مرکل سیاهی رسانه بزرگ 'مسئولیت' میان coronavirus همه گیر

آلمان صدراعظم گفت: این ویروس ارائه شده اروپا با چالش های جدید به خصوص در مورد جریان اطلاعات است. او همچنین خوا

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

آلمان صدراعظم گفت: این ویروس ارائه شده اروپا با چالش های جدید به خصوص در مورد جریان اطلاعات است. او همچنین خواستار دسترسی بیشتر به رسانه های قابل اعتماد در طول یک کنفرانس ویدئویی با رهبران اتحادیه اروپا.

آنگلا مرکل تبلیغ اهمیت رسانه ها و اطلاعات قابل اعتماد در طول coronavirus همه گیر در یک کنفرانس دیجیتال در اتحادیه اروپا سیاست رسانه در روز سه شنبه برگزار شد به عنوان بخشی از نقش آلمان در مصرف بیش چرخش ریاست شورای اتحادیه اروپا است. اتحادیه اروپا معاون رئیس جمهور برای ارزش ها و شفافیت ورا Jourova همچنین شرکت در این کنفرانس همراه با رسانه های آلمان وزیر Monika Grütters.

این بیماری همه گیر را ارائه کرده اروپا و رسانه ها با چالش های جدید Mekel گفت.

"در چنین وضعیتی آن است که به ویژه مهم است که اطلاعات قابل اعتماد" او گفت:. "در این راستا رسانه ها و روزنامه نگاری را یک مسئولیت بزرگ است."

اتحادیه اروپا ارزش و همچنین تنوع و استقلال را فراهم می کند پایه برای غلبه بر بحران. او امیدوار است که این بلوک به طور مشترک توسعه یک روش برای حفظ رسانه های استقلال و کثرت.

رسانه های وزیر Grütters گفت که تنوع رسانه باید حفظ شود به خصوص در زمان "زمانی که در یک طرف وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات اما از سوی دیگر وجود دارد عملا موقعیت انحصار شرکت کنندگان در بازار است که وجود دارد."

Grütters خواستار شفافیت بیشتر از شبکه های اجتماعی گفت که رهبران باید در چرا برخی از داستان های به اشتراک گذاشته شده بیشتر به سرعت و به طور گسترده ای نسبت به دیگران و بررسی است که پرداخت پول برای آن است. مراحل باید در مقابل اطلاعات غلط و محدودیت در آزادی بیان او اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا می گوید چین و روسیه پشت coronavirus 'دروغ مبارزات'

آلمان کنونی دارنده چرخش ریاست شورای اتحادیه اروپا نیز خواستار یک بحث گسترده در سطح اروپا به منظور بهبود شفافیت رسانه الگوریتم و محتوا قابل اعتماد برای پیدا کردن آسان تر گفت: Grütters.

همه گیر نشان داده است که چقدر مهم آن این است که فرهنگ بحث و تحمل انواع دیدگاه های او اضافه شده است.

دویچه وله مدیر کل پیتر Limbourg همچنین شرکت در این کنفرانس است.

lc/msh (epd, dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن