مسترکارت می پیوندد ID2020 داد

مسترکارت اعلام کرد که پیوستن به ID2020 اتحاد جهانی چند ذینفعان مشارکت اختصاص داده شده به هر کس را قادر می سازد

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

مسترکارت اعلام کرد که پیوستن به ID2020 اتحاد جهانی چند ذینفعان مشارکت اختصاص داده شده به هر کس را قادر می سازد برای دسترسی به دوام و قابل اعتماد به صورت قانونی هویت.

با اخیر اجرای اجتماعی فاصله در سراسر جهان دیجیتال ما وابستگی تبدیل شده است و حتی بیشتر. افراد در حال ثبت نام و ورود به طیف وسیعی از خدمات دیجیتالی – رسانه های اجتماعی, سرگرمی, جریان, پزشکی از راه دور و کنترل از راه دور, یادگیری, به نام تنها چند. آنچه مهم است در هر یک از این فعل و انفعالات نقش است که هویت نقش را قادر می سازد اعتماد و نیاز به اثبات است که ما با خیال راحت و به راحتی هر کجا که هستیم.

"ما به اشتراک گذاری این باور با ID2020 که هویت دیجیتالی اساسی حق انسانی است که هر فردی است که هویت دیجیتال است که یک گام مهم به سمت شمول مالی و برای ساختن جهانی که در آن تکنولوژی سبب را قادر می سازد محافظت می کند و هر کس گفت:" آجی Bhalla, رئیس جمهور, سایبر & هوش مسترکارت. "ما باید با هم کار کنند برای ایجاد ثبات و استانداردهای رایج در سراسر جهان است که می تواند این واقعیت پرداختن به چالش های واقعی در مواجهه با مردم هر روز و جرقه ادامه داد: نوآوری است."

به عنوان ما سرعت بخشیدن به نسبت بیشتر تعاملات دیجیتالی و راستی آزمایی در ارتباط با مدیریت این تغییر سریع و همه جانبه و مسئولانه بسیار مهم است برای اطمینان حاصل شود که هیچ کس را پشت سر گذاشت. مسترکارت به رسمیت می شناسد که برگزاری مناسب و مورد اعتماد هویت دیجیتال اجازه می دهد هر کس برای اتصال و درک فرصت های ارائه شده توسط ما به طور فزاینده ای به دنیای دیجیتال. با پیوستن به ID2020 داد که مدافعان قوی برای هویت دیجیتالی در بازارهای در حال توسعه هر دو شرکت بر این باورند جمعی خود را از فن آوری های شبکه و اتصالات بهتر می تواند شکاف و ارائه راه حل های عملی برای همه.

[p"هویت دیجیتالی می تواند یک نیروی قدرتمند چند برابر به افزایش اجتماعی و فرصت های اقتصادی برای همه مردم" گفت: ID2020, مدیر اجرایی, داکوتای Gruener. "اما به طور کامل تحقق بخشیدن به این پتانسیل دولت, تکنولوژی, شرکت ها, موسسات مالی و جامعه مدنی باید همکاری کنند. ما خوشحال به استقبال مسترکارت به ID2020 داد و تحسین تعهد خود را به حفظ حریم خصوصی حفاظت از کاربر-محور هویت دیجیتالی."[/p]

همکاری با ID2020 بر اساس مسترکارت تعهد به بهبود افراد مدیریت و استفاده از هویت دیجیتال خود را و به دنبال انتشار این شرکت مدل برای هویت دیجیتالی در به طور فزاینده ای در جهان متصل. مدل تاسیس کاربر محور اصول مانند اطلاعات مالکیت محرمانه رضایت و شفافیت و مظهر حریم خصوصی-توسط-طراحی.

در مورد مستر (NYSE: MA)

مسترکارت یک شرکت فن آوری جهانی در این صنعت پرداخت. ماموریت ما این است که برای اتصال و قدرت فراگیر اقتصاد دیجیتال است که منافع همه در همه جا با ساخت معاملات امن, ساده, هوشمند, و در دسترس است. با استفاده از داده های امن و شبکه های, مشارکت و شور و شوق ما نوآوری و راه حل های کمک به افراد و موسسات مالی, دولت ها و کسب و کار خود را متوجه بیشترین پتانسیل. ما نجابت quotient یا DQ درایوهای فرهنگ ما و همه چیز ما در داخل و خارج از شرکت ما است. با ارتباط در سراسر بیش از 210 کشور و سرزمین ما در حال ایجاد یک جهان پایدار است که باز بی بها امکانات برای همه.
www.mastercard.com

در مورد ID2020

ID2020 جهانی مشارکت عمومی-خصوصی است که مهار قدرت جمعی از سازمان های غیر انتفاعی و شرکت ها و دولت ها برای ترویج تصویب و اخلاقی اجرای کاربر-مدیریت حفظ حریم خصوصی محافظت شده و قابل حمل هویت دیجیتالی راه حل. از طریق آن حمایت, تامین مالی پروژه, پشتیبانی فنی و صدور گواهینامه بهترین در کلاس هویت راه حل ID2020 است کمک به تقویت توسعه اقتصادی و اجتماعی در سطح جهان است. داد شرکای متعهد به آینده ای که در آن تمام جهان را به هفت میلیارد نفر می تواند به طور کامل ورزش خود را به حقوق اساسی بشر و درو مزایای توانمندسازی اقتصادی و به حفاظت از حریم خصوصی کاربر و حصول اطمینان داده است که نه تبدیل به یک کالا.
www.id2020.org



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن