مردان حقوق وکیل چشم در تیراندازی نیوجرسی قاضی خانواده

فرد مسلح که شات شوهر و پسر از یک قاضی فدرال در نیوجرسی اعتقاد بر این است که به یک وکیل و فعال حقوق که مرده از

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

فرد مسلح که شات شوهر و پسر از یک قاضی فدرال در نیوجرسی اعتقاد بر این است که به یک وکیل و فعال حقوق که مرده از یک ظاهرا خود وارد زخم گلوله ساعت بعد دو اجرای قانون منابع گفت: روزانه وحش.

روی دن Hollander کشف شد, در شمال ایالت نیویورک شهر Rockland, منابع گفت. او تا به حال یک مورد—یک چالش نظامی را فقط برای مردان پیش نویس—در انتظار قبل از سالاس با توجه به اسناد دادگاه.

Hollander شرح داده شده خود را در وب سایت خود را به عنوان یک ضد فمینیستی. "در حال حاضر زمان برای همه خوب مردان به مبارزه برای حقوق خود را قبل از آنها هیچ حقوق چپ" آن را گفت.

خانواده اش نمی تواند نظر رسیده است.

خود ظهور به عنوان مظنون توسط یک پیچ و تاب و تکان دهنده در یکشنبه شب تیراندازی—هنگامی که یک مرد احتمالا یک فدرال اکسپرس تحویل راننده نشان داد تا در قضاوت استر Salas' آستان در شمال نیوبرانزویک نیوجرسی.

دانیل Anderl, 20, قاضی تنها فرزند بود که خانه از کالج به ضرب گلوله کشته شد از طریق قلب و نه زنده ماندن از حمله به گفته شهردار شهر.

پدرش کیفری-وکیل مدافع علامت Anderl, 63 گفت: در شرایط بحرانی پس از عمل جراحی است.

ان بی سی نیویورک گزارش داد که Salas—که caseload شامل موارد مربوط به زنان خانه دار واقعی وبلاگ و جفری اپستاین—که در زیرزمین بود و آسیبی در هنگام تیراندازی آغاز شد.

محققان را رسما منتشر شد هیچ انگیزه و یا گفت که در خانه ممکن است هدف در نظر گرفته شده از کمین است. اما فدرال قضات مکرر اهداف از تهدید.

Hollander می آید تحت موشکافی یک هفته پس از مرگ خشونت آمیز یکی دیگر از مردان برجسته حقوق شکل—Marc Angelucci یک وکیل است که مشغول به کار در موارد مشابه به Hollander و کسی که به ضرب گلوله کشته شد مرده در خانه اش. سان برناردینو کلانتر, روز دوشنبه گفت که بازداشت شده اند ساخته شده در Angelucci مرگ است.

برای سال Hollander شده است پر کردن مناسب ادعا که زنان را بر خلاف قانون اساسی ویژه درمان و هل دادن به یاغی بانوان شب در کافه ها و مطالعات زنان برنامه در دانشگاه ها.

در مورد Salas' دادگاه واصل شد در سال 2015 از طرف مادر 17 ساله در نیوجرسی که استدلال می کرد که انتخابی سیستم خدمات محرومیت زنان از ثبت نام به صورت پیش نویس در حالی که اجباری است برای مردان غیر قانونی بود.

شفاهی در یک حرکت برنامه ریزی شده بودند برای آخرین ماه اما پس از آن به تعویق افتاد و با توجه به "شرایط پیش بینی نشده" با توجه به این مورد در دفتر ثبت دعاوی حقوقی.

سالاس, اولین بار, لاتینا, قاضی به خدمت در نیوجرسی دادگاه فدرال منصوب شد, به عنوان یک قاضی, قاضی در سال 2006 و یک قاضی منطقه در سال 2010. مطرح شده در نیوجرسی او قبلا به عنوان یک دادستان شهرستان و سپس فدرال مدافع.

آخرین پنج شنبه, Salas اختصاص داده بود به قاضی در یک طرح دعوی در دادگاه مطرح شده توسط سرمایه گذاران در برابر دویچه بانک و مدیر عامل شرکت طی معاملات کسب و کار با اواخر محکوم پدوفیلیا جفری اپستاین.

قبل از یکشنبه, Salas احتمالا بهترین و شناخته شده به عنوان قاضی که ریاست آن بر تقلب صورت Real Housewives of New Jersey ستاره ترزا و جو Giudice; او محکوم به زندان پس از یک زبان-شلاق در سال 2014.

Teresa Giudice, وکیل گفت: ABC اخبار که مشتری او بود "بسیار متزلزل اخبار و بسیار احساسی بود که هنگامی که او در مورد آن شنیده است. او به من گفت که می خواهد دعا بسیار به شدت برای قاضی Salas و خانواده اش. این کاملا ویرانگر است."

دانیل Salas شد یک دانشجوی سال اول در دانشگاه کاتولیک در واشنگتن "او قصد رفتن به مدرسه حقوق" اچ جو مائورو گفت: نیوآرک Star-Ledger. "او تمام آینده پیش رو..."

مادرش قاضی سالاس به کار گرفته معمول ترکیبی از مواد مخدر پورنوگرافی کودکان و باند خشونت موارد—و شوهرش نیز به نمایندگی از آرایه ای از متهمان به اتهام جرایم خشونت آمیز و قبلا دستیار دادستان در نیوجرسی, Essex County است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن