Matik, یک پلت فرم برای ایجاد سفارشی Data-Driven Presentations افزایش 3 میلیون دلار در بودجه از منلو سرمایه گذاری گروه جعبه ها و سرمایه گذاری های

Matik, یک پلت فرم است که باعث می شود آن را آسان برای ایجاد شخصی گوگل اسلاید و یا ارائه پاورپوینت برای مشتریان

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

Matik, یک پلت فرم است که باعث می شود آن را آسان برای ایجاد شخصی گوگل اسلاید و یا ارائه پاورپوینت برای مشتریان امروز اعلام کرد که 3 میلیون دلار در دانه بودجه به رهبری منلو سرمایه گذاری با مشارکت از کادر گروه ها و سرمایه گذاری. به عنوان بخشی از بودجه نائومی Ionita شریک در منلو سرمایه گذاری خواهد شد پیوستن به Matik هیئت مدیره.

Matik باعث می شود تیم های کارآمد تر با حذف زمان-فرایند فشرده از کنار هم قرار دادن عرشه مخصوص ماشینها ممنوع و پیشنهادات به صورت دستی برای هر مشتری یا مشتری. با سرعت بخشیدن به روند Matik توانمند تیم به تمرکز استراتژیک کار ارائه می شود که نتایج جستجو برای کسب و کار. Matik می کشد به طور مستقیم از خود شرکت و منابع داده تا اطلاعات است که همیشه تا به تاریخ را قادر می سازد ارائه سمت راست تولید می شود برای حق مناسبت با آخرین اطلاعات و با نام تجاری دستورالعمل.

"ما کارآمد ما سه ماهه کسب و کار فرایند بررسی 85 درصد است. آن استفاده می کنند ما ساعت در کنار هم قرار داده محور ارائه برای یک مشتری اما در حال حاضر آن را به ما طول می کشد دقیقه با Matik گفت:" کوئنتین Bosman, مدیر, مشتری, موفقیت, در سوریه حضور دارد.

"Matik شده است بازی در حال تغییر کسب و کار ما. از تمام سیستم عامل های ما با استفاده از آن رانده ترین زمان پس انداز برای مشتریان موفقیت سازمان" گفت: جان Gleeson سر مشتری موفقیت در KeepTruckin,. "ما افزایش حساب پوشش و در حال حاضر قادر به ایجاد متناسب با ROI روایات برای همه مشتریان ما به جای فقط یک انتخاب است. این امر منجر به افزایش قابل توجهی در ما NPS نمرات و بهبود و حفظ مشتری در سراسر همه بخش."

Matik فراهم می کند مزایای کلیدی:

  • صرفه جویی در زمان — چه استفاده می شود به تیم چندین ساعت به قرار دادن با هم برای هر مشتری در حال حاضر طول می کشد یک دقیقه با Matik. محتوای پویا است بنابراین ارائه به طور کامل قابل ویرایش پس از آنها تولید شده است.
  • ادغام داده ها — Matik یکپارچه متصل پاورپوینت یا گوگل اسلاید قالب به اغلب استفاده می شود منابع داده از جمله انتقال به سرخ, MySQL, برف ریزه, پرستو, Postgres تماشاچی Salesforce گوگل ورق و یا حتی سفارشی API.
  • مدیریت محتوا — به راحتی ایجاد و مدیریت کتابخانه قالب های مختلف تاچ پونت در چرخه عمر مشتری برای توانمند سازی خود را با تیم های داده محور روایات در مقیاس.

"آن را نباید ساعت برای یک هرزه در کنار هم قرار داده محور ارائه برای یک مشتری گفت:" نیکولا Mijic از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Matik. "ماموریت ما این است که برای فعال کردن سازمان به طور خودکار این روند آنقدر تکرار می توانید زمان بیشتری را صرف ارتباط با مشتریان و زمان کمتر در کارهای خسته کننده مانند کنار هم قرار دادن سه ماهه کسب و کار بررسی طرح های قیمت گذاری و تجدید عرشه مخصوص ماشینها ممنوع."

"Matik است خودکار دور واقعا یک روند دردناک برای فروش و مشتری موفقیت تیم است. ROI ملموس و خیلی با صرفه جویی در زمان و افزایش لوگو پوشش" گفت: نائومی Ionita شریک در منلو سرمایه گذاری. "ما اعتقاد نیک و Zak حق مردم برای حل این مشکل و هیجان زده هستند و به همکاری با آنها و کل Matik تیم است."

Matik شد شرکت تاسیس در سال 2019 توسط Mijic و CTO Zak استین. قبل از Matik, Mijic بود که در LinkedIn که در آن او بود ساختمان مشابه داخلی ابزار است که به حمایت از تیم فروش. پس از یک سری از گفتگو با مردم در شبکه خود او متوجه شد که محتوای شخصی و داده محور روایات نقش کلیدی در افزایش هرزه بهره وری و او می خواست به این شکل دهی به بازار است. استین صرف بیشتر از کار خود را در جعبه که در آن او در اوایل مهندسی استخدام و کمک به معمار و ساخت بسیاری از جعبه کلید ویژگی های مدیریت محتوا. با هم این دو را عمق تجربه ساختمان پویا داخلی محصولات در مقیاس.

برای اطلاعات بیشتر matik.io.

در مورد Matik
Matik خودکار ایجاد شخصی data-driven presentations با اتصال به منابع داده ها مناسب و تبدیل محتوای استاتیک به داینامیک - که آیا آن متن و نمودار و تصاویر و جداول ، انواع سخنرانی امروز شامل فصلنامه کسب و کار, بررسی قیمت های پیشنهادی و یک پیجر که معمولا فروش و مشتری, موفقیت, تکرار ساعت برای ساخت هر حساب رانده شده توسط تعداد گسترده ای-خرد زحمت کش قالب بندی و کشیدن اطلاعات مختلف از منابع متفاوت مانند CRMs (Salesforce) BI/visualization tools (تماشاچی) و داده ها و انبارها (انتقال به سرخ, BigQuery ریزه, و غیره.). با Matik چه استفاده می شود به ساعت کاهش به ساعت. Matik ارائه ROI نه تنها کاهش زمان آن طول می کشد برای کارکنان به تولید و ارائه اما همچنین اجازه می دهد تا برای گسترش در حساب پوشش. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت matik.io.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب