Meghan Markle: 'من داد تا تمام زندگی من برای خانواده سلطنتی. این بسیار غم انگیز است.'

هنگامی که او و شاهزاده هری رسما ترک خانواده سلطنتی در ماه مارس, Meghan Markle قطره قطره یک دوست گفت: "من تمام

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

هنگامی که او و شاهزاده هری رسما ترک خانواده سلطنتی در ماه مارس, Meghan Markle قطره قطره یک دوست گفت: "من تمام زندگی برای این خانواده است. من مایل به انجام آنچه در آن طول می کشد. اما در اینجا ما هستند. این بسیار غم انگیز است."

"قدرت [موسسه] هستند متاسفانه بیشتر از من" او همچنین خبر دادند. او تشبیه تلخیص انتقاد به "مرگ یک هزار کاهش است."

در ضمن هری پاتر و شاهزاده "احساس در یک بار استفاده می شود برای خود محبوبیت hounded توسط مطبوعات به دلیل این شیفتگی با این نسل جدید از زوج سلطنتی و تحقیر در موسسه دیوار برای بودن بیش از حد حساس و صریح. او و مگان نمی خواهم به راه رفتن به دور از سلطنت; بلکه آنها می خواستند برای پیدا کردن یک مکان شاد در درون آن."

انفجاری جزئیات هری و مگان خروج از خانواده سلطنتی نشان داد در اولین استخراج از ارسال به تمام زندگینامه پیدا کردن آزادی: هری و مگان و ساخت مدرن خانواده سلطنتیتوسط Omid Scobie و کارولین دیورند که منتشر شده توسط تایمز لندن.

عصاره منتشر شد که هری و Meghan راه اندازی جدید در طرح دعوی در دادگاه بیش از یک ادعا paparazzi نفوذ در خانه خود در لس آنجلس که در آن عکس گرفته شد و از پسر خود مورچه.

این کتاب می گوید که هری احساس "محافظت نشده" با خانواده "به عنوان اینکه او و مگان تا به حال مدت طولانی است که در کنار نهاد و تنها یک بخش اساسی از آینده آن است."

هری احساس "است که وجود دارد بسیاری از موارد هنگامی که این موسسه و خانواده خود را می تواند کمک به آنها ایستاده بود تا برای آنها حمایت کردند و هرگز" یک منبع گفت: نویسندگان.

"اساسا هری می خواستم. در اعماق او همیشه در تلاش است که در آن جهان. او در را باز کرد و برای او در آن است."

منبع نزدیک به مگان و هری

"اساسا هری می خواست از" یک منبع نزدیک به این زوج نشان داد. "در اعماق او همیشه در تلاش است که در آن جهان. او در را باز کرد و برای او در آن است."

"درباریان سرزنش مگان و برخی از خانواده انجام" منبع دیگری گفت.

هری تشبیه مذاکرات به اطراف خود و مگان سلطنتی خروج به "ایستاده در مقابل جوخه آتش" کتاب ادعا می کند.

در یک نقطه به عنوان هری میگردین از طریق نظرات منفی آنلاین در مورد خود و مگان رفتار او گزارش شده است که گفت: "این بیمار بخشی از جامعه ما در امروز زندگی می کنند و هیچ کس در حال انجام هر چیزی در مورد آن. از کجا مثبت? چرا همه بدبختی و عصبانی است؟"

پس از نهایی خود را royal engagement, کتاب نشان, مگان رو اولین پرواز به کانادا. "مگ فقط می خواستم به خانه گفت:" یک دوست گفت: نویسندگان توصیف Meghan به عنوان "احساسی کبود و خسته." دوست گفت: "در آن نقطه او نمی تواند تصور کنید که مایل به یک پا را به هر چیزی سلطنتی دوباره."

شاهزاده ویلیام, یک کاخ کنزینگتون منبع گفت: نویسندگان باقی مانده ناراحت است که هری و مگان ساخته شده "خصوصی" اهمیت خانواده در مکان های عمومی, احتمالا در موارد زمانی که هری و مگان صحبت در مورد نارضایتی خود را به ITV روزنامه نگار Tom Bradby. "این خشم" این منبع گفت که ویلیام احساسات. "آن را صدمه دیده است."

هری و مگان گرفته بود به عنوان یک علامت مهم نبود یک عکس از آنها را با کودک مورچه در پس زمینه از ملکه 2019 کریسمس سخنرانی که در آن وجود دارد قابل مشاهده عکس ها ویلیام و کیت و فرزندان خود چارلز و Camilla, شاهزاده فیلیپ, و سیاه و سفید تصویر جورج ششم.

"چه 'دشوار'? دشوار است که بازور تهاجمی است. این تمام چیزهایی است که ما پرتاب در زنان به عنوان یک جامعه صرف نظر از آنچه شخصیت واقعی خود را است."

امید Scobie

در حالی که روز شنبه چکیده—بیشتر برنامه ریزی شده برای روز یکشنبه و دوشنبه—شامل نمی شود هر گونه ارجاع به شایعه اتهامات نژادپرستی در کاخ تجربه Meghan در یک مصاحبه جداگانه با , بار, Scobie که از ایران و میراث فرهنگی گفت: "او یک سیاه و سفید زن و پله به کاخ ویندزور. که قرار بود به هم زدن پر و بال. ما تنها نیاز به نگاه در دوشس دشوار روایت است. چه 'دشوار'? دشوار است که بازور تهاجمی است. این تمام چیزهایی است که ما پرتاب در زنان به عنوان یک جامعه بدون در نظر گرفتن آنچه خود واقعی شخصیت است."

برخی از کلید ادعا می کند در این کتاب هستند که هری اعتقاد بر این است که برخی از گارد قدیمی "به سادگی نمی مانند مگان و توقف در هیچ چیز به او زندگی دشوار است" و این که ارشد درباریان در دیگر خانواده ها احساس کردند که محبوبیت جهانی از دوک و دوشس ساسکس "نیاز به reined در" زیرا سلطنتی "ایجاد" می ترسید که محبوبیت دوک و دوشس ساسکس "ممکن است گرفتگی که از خانواده سلطنتی خود را."

در کشورهای مشترک المنافع خدمات در کلیسای وستمینستر خود را نهایی و رسمی سلطنتی نامزدی, هری, و Meghan مانده بودند از صفوف ارشد royals که "بیش از نا امید" هری.

سپس اندکی به رسمیت شناختن بین هری و مگان و ویلیام و کیت در صومعه. "آن را باید یکی از مکان لحظه ای که در آن خانواده سلطنتی قرار دادن سلاح های خود را در اطراف این زن و شوهر برای نشان دادن حمایت خود از" یک منبع نزدیک به هری و مگان گفت: نویسندگان. "آنها هدفمند تصمیم به قرار دادن آنها در صفوف منظم و به استقبال می شود. این ناخوشایند است."

"آن را ساخته شده است بسیار روشن آنها می توانند هر زمان که آنها می خواهند زمانی که آنها آماده است."

کاخ منبع

Scobie می گوید بار که هری و مگان هم صحبت نمی کنند و به او دیورند روشن یا خاموش کردن رکورد برای این کتاب اضافه کرد: "من فکر می کنم که شما می توانید از گزارش من زمان در اطراف زن و شوهر است به اندازه کافی برای من می دانم که من افراد است."

یک سخنگوی این زوج گفت: Daily Beast: "دوک و دوشس ساسکس بودند نه مصاحبه و نه کمک به پیدا کردن آزادی. این کتاب بر اساس نویسندگان تجربیات خود به عنوان اعضای سلطنتی سپاه مطبوعات و مستقل خود را گزارش کنند."

داشتن مذاکره خود را خارج از خانواده سلطنتی ملکه عزاداری هری بیش از یک خصوصی کباب ناهار—"فقط مادربزرگ و نوه" به عنوان نویسنده قرار داده و آن را—که او را همیشه از او حمایت و او و مگان می تواند بازگشت به سنتی سلطنتی نقش در صورتی که تا کنون تصمیم به. "آن را ساخته شده است بسیار روشن آنها می توانند هر زمان که آنها می خواهند زمانی که آنها در حال آماده" یک منبع درگیر با این مذاکرات گفت: نویسندگان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب