مک دونالد franchisees و تامین کنندگان همچنان به حمایت از Ronald McDonald House Charities® فصل

مانند بسیاری دیگر از سازمان های غیر انتفاعی, Ronald McDonald House Charities (RMHC®) و برنامه های آن شده اند ب

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

مانند بسیاری دیگر از سازمان های غیر انتفاعی, Ronald McDonald House Charities (RMHC®) و برنامه های آن شده اند به شدت تحت تاثیر COVID-19. در حالی که RMHC باقی می ماند متعهد به حصول اطمینان خانواده ها با کودکان بستری دریافت مراقبت و منابع آنها نیاز بسیاری از شعبههای محلی هنوز هم قادر به استقبال داوطلبان که به طور معمول ارائه وعده های غذایی و حمایت از دیگر تلاش های جمع آوری اعانه. به عنوان خیریه را تاسیس ماموریت شریک مک دونالد و اعضای ما McFamily ادامه پیدا کردن راه هایی برای حمایت از خانواده است که تکیه بر RMHC.

در حالی که داوطلب برنامه ها به تعویق افتاد, مالک/اپراتور در حال اهدای مواد غذایی برای اطمینان از خانواده ها دریافت مراقبت های پزشکی هنوز هم می تواند غذا خوردن با هم و بدون استرس از پخت و پز و یا هزینه ناهار خوری.

مالک/اپراتور کریس Montante و علامت Furr شده اند اهدا وعده های غذایی هر هفته به رونالد مک دونالد خانه در بالتیمور. این هفته با مک دونالد غذا تبدیل شده است و چیزی برای بچه ها و خانواده ها ماندن در خانه را به نگاه به جلو به در نهایت ارائه یک حس عادی به خصوص در طول زمان دشوار است. کریس و علامت هستند و در طول سال حامیان RMHC مریلند با علامت خدمت در این سازمان را از هیئت مدیره.

و در حالی که روز جمعه ممکن است نگاه کمی متفاوت است و برای بسیاری از مردم در حال حاضر مالک/اپراتور در حال کمک به خانواده خدمت RMHC فصل در کارولینای جنوبی و اوهایو جشن شروع تعطیلات آخر هفته با یک خوشمزه هفتگی غذا کمک مالی. هر جمعه, Columbia, S. C., franchisees ضربه فیلم های پورنو کار و ادنا لنگلی در حال ارائه صبحانه و ناهار به صورت محلی خود را Ronald McDonald House, در حالی که کلمبوس, اوهایو مالک/اپراتور راجر اسمیت و تیم خود را اهدا ناهار و شام خود را به نزدیکترین خانه. این هفته تحویل کمک RMHC خانواده لذت بردن از لحظات با هم بیش از یک وعده غذایی با فرزندان خود را پس از یک روز طولانی از درمان های پزشکی و یا آزمون.

فیلادلفیا مالک/اپراتور دانا و مایک Abbonizio می خواستم برای اطمینان خانواده ها خدمت RMHC از فیلادلفیا منطقه می دانست که جامعه فکر کردم. آنها تحویل زیادی اهدای مک دونالد مورد علاقه خود را از پنج رستوران همراه با برخی از رفتار شیرین و امید به ارمغان می آورد لبخند را به خانواده ها و کارکنان فصل. دونا یک افتخار حامیان دیرین از فصل خدمت در این سازمان هیئت مدیره برای چهار سال گذشته.

در علاوه بر این به کمک های غذایی, تیم ما در حال حمایت از RMHC با ارائه بسیار مورد نیاز را تامین می. مک دونالد به حال 2,500 دست عفونی است که در اصل در نظر گرفته شده برای توزیع سالانه مک دونالد آمریکایی, بازی, رویداد, که لغو شد با توجه به COVID محدودیت. در همکاری با هوستون franchisee co-op مک دونالد تصمیم به اهدای دست عفونی به رونالد مک دونالد خانه هوستون و Ronald McDonald House of گالوستون تگزاس و افزود: در دو بازی صندلی ها و کنسول ها به عنوان یک بازی سرگرم کننده برای خانواده ها است.

تامین کنندگان ما نیز پله به پشتیبانی محلی RMHC فصل است.

زمانی که RMHC شرقی ویسکانسین ذکر شده نیاز به قوی تر ناهار-2-آیتم های ما تامین کننده شرایبر غذاهای بلافاصله پرسید: "چه چیزی نیاز دارید ؟ چگونه می تواند به ما کمک کند؟" بیش از شش هفته این تیم در شرایبر را اهدا تقریبا 600,000 ماست لوله و پنیر که کمک کرده اند را فراهم مهمان خانواده های مغذی ناهار. در ضمن در پیتسبورگ دیگر ارزش زنجیره تامین شریک ناوگان ارائه شده است catered وعده های غذایی برای تغذیه خانواده ها و کارکنان در RMHC پیتسبورگ و مورگانتاون به طوری که آنها می توانید در ادامه با تمرکز بر حمایت از کودکان دریافت مراقبت های پزشکی.

شرکت کارگیل یک دیرین تامین کننده مک دونالد پروتئین و روغن است همکاری خود را با مشتری Sysco برای ارائه میوه و سبزیجات به دو Ronald McDonald House برنامه های در مینیاپولیس. علاوه بر این شرکت کارگیل است ارائه قرص نان سیر, نان داغ سگ نان و بیسکویت و شیرینی خود را از نانوایی آزمایشگاه برای کمک به تغذیه خانواده است. یک شرکت کارگیل عضو تیم توضیح داد: آنها شرکت "استاد نانوا" خود به تیم تحقیق و توسعه که در طبخ غذا به صورت کمکهای مالی و گفت: "این برنامه فوق العاده استفاده از مهارت های خود را!"

یکی دیگر از بی بها اهدای تامین کنندگان ما در حال ساخت است کمک مالی از زمان. ما فروشنده شریک جان اندرسون ساخت و ساز شده است, داوطلب با در نظر گرفتن عمده نوسازی در Ronald McDonald House در رنو, Nev. این تیم شده است بازسازی تمام 12 اتاق خواب و حتی قادر به محلی دیگر پیمانکاران و فروشندگان به کمک زمان و مواد را برای این پروژه است. به این دلیل که خانه در حال حاضر خالی را با توجه به محدودیت های اجرا شده توسط دولت و سازمان بهداشت و درمان این پروژه می تواند سریع ردیابی با این پروژه برنامه ریزی شده به طور کامل و آماده به برد توسط خانواده ها تا پایان ماه ژوئن!

هر روز ما با هم می آیند برای جوامع ما در خدمت طریق ما غذا رستوران ما مردم ما و همکاران. ما سپاسگزار برای راه سیستم ما همیشه با هم کار می کرد برای دیدار با نیازهای RMHC فصل در سراسر کشور به خصوص در حال حاضر و همانطور که ما از بحران بهبود می یابند.

اگر شما می خواهم برای حمایت از محلی RMHC فصل مراجعه کنید www.rmhc.org/ChapterRelief به پولی کمک مالی برای فصل پاسخ اضطراری صندوق.

در مورد مک دونالد Corp. آمریکا COVID-19 امداد تلاش

مک دونالد رویکرد به موقعیت های چالش برانگیز است که توسط هدایت باور ما این است که ما همه در این با هم و سیستم ما آمده است با هم در راه فوق العاده ای برای کمک به هر یک از دیگر مشتریان ما و جوامع ما در خدمت است. ما متعهد به مراقبت از قهرمانان محلی که در حال مراقبت از کشور ما به همین دلیل است که ما مفتخر به خدمت نزدیک به 12 میلیون رایگان با تشکر از شما وعده های غذایی به اولین پاسخ دهندگان ارزش بیش از 63 میلیون دلار. ما همچنان به سرب به عنوان مثال به عنوان یک سازمان بی سابقه ای در طول این زمان به همین دلیل است که ما نیز اهدا بیش از $6.7 میلیون دلار مواد غذایی به حمایت از جوامع محلی ساخته شده تعهدات به حمایت از رانندگان کامیون در سراسر کشور اهدا شده 1 میلیون N95 ماسک به شیکاگو ایالت ایلینویز و اهدا مبلغ 1 میلیون دلار به ایالت ایلینوی COVID-19 پاسخ صندوق برای اطمینان از غیر سود در خانه ما دولت باید منابع مورد نیاز در طول این زمان. مک دونالد همواره یک پایگاه برای جوامع ما و ما مفتخر به ارائه آرامش و آسایش را برای آنها در طول این بحران است. ما در اینجا به خدمت می کنند.

در مورد Ronald McDonald House Charities

Ronald McDonald House Charities (RMHC), یک سازمان غیر انتفاعی 501 (c) (3) شرکت است که ایجاد می کند می یابد و پشتیبانی از برنامه هایی که به طور مستقیم بهبود سلامت و رفاه کودکان و خانواده خود را. از طریق شبکه ای جهانی از بیش از 275 فصل در بیش از 65 کشور و منطقه و آن سه هسته برنامه: رونالد مک دونالد خانه رونالد مک دونالد اتاق خانواده و رونالد مک دونالد مراقبت از تلفن همراه RMHC کمک می کند تا خانواده ها با بیمار یا مجروح کودکان با هم ماندن و نزدیک به پزشکی مراقبت از کودک خود نیاز دارد در بیمارستان های پیشرو در سراسر جهان است.

RMHC برنامه نه تنها ارائه دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت آنها را قادر مراقبت خانواده-محور حصول اطمینان خانواده ها به طور کامل پشتیبانی می کند و به طور فعال درگیر در فرزندان خود مراقبت. برای اطلاعات بیشتر rmhc.org. دنبال RMHC در Twitter, Facebook, Instagram و LinkedIn.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب