کارشناسی ارشد و پویا را صدای هدفون عالی و حتی بهتر نگاه

من شده است در بازار برای یک جفت هدفون خوب برای مدتی در حال حاضر. فراتر از فقط گوش دادن به موسیقی و یا گرفتن تم

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

من شده است در بازار برای یک جفت هدفون خوب برای مدتی در حال حاضر. فراتر از فقط گوش دادن به موسیقی و یا گرفتن تماس های تلفنی من فکر کردم یک جفت خوب از هدفون بی سیم خواهد به من کمک کردن زیادی. کار از خانه من می شنوید دوست دختر من در تلفن در اتاق دیگر و من فقط می توانید تصور کنید که چگونه مردم با بچه ها در حال مقابله است. اما من می خواهم من هدفون به گذشته فراتر از همه این بیش از حد. من می خواهم آنها را به ایده آل برای رفت و آمد, دار زدن, در یک کافی شاپ و یا فقط گوش دادن به موسیقی هر جا که من هستم.

این MH40 هدفون بی سیم از استاد و پویا تغییر کرده من چگونه گوش دادن به موسیقی است. کیفیت صدا فوق العاده است خود را 40mm رانندگان را غنی و گرم اورا که روشن است و با تمرکز بر روی فرکانس های بالاتر در حالی که برجسته پایین. جالب است که آنها سر و صدا لغو, اما من ترجیح می دهم در واقع آنها که در راه است. سر و صدا لغو هدفون بزرگ اگر شما در حال گرفتن آنها در هواپیما اما به صداقت من متقاعد نشده شما نیاز به آنها را در جای دیگر. شاید آنها برای شکستن اگر شما در حال انجام برخی از جدی گوش دادن اما من می خواهم برای آگاهی از محیط اطراف من حداقل کمی. بعلاوه من در بر داشت که بسیاری از سر و صدا لغو هدفون همه شبیه سیاه, earmuffs. تماس با من بیهوده اما من می خواهم چیزی است که حداقل یک کمی شیک و اگر من قصد دارم به پوشیدن آنها را بر سر من زیادی است. این هدفون نیست فقط کمی شیک, آنها فوق العاده سرد. ساخته شده با پوست گوسفندی خطاب حافظه فوم earpads آنها جام گوش خود را بدون اینکه بیش از حد سنگین و آلومینیوم طراحی روی گوش فنجان منحصر به فرد است بیش از حد.

و این شده اند مناسب هدفون را می پوشند در حالی که من مشغول به کار از خانه. هر چند من هنوز هم می تواند بشنود دوست دختر من زمانی که او در یک تماس با من می توانید لحن خود را با سهولت (لازم نیست به او بگویید من گفت که). نه تنها آنها راحت آنها صدای عالی و خوب نگاه بیش از حد. و هر زمان که این بیش از همه من نمی توانم صبر کنید برای رفتن برای یک پیاده روی, شاید, قطع کردن و انجام برخی از کار در یک کافی شاپ و گوش دادن به برخی از موسیقی در سبک.

MH40 هدفون بی سیم

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب