مریم مغلوب ساختن پیشی جستن کتاب 'دیوانه عمو' یک معنای کاملا جدید

"این مسخره—اتهامات پوچ است که باید مطلق و بدون تحمل در حقیقت. هنوز برای دیدن کتاب, اما آن است که یک کتاب از در

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

"این مسخره—اتهامات پوچ است که باید مطلق و بدون تحمل در حقیقت. هنوز برای دیدن کتاب, اما آن است که یک کتاب از دروغ" دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany گفت: مریم مغلوب ساختن پیشی جستن خاطرات در مورد دایی اش همین رئیس جمهور بیش از حد و هرگز به اندازه کافی.

Kayleigh نمی نیاز به خواندن این کتاب به منظور رد شدن از آن به طور کامل است که به خودی خود ممکن است به نظر می رسد کمی جالب از وزیر مطبوعات که وعده داده شده نیست و به دروغ به مردم آمریکا و پس از آن بلافاصله اقدام به دروغ به مردم آمریکا است. بدیهی است که Trumpworld عصبی است در مورد این خاطرات توسط رئیس جمهور شویم. اما آنها باید باشد ؟

در یک کلام به قول سارا پیلین youbetcha. آنها باید نگران باشید چون ما بالاخره خودمان چیزی است که ما می دانستم که هرگز وجود داشته است: عاقل مغلوب ساختن پیشی جستن. او را مانند یک فرد عادی با یک نرمال مجموعه ای از ارزش ها و عادی وجدان. او ممکن است تغییر میلیون ها رای—اما راه رفتن چیزهایی برای عمو دونالد او ممکن است نیاز به.

تازه کردن, پاشنه, از جان بولتون کتاب در مورد رئیس جمهور بودن ناپایدار مجنون که نا مناسب به حکومت می آید یکی دیگر از کتاب وی از سوی مامورین که رئیس جمهور ناپایدار است مجنون که نا مناسب به حکومت و نیز نوع از یک تشکر. آیات در این کتاب هر دو از مواد منفجره و کاملا تعجب آور است.

این هر دو تکان دهنده و عجیب نیست تکان دهنده است که حتی تهمت پدر واقعا نمی دانم چه مقدار از یک شارلاتان پسر او بود. "در اوایل آن روز که گران تلاش بود که با شوق و ذوق اگر مخفیانه بودجه توسط پدر بزرگ من. فرد فورا متوجه نیست که دامنه دونالد محدودیت و تا به حال هیچ ایده او در اصل ترویج یک داستان اما دونالد بود خوشحال به صرف پول پدرش هر دو راه. برای فرد مشخص شد به نگه داشتن پول ریختن به پسرش جیب." این هر دو تکان دهنده و عجیب نیست تکان دهنده که "دونالد فعال شد از همان ابتدا هر یک از پروژه های خود را تامین و پشتیبانی توسط فرد و سپس توسط بی شمار دیگر توانمندسازها تا به حال است." این کتاب باعث می شود آن را بسیار روشن چگونه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است بیش از اسکی پس از تولد.

تولستوی گفت: "خانواده ها شاد هستند همه به طور یکسان; هر غمگین است در راه خود را." اما راستش همه خانواده های ثروتمند هستند از همان بیش از حد. همه خانواده های ثروتمند تمایل به مبارزه بر ارث مانند تهمت خانواده در این کتاب و تمام تهمت بچه ها رو با کردن چربی از زمین پس به صحبت می کنند. مریم mused که هر یک از کودکان و نوجوانان استفاده می شود خانواده خود ارتباط.

عمه Maryanne آمد نزدیک به ساخت راه خود را—او خودش را از طریق دانشکده حقوق و وارد یک جامد رکورد به عنوان دادستان. او احتمالی انتصاب به دادگاه تجدید نظر فدرال این اتفاق افتاده است "دونالد به دلیل استفاده از ارتباط خود را به او را به نفع." آیا تهمت و خانواده صدا بدتر از دیگر خانواده های ثروتمند? نه واقعا. آن را در واقع برای تلفن های موبایل دقیقا مانند بسیاری از خانواده های ثروتمند من می دانم.

وجود دارد مقدار زیادی برای لذت بردن از در این آبدار بگو همه و پس از بیش از سه سال گذشته یک کلبه صنعت فنر در اطراف تلاش برای تشخیص چه چیزی باعث تهمت بنابراین عمیقا آشفته این کتاب کاملا خراش که خارش. مریم مغلوب ساختن پیشی جستن یک دکترای روانشناسی بالینی (چه چیزی می تواند بیشتر مناسب است؟!) و به وضوح می داند زیادی در مورد آنچه باعث می شود ذهن انسان تابع است که می افزاید: یکی دیگر از سرگرم کننده لایه به کتاب است. آن را جذاب به عنوان خوانده شده مریم سعی کنید برای تشخیص هر آنچه در آن است که باعث می شود او را عمو بنابراین عمیقا سنگدلانه و بی رحمانه است.

تکان دهنده ترین خط در این کتاب می آید در مقدمه: "واقعیت این است که دونالد بیماری بسیار پیچیده و رفتار خود به طوری که اغلب غیر قابل توضیح است که در آینده با یک دقیق و جامع تشخیص نیاز به یک باتری کامل روانی و آزمون عصب است که او هرگز می خواهم برای نشستن. در این مرحله ما می توانیم ارزیابی خود را روز به روز به دلیل عملکرد او در بال غربی اساسا نهادینه شده است. دونالد نهادینه شده است برای بسیاری از زندگی بزرگسالی خود را, بنابراین هیچ راهی وجود دارد به می دانم که چگونه او را به رشد و یا حتی زنده ماندن خود را در دنیای واقعی است."

"در سال 1977 ایوانا مریم a $12-بسته Bloomingdales لباس زیر و برادر او فریتز چرم-محدود مجله که دو سال از تاریخ است. "

این نوع مانند تماشای یک نسخه خیلی کمتر از جانشینی طول می کشد که تقریبا به طور کامل در کوئینز. تنها یکی از رئيس جمهور است که همسران می آید صدایی نیمه راه مناسب و معقول است مارلا. مریم می آید به شام در گلدن پنت هاوس در حالی که دونالد هنوز ازدواج به مارلا و معرفی شده است به یک "بیست و هشت ساله اسلوونیایی مدل" است که "پنج سال جوانتر" از مری است. و کسی که "به سختی صحبت می کند." مریم حدس با عمو رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن است که "شاید انگلیسی اش خیلی خوب نیست." و رابرت پشت شاخه, "او می داند که چرا او وجود دارد."

نیز وجود دارد بسیاری از چیزهای سرگرم کننده در مورد همسر اول ایوانا بودن رنگ ورو رفته و شعله ور. در سال 1977 او به مریم $12-بسته Bloomingdale لباس زیر و برادر او فریتز چرم-محدود مجله که دو سال از تاریخ است. و یک کریسمس, Ivana ارائه می دهد را به شما معرفی مریم—زمانی که او یک نوجوان بود و ذهن شما به باب گوچیونه, ناشر از پنت هاوس. نیز وجود دارد تعجب آور اما خوشمزه جزئیات است که باور دارد هر دو دوباره هدیه و سلفون.

مغلوب ساختن پیشی جستن یک کارناوال بارکر او یک شارلاتان او یک scumbag. او آن مرد که می آید به اسپرینگفیلد به فروش مونوریل است که هیچ کس نیاز دارد و یا می خواهد در معروف مونوریل قسمت از سیمپسونها. ما می دانیم که مغلوب ساختن پیشی جستن. نگاه جان بولتون ادعا که تهمت تشویق رئیس جمهور یازدهم برای ساخت اردوگاه های کار اجباری برای مسلمانان اویغوری نوشته است که "با توجه به ما مترجم مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که یازدهم باید پیش با ساخت این اردوگاه که مغلوب ساختن پیشی جستن فکر کردم دقیقا درست انجام دهد." این وحی به سختی باعث موج دار شدن.

در اوت. 17, 2016 هیلاری کلینتون گفت: "زمانی که مردم به شما نشان می دهد که آنها باور آنها است." مریم تهمت به ما نشان می دهد که عموی او است. شاید بزرگترین وحی در این کتاب این است که خانواده رئیس جمهور احساس می کند به همان شیوه در مورد او این است که بقیه از ما انجام دهید و به نوعی این واقعیت است که وجود دارد برخی از نرمال هوشمند غیر عجیب و غریب Trumps نوع باعث می شود من احساس می کنم کمی بهتر در مورد بشریت است.

مریم تهمت به وضوح نوشت: این کتاب با این امید که آن را ممکن است جلوگیری از عموی او از اینکه دوباره انتخاب شود. او احتمالا نیاز به, اما من خوشحالم که او انجام داد. به عنوان انتخابات به تدریج بیشتر می شود dystopian آن را به خوبی می دانیم که برخی از اعضای تهمت خانواده بخشی از مقاومت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن