمت بالا چشمگیری" برای تمام زندگی بزرگسالی است.

در نهایت Colbert کردم مریم تهمت به وزن در آزمون شناختی و رئیس جمهور شده است مورد مباهات پیوسته است. "من ثابت من در همه وجود دارد چون من aced آن را" رئیس جمهور گفت: Sean Hannity در اوایل این ماه. "من آن را در زمان در والتر رید یک مرکز پزشکی در مقابل پزشکان و آنها بسیار شگفت زده شد." فقط امشب در عین حال یکی دیگر از مصاحبه با فاکس نیوز گفت او "امتیاز اضافی" برای به خاطر سپردن یک سری از پنج کلمات ساده در جهت درست: "فرد, زن, مرد, دوربین, TV."

"آنچه را که هدف از آزمون که می خواهم ؟" میزبان از او خواست.

"از آنچه من درک می کنم و من نمی دانم دقیقا چه آزمون است که من هرگز از آن استفاده خودم چون من مشغول به کار با یک نوع کاملا متفاوت از بیمار," او گفت:. "اما آن است که یک تست صفحه نمایش برای نشانه های اولیه زوال عقل من باور دارم. بنابراین شما می دانید که ما نمی دانیم که چگونه او در آن اما تا آنجا که به من مربوط خود در مورد آن صحبت می کند صحبت کردن در مورد آن است که عدم آزمون."

"لاف زدن در مورد عبور از یک آزمون شناختی یکی از راه های شما موفق شناختی آزمون" کلبرت اضافه شده است.

همه مریم تهمت می توانستم بگویم این بود که "آره."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب