مسترکارت آگهی پرداخت صنعت رو به جلو به یک آینده پایدار

بیش از سه چهارم از مردم می گویند آنها "بسیار نگران"[1] در مورد محیط زیست و احساس شرکت ها باید انجام شود بیشتر

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

بیش از سه چهارم از مردم می گویند آنها "بسیار نگران"[1] در مورد محیط زیست و احساس شرکت ها باید انجام شود بیشتر به آدرس تاثیر خود را بر روی این سیاره است. [2] به عنوان مصرف کنندگان به دنبال راه هایی برای کمک به مقابله با تغییر آب و هوا از طریق خود اقدامات مثبت بسیاری از آنها محدود کردن استفاده از آنها تنها-استفاده از پلاستیک است. برای پرداختن به این نگرانی رو به رشد مسترکارت کار کرده با صنعت جهانی بازیکنان به توسعه پایدار کارت برنامه برای همه صادر کنندگان کارت در سطح جهان است. یک دایرکتوری جدید از مواد پایدار و فروشندگان محصولات کارت را به هدف پایدار انتخاب گزینه مورد نظر برای تمام موسسات مالی در سراسر جهان و رانندگی افزایش نوآوری است.

مستر پایدار کارت ارائه شده به مصرف کنندگان در دسترس در بیش از ده کشور جهان و بیش از 60 موسسات مالی و صدور کارت با تصویب مواد ساخته شده از بازیافت زیستی-منابع کلر-رایگان تجزیه و اقیانوس پلاستیک. این موسسات عبارتند از: Crédit Agricole و موریس بانک تجاری و همچنین به عنوان سانتاندر خواهد شد که صدور کارت های مدت کوتاهی. با این منابع بانک ها می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این گزینه اتصال به کارت تولید کنندگان و در نهایت تقویت خود پایداری طرح با تغییرات سیستماتیک به زنجیره تامین خود را.

این ابتکار این است که یک نقطه عطف جدید در چند سال تلاش که منجر به راه اندازی مستر جهانی طرح صدور گواهینامه برای تایید پایدار کارت. آن را می سازد در سبزتر پرداخت مشارکت (GPP) تشکیل شده توسط مسترکارت و کارت تولید کنندگان Gemalto, Giesecke+Logsdon و IDEMIA در سال 2018 به ایجاد محیطی بهترین شیوه و کاهش برای اولین بار-استفاده از پلاستیک PVC کارت ساخت. شش میلیارد پرداخت کارت های تولید شده در هر سال به طور معمول از پی وی سی است. این کارت ها جایگزین می شوند به طور متوسط هر سه تا چهار سال دور انداخته کارت رفتن به محل های دفن زباله در سراسر جهان است.

"هدف ما ساده است: ما می خواهیم برای کمک به بانک ها ارائه بیشتر دوستدار محیط زیست کارت به مصرف کنندگان ما در حال برداشتن گام های مشخص را در مورد آن تغییر دهید. به این ترتیب همه مزایای – بهتر است برای محیط زیست بهتر است برای کسب و کار و آن را مطابق با, در حال تحول نیازهای مصرف کننده می گوید:" آجی Bhalla رئیس سایبر & هوش مسترکارت. "ما هیجان زده برای دیدن تلاش های ما به دست آوردن کشش در بسیاری از نقاط جهان و امید بیشتر سازمان خواهد به ما بپیوندید که ما در مجموع استفاده از قدرت ما برای خوب به آدرس این فوری چالش های زیست محیطی."

مسترکارت همچنان به سرمایه گذاری در فن آوری های جدید و منابع جدید را آموخته و بینش به بازار جهانی در حمایت از پایدار انتخاب در تمام پرداخت ریل. مستر جهانی DigiSec آزمایشگاهی در انگلستان است که با این نسخهها کار برای به حداکثر رساندن محصول نوآوری و امنیت سرمایه گذاری, سرمایه گذاری در فن آوری است که تجزیه و تحلیل مواد آرایشی از یک کارت به ارزیابی محیط زیست ادعا می کند از طرف صنعت به طوری که مشتریان می تواند اعتماد به نفس است که هر مسترکارت آنها در حال صدور از پایدار مواد مورد ارزیابی قرار گرفته و به طور مستقل تایید نشده است. علاوه بر این آزمایشگاه در حال سرمایه گذاری در پیشرو در تحقیقات علمی مرتبط با محیط زیست دوستانه, راه هایی برای بازیافت موجود در کارت های پلاستیکی است.

"ما می دانیم که مشتریان ما به دنبال توسعه پایدار در محصولات و به دنبال راه هایی برای ایجاد تغییر مثبت در جهان است. این رویکرد ما را قادر به نه تنها ارائه یک نیاز مصرف کننده بلکه ارائه یک محصول است که در خط با ما شرکت پایداری ارزش ها می گوید:" مارکو Briata رئیس دیجیتال و پرداخت - Crédit Agricole ایتالیا.

"MCB به طور کامل متعهد نسبت به حفاظت از محیط زیست و محلی ما میراث. ما در حال تبدیل کارت های ما نمونه کارها به Polylactic اسید (PLA) که باعث کاهش سنتی پی وی سی استفاده شده توسط بیش از 80 درصد است. علاوه بر این هر زمان که یک مشتری با استفاده از مسترکارت, کارت اعتباری, ما را در کمک به موریس, حیات وحش بنیاد برای نجات تهدید موریس گونه از طریق بازسازی کل اکوسیستم می گوید:" استفانی Ng Tseung سر از کارت در MCB.

الهام بخش سازگار با محیط زیست آگاهانه انتخاب

مسترکارت باعث می شود محیط زیست, اجتماعی و حکومت (ESG) مرکزی به آن مدل کسب و کار; استفاده از مقیاس و دامنه تکنولوژی و مشارکت مردم به پایونیر فراگیر و رشد پایدار برای همه. شرکت گسترده سابقه در ایجاد محصولات و خدمات مشارکت و تجربه است که قادر به مصرف کنندگان را پایدار مصرف انتخاب است که بهتر است برای این سیاره – به راحتی و به طور مستقیم به نفع خود.

بی بها سیاره ائتلاف (PPC) یک پلت فرم برای متحد پایداری شرکت های بزرگ تلاش و معنی دار سرمایه گذاری برای حفظ محیط زیست است. همراه با همکاران که سهم تعهد خود را به خوبی انجام می دهند با انجام خوب PPC حمایت به کارخانه 100 میلیون درخت در طول پنج سال بخش, الهام بخش, مثبت مصرف کننده عمل است. علاوه بر این همکاری با سوئد fintech راه اندازی Doconomy مصرف کنندگان را قادر می سازد برای پیگیری درک و پاسخگویی را از خود رد پای زیست محیطی از طریق ابزارهای دیجیتال است که مجموعه استاندارد جدید برای هدف محور راه حل های پرداخت. این شرکت همچنین به تازگی به عضویت RE100 پیشبرد تعهد خود را به انرژی های تجدید پذیر و مجموعه ای جدید و بلند پروازانه انتشار گازهای گلخانه ای هدف برای دیدار با 1.5°C تایید شده توسط علم مبتنی بر هدف ابتکار (SBTi). برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مستر تعهد به پایداری محیط زیست مراجعه کنید https://www.mastercard.us/en-us/vision/corp-responsibility/sustainability.html.

مسترکارت ساختن بیشتر فراگیر اقتصاد دیجیتال است که با این نسخهها کار برای همه. که شامل اتصال 1 میلیارد نفر و 50 میلیون شرکتهای کوچک و متوسط به اقتصاد دیجیتال تا سال 2025 و حمایت از 25 میلیون نفر از زنان کارآفرین در رشد کسب و کار خود را.

منابع

[1] مسترکارت اختصاصی مطالعه انجام شده بین ماه مه 11-18, 2020 در میان بزرگسالان 18+. 2,118 مصاحبهها استرالیا, برزیل, بریتانیا و ایالات متحده آمریکا.

[2] مصرف کنندگان جهانی به دنبال شرکت های که در مورد مراقبت از مسائل زیست محیطی 9 نوامبر 2018

در مورد مستر کارت

مسترکارت یک شرکت فن آوری جهانی در این صنعت پرداخت. ماموریت ما این است که برای اتصال و قدرت فراگیر اقتصاد دیجیتال است که منافع همه در همه جا با ساخت معاملات امن, ساده, هوشمند, و در دسترس است. با استفاده از داده های امن و شبکه های, مشارکت و شور و شوق ما نوآوری و راه حل های کمک به افراد و موسسات مالی, دولت ها و کسب و کار خود را متوجه بیشترین پتانسیل. ما نجابت quotient یا DQ درایوهای فرهنگ ما و همه چیز ما در داخل و خارج از شرکت ما است. با ارتباط در سراسر بیش از 210 کشور و سرزمین ما در حال ایجاد یک جهان پایدار است که باز بی بها امکانات برای همه.

www.mastercard.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب