ماتل فیلم و تصاویر جهانی برای توسعه Live-Action فیلم سینمایی بر اساس جناق™

Mattel, Inc. (نزدک: MAT) و تصاویر جهانی اعلام کرد قصد دارد به منظور توسعه یک live-action motion picture – "جنا

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

Mattel, Inc. (نزدک: MAT) و تصاویر جهانی اعلام کرد قصد دارد به منظور توسعه یک live-action motion picture – "جناق" – بر اساس آمار مجموعه تلویزیونی از دهه نود در مورد یاد جک راسل تریر. "جناق" اولین تئاتر فیلم همکاری بین ماتل فیلم و تصاویر جهانی و نهم ماتل فیلم پروژه در حال توسعه است.

ماتل فیلم تولید خواهد شد "جناق" در کنار جایزه اسکار برنده پیتر فارلی (سبز"کتاب" "چیزی درباره مری"). Roy پارکر (2019 لیست سیاه را "خانه برای فروش نیست") خواهد شد و نوشتن اسکریپت. رابی برنر تهیه کننده اجرایی و کوین McKeon, نظارت بر تولید منجر خواهد شد و این پروژه برای ماتل فیلم و Lexi بارتا مدیر توسعه و نظارت پروژه جهانی تصاویر.

"جناق" به دنبال eponymous سگ او به عنوان whisked بینندگان به برخی از معروف ترین و گرامی ادبی لحظات. ماتل فیلم خواهد شد راه اندازی مجدد ملک به یک, مدرن, four-quadrant کمدی است که درخواست تجدید نظر به تمام خانواده است.

"ما عمیق کتابخانه از یاد franchises در ادامه به ارائه سینمایی داستان سرایی فرصت" گفت برنر. "ما هیجان زده به کار کردن با پیتر فارلی روی پارکر و جهانی را به سگ مورد علاقه کلاسیک به یک مسیر جدید با مدرن reimagination از حق رای دادن."

"جناق" می پیوندد دیگر ماتل فیلم پروژه های در حال توسعه از جمله آنهایی که بر اساس دختر آمریکایی® باربی®, بارنی®, Hot Wheels®, سحر و جادو 8 توپ® عمده مت ماسون®, کارشناسی ارشد از جهان® و نظر استاد®.

پیتر فارلی توسط جف Okin در ناشناس آژانس هنرمندان خلاق و سیندی فارلی Gesner در Lichter گراسمن نیکولز آدلر فلدمن & Clark. Roy پارکر توسط هنرمندان خلاق آژانس گرندویو و آدام کوپر در Jackoway آستن Tyerman Wertheimer Mandelbaum موریس برنشتاین Trattner & کلاین.

در مورد Mattel

ماتل پیشرو جهانی شرکت اسباب بازی و صاحب یکی از قویترین کاتالوگ از کودکان و خانواده سرگرمی فرانچایز در جهان است. ما ایجاد محصولات نوآورانه و تجربه است که الهام بخش سرگرمی و توسعه کودکان از طریق بازی. ما شرکت کنندگان از طریق نمونه کارها ما را از یاد برندها از جمله باربی®, Hot Wheels®, Fisher-Price®, دختر آمریکایی®, Thomas & Friends™ اونو® و مگا® و همچنین به عنوان محبوب دیگر ویژگی های فکری است که ما خود و یا مجوز با همکاری جهانی شرکت های سرگرمی. ما ارائه عبارتند از: فیلم و تلویزیون محتوا, بازی, موسیقی و رویدادهای زندگی می کنند. ما در 35 مکان و محصولات ما در دسترس هستند در بیش از 150 کشور در همکاری با جهان پیشرو خرده فروشی و تجارت الکترونیک شرکت. از زمان تاسیس آن در سال 1945 ماتل مفتخر است به عنوان یک شریک قابل اعتماد در توانمند سازی کودکان برای کشف شگفتی های دوران کودکی و رسیدن به پتانسیل کامل خود را.

در مورد Universal Pictures

تصاویر جهانی است که یک بخش از استودیو یونیورسال (www.universalstudios.com). استودیو یونیورسال است که بخشی از NBCUniversal. NBCUniversal یکی از جهان پیشرو رسانه ها و سرگرمی های شرکت ها در توسعه تولید و بازاریابی, سرگرمی, اخبار و اطلاعات به مخاطبان جهانی. NBCUniversal صاحب و عمل ارزشمند مجموعه ای از اخبار و سرگرمی, شبکه های, برتر, حرکت, تصویر, شرکت, قابل توجه تولید تلویزیون عملیات پیشرو ایستگاه های تلویزیونی و مشهور جهان پارک. NBCUniversal است یک شرکت تابعه از شرکت Comcast.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب