مگان مک کین جرقه بزند در Joy Behar برای بودن 'مغرور': 'من لازم نیست که به کار می آیند!'

توقف ما اگر شما قبل از این شنیده.در طول پنج شنبه پخش, از دیدگاه, همه چیز بار دیگر تفویض به جنگ لفظی بین مکرر ش

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

توقف ما اگر شما قبل از این شنیده.

در طول پنج شنبه پخش, از دیدگاه, همه چیز بار دیگر تفویض به جنگ لفظی بین مکرر شرکای مبارزه مگان مک کین و Joy Behar, اوج با مک کین متهم او را لیبرال شرکت میزبان بودن "مغرور" با او.

محبوب ABC نشان می دهد بحث لگد کردن آن "موضوعات داغ" بخش با اخبار از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دخترش/مشاور ارشد Ivanka Trump آشکارا ترویج گویا محصولات میان لیبرال تحریم این شرکت با توجه به آن مدیر عامل شرکت آید تپه ستایش از رئیس جمهور.

پس از شرکت میزبان آفتابی Hostin اشاره کرد که تهمت حمایت از لوبیا ممکن است نشان دهنده یک فدرال اخلاق نقض Behar در زمان برخی از snarky عکس در کاخ سفید قبل از اینکه کف این #BoycottGoya جنبش مقايسه آن با معروف دیگر تحریم.

مک کین در عین حال گفت: Behar لیست بود که "ایدئولوژیک" تحریم به عنوان نمونه ادعا آنها بسیار "متفاوت" از شرکت تحریم. او در ادامه گفت تحریم شرکت تمایل به معکوس با استناد به Chick-fil-A شاهد افزایش در فروش پس از آن را هدف قرار داده بود بیش از آن مدیر عامل شرکت کمک پول به ضد ازدواج همجنسگرایان را قانونی نمود.

"من نمی خواهم هر کسی که در گویا شرکت به از دست دادن کار خود را بیش از این" مک کین گفت. "من فکر نمی کنم که رفتن به اتفاق می افتد چون من فکر می کنم جمهوری خواهان و محافظه کاران در حال رفتن به انجام buycott."

محافظه کار شرکت میزبان پس از آن سعی کردم به این صورت که او قادر خواهد بود به تنها مصرف محصولات او موافقت کرد و با ایدئولوژیک اما به سرعت خودش را ساخت اواسط جمله اصلاح.

"چه جالب به من و من گفت: این نشان می دهد قبل از اینکه: اگر من فقط خریداری و مصرف محصولات که با من موافقت کردند, سیاسی, من فقط غذا خوردن جوجه-fil-A—حتی اگر من طرفدار ازدواج همجنسگرایان—و من فقط می خواهم به تماشای Tim Allen فیلم است."

پندار و تلاش برای مداخله در مک کین تک صدایی باعث ex-فاکس نیوز به شخصیت ادم احمق "من هنوز هم صحبت کردن و شادی."

چند ثانیه بعد میزبان گلدبرگ Whoopi شروع به پریدن کرد در حالی که مک کین به شوخی در مورد Ivanka در حال حاضر بدنام گویا عکس به دنبال مانند فیلم خارج, Behar snarked که جناح راست میزبان بود "هنوز هم صحبت کردن."

"شما لازم نیست که خیلی مغرور با من شادی. شما واقعا نمی!" مک کین جامعی بازگشت.

"من صحبت کردن در به خاطر من پرداخت می شود به بحث و این کار من و این چیزی است که من انجام شادی" مک کین ادامه داد. "اگر شما یک مشکل با آن ندارد و برای رسیدن به محل کار امروز!"

گلدبرگ که تا به حال به شکستن مشابه مبارزه فقط روز قبل از آن به نظر می رسد آماده به پرتاب دست او در نا امیدی و سخنرانی دو هنوز دوباره.

"خوب بود که واقعا --" او شروع قبل از پندار و قطع و چرخد و بازگشت به تحریم.

بخش پیچیده با Hostin اشاره به این که جمهوری خواهان تلاش کرده اند به تحریم تعدادی از محصولات به طور خاص نایک پس از آنها فرار آگهی های khezri.

"من در برابر آن بیش از حد ضمنا" مک کین اصرار داشت.

"این ریاکاری است که واقعا مشکل ساز" Hostin اضافه شده است.

"من یک منافق" مک کین پاسخ داد. "من در برابر آن بیش از حد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن