Megan Hilty را "سر و صدا" کنسرت این هفته بهترین عملکرد تلویزیون

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

این هفته:

  • تلویزیون واقعیت جستجو برای اتش زنه.
  • رستگاری از سر و صدا.
  • نگران کننده ترین فیلم این هفته.
  • Moira رز قتل به عنوان همیشه.
  • Jamie Lee Curtis حماسه clapback.

Megan Hilty به تلویزیون بهترین عملکرد

داغترین چیزی که در تلویزیون این هفته نزدیک به یک دهه قدیمی NBC سری زد که برای یک دلخراش غلتک coaster از 32 قسمت در طی 15 ماه قبل از پایان تاریخی در اختیار دارند.

آن را در یک زمان, بهترین و هیجان انگیز ترین سری به هوا در یک شبکه مدرن تلویزیون. آن بود که با پایان آن نیز یکی از مسخره ترین و انتقادی بدخیم تا حدی مسئول برای کل مفهوم "نفرت تماشای." آن را سر و صدا.

سر و صدا بازگشت این هفته پخش زنده مراسم بهره بازیگر صندوق و همچنین پخش برتر از 2015 کنسرت خیریه که محروم وحشی سوار از سری پایین ترین آن مسلم استادانه عنصر: Marc Shaiman و اسکات Wittman, اصلی, موسیقی, رقص جاشوا Bergasse ایجاد شده به طور خاص برای نشان دادن و فک انداختن استعداد اصلی خود بازیگران انجام آن است.

و این است که چگونه برای چند ساعت در شب چهارشنبه عظیم نوار از مردم هنوز هم در مورد پرشور نشان می دهد پیچیده میراث—سلام من گی پسران—راديال از پشت بام ها در مورد شگفت آور, جایزه شایسته عملکرد توسط یک بازیگر در یک نقش او هشت سال پیش و خواستار ستایش عدالت و توجه به او استثنایی کار می کنند. این هفته به عنوان او مسلما پس از آن, Megan Hilty به بهترین عملکرد در تلویزیون.

در سر و صدا, Broadway جانباز Hilty بازی پیچک لین یک دختر کر تا برای او برک آوت لحظه بازی مرلین مونرو در یک بیوگرافی-موسیقی به نام بمب. اما دختر ساده-از-آیووا کارن Cartwright (American Idol آلوم Katharine McPhee) همچنین تولید چشم و دو تا به حال به آن را از نبرد برای نقش های بخار-out-of-the-گوش نا امیدی از هر کسی که به تماشای و می توانید ببینید که Hilty بود و نکته بهتر مناسب برای این قسمت.

(به این منظور آن را به یک لذت به تماشای این کنسرت از این همه سال بعد بدون که غضب و قادر خواهید بود به سادگی لذت بردن از McPhee خود استعدادهای بدون متن داستان است.)

در اینجا برخی از حقایق در مورد سر و صدا:

خلبان آن بدون توجه به جایی که نشان می دهد از آنجا رفت رتبه به عنوان یکی از بزرگترین است که تا کنون تولید شده است.

"به من اجازه دهید خود را ستاره" بزرگ دوئت آواز توسط Hilty و مکفی که در قسمت اول یکی از بزرگترین موسیقی آهنگ تئاتر تا کنون نوشته شده است وجود ندارد و از نظر فنی نیاز انجام شده در برادوی است. (حداقل هنوز رتبهدهی نشده است.)

و Megan Hilty انجام مشعل شماره "آنها فقط نگه داشتن در حال حرکت خط" در فصل دو است—و این کاملا صادقانه نه من عادی مبالغه—یکی از هیجان انگیز ترین, موثر, بهترین مطلق چیزهایی که من تا به حال به تماشای تلویزیون است.

عملکرد خود را از آهنگ های زنده در آن کنسرت به نفع هر بیت آتش بازی نشان می دهد که اصلی پخش شد و این فقط یکی از جلوه های Hilty آن مواد منفجره کار است که شب. (که کسی می تواند انجام دو تولید اعداد در کالیبر "تفریح و سرگرمی ملی" و "بیایید بد" و هنوز هم زنده و تنفس?!)

به طوری که ما به طور کلی انجام تمام وقت به هر حال ما در حال فکر کردن در مورد چگونه استعداد Megan Hilty است این هفته است. و البته فکر کردن در مورد سر و صدا. برای همیشه لطفا برای.

بت آمریکایی خواهد امد و شد زیاد من برای همیشه لطفا برای

این اتفاق روز یکشنبه گذشته اما آن را خالی از سکنه رویاهای من کابوس من هر ساعت بیداری—من کل دولت بودن—همیشه پس و بنابراین نیازمند بحث و بررسی بیشتر.

در فصل آخر از بت آمریکایی که تا به حال شرکت کنندگان انجام از راه دور از قرنطینه قاضی لیونل ریچی عرضه بازسازی "ما در جهان" یک حرکت اصیل به تشویق همه ، آن هولناک است.

ریچی استخدام فینالیست به عنوان به خوبی به عنوان یک all-star roster از بت فارغ التحصیلان—Fantasia, Ruben Studdard, Jordin Sparks, فیلیپ فیلیپس, Kellie Pickler و مکفی در میان آنها—با هر یک از آنها ضبط خود آواز خواندن خطوط مختلف از این آهنگ به طور مستقیم به دوربین خود را.

شناور سران بودند و سپس منتقل شده با استفاده از CGI بیش از یک مونتاژ مختلف ملی نشانه مارک اولین بار شماری از آواز مشهور سر استفاده شده است به عنوان یک گردشگری آگهی برای ایالات متحده و همچنین نماد شفا. تاریخی. همچنین لعنت.

به هر حال تمام چیزی که از آن سر در گم ذهن و اگر من تا به حال به آن را ببینید بنابراین شما انجام دهد. ما از طریق تروما با هم. تنها پس از آن می تواند ما را التیام بخشد.

Catherine O'hara!!!!!

چگونه می توانم به شما هنرمندانه عکس ستاره برای ترشح مجله پروفایل در طول یک بیماری همه گیر که هر کس در انزوا? وقتی که می آید به شامپاین, مشکلات, ممکن است یک تناسبات.

(و یا با توجه به این که به رغم استادانه pivoting به پیدا کردن راه هایی برای تولید محتوا و عالی, لازم, روزنامه نگاری در میان یکی از مهم ترین اخبار از طول عمر ما, مجلات و رسانه های خبری در حال خونریزی درآمد و مجبور به اخراج و یا کردند هزاران نفر از اعضای هیات...شاید این واقعی است بسیار مشکل واقعی!!!)

در هر صورت ما دیده ایم رابرت پتینسون و نائومی کمپبل شلیک خود را برای پوشش داستان. سرگرمی هفتگی تولید مصور پوشش به مناسبت همجنسگرایان غرور و حداقل آنها تلاش کرد. این هفته Vanity Fair نشان داد یک عکس ساقه آن را با کاترین اوهارا توسط هواپیماهای بدون سرنشین در L. A. صفحه اصلی. این خیلی خوب است! (عکس ها را ببینید در اینجا.)

ما می تواند تمایل به هیستریک وقتی که می آید به Catherine o'hara, اما اجازه دهید فقط می گوید: او بزرگترین هدیه این جهان تا به حال دریافت نور که دودی از او احتمالا می تواند برای درمان بیماری های کروناویروس و اگر او برنده نیست امی برای نهایی فصل Schitt نهر خواهد بود وجود دارد هیچ دیگر مراجعه اما به انصراف از تلویزیون و پاک کردن کل مفهوم بازیگری به طور کامل.

جیمی لی کورتیس و ماست Activia!!!!!!

حتی نمی فکر می کنم در مورد آینده برای Jamie Lee Curtis, جشن بازیگر و یاد نیکوکار از مدفوع ثروت ماست. یک کاربر توییتر آموخته این راه سخت ارائه برخی از غلط انتقاد از هالووینمتهم کورتیس از pandering سیاسی buzz به منظور به پول نقد چک. پاسخ او مرا بلندتر از لوری Strode در فیلم اصلی.

چه به تماشای این هفته:

این مرغ عشق: Kumail Nanjiani و عیسی Rae در یک رام-com. آن را جذاب. نمی overthink آن است.

با نام مستعار Jane Roe: احتمالا مخالف تجربه مشاهده از مرغ عشق اما قابل توجه است.

بازگشت به خانه: در فصل دو Janelle Monáe جدید جولیا رابرتز یک عبارت من فقط می خواهم تایپ کنید.

Barkskins: جامد عجیب و غریب, خط, و در این کار تا آنجا که تلخ قرن 17th حل و فصل سریال بروید.

آنچه به جست و خیز این هفته:

زندگی عشق: آن را مانند...خوب است. فقط به شدت خوب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن