Meghan Markle: من در لا شورش است که باید تاریخچه

Meghan Markle است صحبت کردن در مورد مرگ جورج Floyd the Black Lives Matter حرکت و ناآرامی تاب کشور در یک ویدیو

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

Meghan Markle است صحبت کردن در مورد مرگ جورج Floyd the Black Lives Matter حرکت و ناآرامی تاب کشور در یک ویدیو به آدرس کلاس فارغ التحصیل شدن از مدرسه به قلب معصوم دبیرستان طی مجازی سخنرانی در شب چهارشنبه.

Meghan گفت: در آغاز سخنرانی او: "من مطمئن هستم که آنچه من می توانم به شما می گویم. من می خواستم بگم درست بود و من واقعا عصبی است که در آن می توانید برداشت از هم جدا. و من متوجه شدم تنها چیزی اشتباه می گویند این است که می گویند هیچ چیز چون جورج فلوید زندگی اهمیت و Breonna تیلور زندگی اهمیت و Philando کاستیا زندگی اهمیت و Tamir برنج را در زندگی اهمیت... و بنابراین بسیاری از مردم دیگر که نام ما می دانیم که نام ما نمی دانیم."

یک منبع نزدیک به Meghan گفت که او تا به حال فیلم برداری این ویدئو را بر روی تلفن خود را و گفت که او بود "هیجان زده" به بخشی از این مراسم "اما پس از این هفته می دانستم که هیچ راهی وجود دارد او می تواند صحبت می کنند به یک گروه دلسوز و خدمات محور زنان جوان بدون پرداختن به جورج فلوید و نژادپرستی که آفت این کشور است."

این منبع افزود: "قلب او لطمه می زند و برای افراد جوان که در حال فارغ التحصیل شدن به دنیای عدم قطعیت و بی عدالتی است. او امیدوار است که او کلمات ارائه شده کمی از امید و آسایش و یا الهام بخش برای جامعه مدرسه او در مورد مراقبت عمیقا."

در این ویدئو Markle که در حال حاضر زندگی در لا زمان کامل با شوهرش شاهزاده هری و نوزاد مورچه گفت: "آنچه که اتفاق می افتد در کشور ما و در کشور ما و در وطن ما لا شده و کاملا ویرانگر است."

در یک بخش قابل توجه از آدرس Markle به یاد می آورد زندگی در لس آنجلس در طول سال 1992 شورش.

"من 11 یا 12 ساله و لا شورش که همچنین باعث بی معنی عمل نژادپرستی" او گفت:. "من به یاد داشته باشید مقررات منع رفت و آمد و من به یاد داشته باشید عجله به خانه برگشت و در آن درایو صفحه اصلی, دیدن خاکستر از آسمان سقوط و بوی دود و دیدن دود موج در خارج از ساختمان... من به یاد داشته باشید از دیدن مردان در پشت یک ون و تنها با نگه داشتن اسلحه و تفنگ. من به یاد داشته باشید کشیدن تا به خانه و دیدن درخت است که همواره وجود دارد به طور کامل سوخته. و آن خاطرات don't go away."

Markle عذرخواهی به افراد جوان که جهان تا به حال نه نقل مکان کرد به اندازه کافی برای چنین صحنه به عنوان یک "درس تاریخ" به جای واقعیت روزانه.

Markle گفت: "با عنوان متنوع و پر جنب و جوش و باز فکر که من می دانم این تعالیم در قلب معصوم من می دانم که شما می دانید که در زندگی مهم است. شما در حال رفتن به استفاده از صدای خود را در راه قوی تر از شما تا کنون توانسته است به این دلیل که بسیاری از شما 18 – و یا شما در حال تبدیل 18 — بنابراین شما در حال رفتن برای رای دادن. شما در حال رفتن به همدلی برای کسانی که نمی دیدن جهان از طریق لنز همان است که شما انجام دهد. شما آماده هستید. ما به شما نیاز دارید و شما آماده هستید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن