مرسر رهبران شناخته شده توسط همجنسگرایان در آن " جهانی بالا 100 اجرایی متحدان ابتکار

عضویت در سازمان همجنسگرایان زیادی در راه اندازی آن جهانی بالا 100 اجرایی متحدان ابتکار امروز به ویژه مدیران در

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

عضویت در سازمان همجنسگرایان زیادی در راه اندازی آن جهانی بالا 100 اجرایی متحدان ابتکار امروز به ویژه مدیران در سراسر جهانی سرمایه گذاری و پس انداز صنعت که نشان داده اند allyship در داخل خود شرکت و در سراسر جامعه است. مرسر را مارتین Ferland, رئيس جمهور و مدیر ارشد اجرایی غنی Nuzum رئیس سرمایه گذاری و بازنشستگی و تونی چوب UK & Ireland منطقه ای رهبر مرسر مارش منافع انگلستان در میان 100 مدیران که به دست آورده یک نقطه در این سال را لیست.

"این یک افتخار است که به رسمیت شناخته شود چنین اختصاصی پرشور و الهام بخش سازمان در کنار بسیاری از دیگر شرکای قوی از تنوع و شمول است. در مرسر ما "متحدان" باور ما این است که به وضوح تعریف شده و به خوبی اجرا تنوع و شمول استراتژی نیاز به یک اصل بنیادی در هر شرکت گفت:" خانم Ferland. "و پاسخگویی به مسائل در حال حاضر بیش از همیشه رهبرانی که در تراز وسط قرار دارد در ارزش درایو تنوع و شمول پرورش تغییرات نوآورانه را که همه کارکنان همراه در سفر به سوی آینده ای روشن تر."

"همجنسگرایان بزرگ مفتخر است برای راه اندازی جهانی بالا 100 اجرایی متحدان ابتکار که زیر طاق سه و الهام بخش از مدیران مرسر. هر یک نشان داده است عمل روشن در حمایت از همجنسگرایان+ جامعه است که یک کلید هوش تاثیرگذار allyship" گفت: Matt Cameron, جهانی, مدیر عامل, همجنسگرایان ،

همجنسگرایان بزرگ جهانی بالا 100 نشان دهنده رهبران ارشد که تاثیر تنوع را در دستور کار حمایت از همجنسگرایان+ جامعه و نشان دادن تعهد به آینده عمل است. با توجه به همجنسگرایان بزرگ, تمام مدیران به نام باید درگیر در حمایت از برابری و شمول و متعهد حمایت خود آموزش و پرورش در سراسر همجنسگرایان+ مسائل. این طرح بخشی از سازمان را گل سرسبد پروژه 1000 کمپین – پنج سال ماموریت برای پیدا کردن و درخشش نور در یک هزار همجنسگرایان+ حمایتی متحد مدل نقش.

100 مدیران نمایندگی از شرکت های امریکا, پادشاهی متحده, اروپا و آسیا است.

***

در مورد مرسر

مرسر ایجاد آینده روشن تر توسط بازتعریف دنیای کار شکل دهی مجدد بازنشستگی و سرمایه گذاری نتایج و آنلاک واقعی سلامت و رفاه. مرسر را بیش از 25000 کارکنان مستقر در 44 کشور و شرکت در بیش از 130 کشور جهان است. مرسر است که یک کسب و کار از مرداب & McLennan (NYSE: MMC) پیشرو در جهان از خدمات حرفه ای شرکت در مناطق در معرض خطر و استراتژی و مردم با 75,000 همکاران و درآمد سالانه نزدیک به $17 میلیارد. از طریق آن بازار پیشرو در کسب و کار از جمله مرداب پسر نجار و Oliver Wyman, Marsh & McLennan کمک می کند تا مشتریان حرکت به طور فزاینده ای پویا و پیچیده محیط زیست است. برای اطلاعات بیشتر www.mercer.com. دنبال مرسر در توییتر @مرسر.

در مورد همجنسگرایان بزرگ

همجنسگرایان بزرگ جهانی است عضویت در سازمان متخصص در توسعه تنوع و شمول در سرمایه گذاری و پس انداز میباشد. این برنامه کار می کند در حال توسعه نوآورانه بینش دید و توسعه طرح ها و اندازه گیری پیشرفت خود را با همجنسگرایان+ ابزار تعیین معیار به نام iiBT. همجنسگرایان زیادی است که برای اولین بار سازمان به تمرکز به طور انحصاری در دستور کار به طور خاص برای این بخش و با این نسخهها کار مشترک با طیف وسیعی از سازمان ها. برای اطلاعات بیشتر www.lgbtgreat.com. دنبال همجنسگرایان زیادی در توییتر: @LGBTGreat

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن