مربی می پیوندد O-زد داد برای کمک به رانندگی همکاری مورد نیاز برای 5G شبکه سیلیکون

به عنوان در سراسر جهان buildout عمومی 5G شبکه های بی سیم همچنان ادامه دارد و علاقه رشد می کند در خصوصی 5G شبکه

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

به عنوان در سراسر جهان buildout عمومی 5G شبکه های بی سیم همچنان ادامه دارد و علاقه رشد می کند در خصوصی 5G شبکه های بی سیم با سرعت از استقرار و بهره برداری کامل از این شبکه ها به طور فزاینده ای وابسته به موفق همکاری در سراسر فروشندگان متعدد. بر خلاف قبل از 5G دوران 5G شبکه های بی سیم باید ترکیب طیف گسترده ای از مشخصات هر کدام نیاز خود را مجموعه ای از آزمایشات است.

برای پرداختن به این چالش ها کمک به سرعت بخشیدن در سراسر جهان 5G استقرار و پشتیبانی طراحان از راه حل های سخت افزاری با هدف قرار دادن 5G برنامه های مربی اتحاد پیوست O-داد زد -- یک گروه پیشرو در خدمات مخابراتی و ارائه دهندگان خدمات اکوسیستم تامین کنندگان متعهد به باز بودن هوش و انعطاف پذیری و عملکرد در تکامل 5G رادیو دسترسی شبکه (زد) معماری و ارکستراسیون. به عنوان یک عضو اتحاد, مربی تمرکز خود را در تایید و اعتبار سنجی مورد نیاز برای باز کردن استانداردهای مبتنی بر بسیار قابل تنظیم توسعه شبکه.

"در حالی که وجود بسیاری از چالش های ساخت این محصولات که شامل شبکه های 5G تست کلید موفقیت است" گفت: جو Sawicki معاون اجرایی رئیس جمهور برای مربی این IC بخش. "مربی جامع سیلیکون تایید جریان است ایده آل مناسب برای کمک به O-زد و با اعضای آن دیدار هدف خود را از به طور چشمگیری ساده همکاری اعتبار چرخه برای 5G استقرار در سراسر جهان است."

O-فرار تشویق همکاری میان گروه بزرگی از شرکت ها را قادر می سازد آنها را به ساخت بهترین و مقرون به صرفه ترین 5G محصولات. در قلب بسیاری از این محصولات به سیستم بر روی تراشه (SoCs) که باید تایید در چارچوب کلی 5G سیستم آنها را به قدرت.

در میان فن آوری های استفاده می شود در حمایت از این تلاش ها است که مربی X-مرحله پست-سیلیکون اعتبار پلت فرم برای مخلوط فروشنده سیستم سطح-تست 5G قطعات از جمله SoCs باند تخته آنتن و سیستم های. به دست آورد از طریق شرکت 2018 خرید فنلاندی 5G نرم افزار شرکت Sarokal X-مرحله کار می کند همراه با مربی را Veloce™ Strato™ سخت افزار تقلید پلت فرم برای ارائه منحصر به فرد تأیید جریان فراگیر قبل از سیلیکون و پست-سیلیکون تایید قابلیت برای 5G شبکه.

با استفاده از این گوشیهای جریان 5G شبکه طراحان می توانند انجام

  • قبل از سیلیکون SoC پروتکل انطباق تایید
  • توسعه فاز مورد آزمون های بین شرکت های همکار برای زود تایید در مرحله توسعه و
  • آزمایشگاه-کلاس تأیید با bit-تجزیه و تحلیل دقیق از اطلاعات به صورت زمان بندی و مشخصات آنتن پیکربندی تست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مربی سیلیکون تایید و اعتبار سنجی راه حل لطفا https://www.mentor.com/products/fv/.

در مورد مربی گرافیک

مربی گرافیک شرکتهای زیمنس, کسب و کار, است که یک رهبر جهان در الکترونیک سخت افزار و نرم افزار راه حل های طراحی, ارائه, محصولات, خدمات مشاوره ای و برنده جایزه پشتیبانی از موفق ترین در جهان الکترونیکی و نیمه هادی ها و سیستم های شرکت. دفتر مرکزی شرکت واقع در 8005 S.W. Boeckman جاده ویلسنویل اورگان 97070-7777. وب سایت: http://www.mentor.com.

یک لیست مربوطه زیمنس علائم تجاری را می توان یافت در اینجا. سایر علائم تجاری متعلق به صاحبان مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب