پیام در یک بطری

Diageo راه اندازی شخصی هدیه خلبان برای کمک به مردم 'اتصال' Diageo است که سرمایه گذاری در تغییرات سلیقه ای به ع

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

Diageo راه اندازی شخصی هدیه خلبان برای کمک به مردم 'اتصال'

Diageo است که سرمایه گذاری در تغییرات سلیقه ای به عنوان بخشی از یک سه جانبه استراتژی بازاریابی است که شامل ایجاد هیجان در میان مشتریان موجود برای ایجاد وفاداری.

Diageo در حال راه اندازی یک هدیه خلبان به کمک مردم "اتصال" را به عنوان آن به نظر می رسد برای ساخت در این روند برای شخصی محصولات.

این طرح به نام "پیام در یک بطری' را قادر می سازد مردم را به هدیه یک بطری تک مالت ویسکی اسکاچ با منحصر به فرد پیام تصویری.

ایجاد شده توسط آژانس MullenLowe Profero مصرف کنندگان می توانید مجموعه ای از تصاویر و پیام از گوشی های هوشمند و یا PC می شود که تبدیل به یک 30-ویدئو دوم. یک کد QR قرار داده و سپس بر روی برچسب بطری اجازه می دهد گیرنده برای دسترسی به پیام شخصی زمانی که آنها اسکن کد با استفاده از دوربین گوشی های هوشمند. این ویدئو همچنین می توانید دانلود و به اشتراک گذاشته شده از طریق رسانه های اجتماعی.

پیام در یک بطری | Lagavulin | ویسکی فروشگاه

Diageo سر از نوآوری های دیجیتال Benni Lickfett می گوید: "ما می دانیم که مردم به دنبال به فرد هدیه و پیدا کردن فرصت های منحصر به فرد است که آنها را قادر به ارتباط با خانواده و دوستان است. ما می خواهیم به استفاده از تکنولوژی برای کمک به ایجاد تاثیرگذار جشن ها و پیام در یک بطری است که راه های جدید برای بالا بردن یک درام به مردم را بهترین خاطرات و تجربیات."

این طرح lauching به عنوان یک خلبان با مشارکت مستقیم به مصرف کننده سایت Whisky, فروشگاه, پیش از روز پدر. آن را در دسترس خواهد بود تا 21 ژوئن برای خریداران خرید یک بطری Talisker, Lagavulin یا تک قلو و بدون هیچ هزینه اضافی.

خلبان به دنبال راه اندازی Diageo AI ویسکی انتخاب که با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به تجزیه و تحلیل مردم طعم تنظیمات و مطابقت آنها را با خود کامل ویسکی. که ابتکار عمل در حال حاضر در حال نورد در بازارهای سراسر جهان پس از آن موفقیت در اروپا است.

Diageo معتقد است آن ویسکی مارک های خاص خود را قرض دادن به تغییرات سلیقه ای هستند زیرا بیشتر از یک کالای لوکس.

Diageo متعلق به ویسکی نام تجاری جانی واکر باز مستقیم به مصرف کننده فروشگاه گل سرسبد در مادرید در نوامبر سال 2018 است. این ارائه یک فرصت برای سعی کنید از طیف وسیعی از تغییرات سلیقه ای خدمات برای اولین بار.

صحبت کردن به بازاریابی هفته در آن زمان جانی واکر جهانی سر از خرده فروشی و همکاری های استراتژیک گرگ Klingaman گفت: تغییرات سلیقه ای باعث می شود افراد بیشتر احساس متصل هستند زیرا "شرکت کننده در این نام تجاری".

او توضیح می دهد: "ما تغییرات سلیقه ای در زمینه نام تجاری فعالانه pop-ups شاید کمی در سفر, خرده فروشی, اما آنچه که ما انجام داده ایم در مادرید رک و پوست کنده تبدیل شدن به محور که چرا مردم به فروشگاه می آیند و به همین دلیل آنها را خرید."

تمرکز بر تغییرات سلیقه ای است که بخشی از Diageo سه جانبه طرح بازاریابی برای "استخدام re-استخدام و مختل".

Diageo اشاره کرد در سال گذشته آن را کاهش نوآوری آن را به عنوان نگاه به پرورش محصولات فعلی و ایجاد موثر تر راه اندازی است که "جذب" مشتریان در مقیاس.

آن است که هنوز هم اختصاص داده شده به کوچکتر نوآوری است که به کمک "re-استخدام" مشتریان موجود و اطمینان از وفاداری. به علاوه آن را می بیند تغییرات سلیقه ای به عنوان یک راه برای "اخلال" و ارائه در سراسر هیجان برندها.

مایکل Ward, Diageo جهانی سر از نوآوری و توضیح داد در سال گذشته: "[این مورد] که بیشتر تجربی – آزمون یادگیری و تکرار – به عنوان ما به دنبال در دراز مدت فرصت هایی که لزوما رفتن به کمک به ما در فصل آینده و یا سال آینده."

وی افزود: "یکی از چیزهایی که ما در حال تلاش برای انجام با اختلال است که گیاه خیلی بیشتر بذرها که ما فکر می کنیم می تواند تبدیل به اوکس اما انجام آن بسیار بیشتر متفکر بیمار راه است.

این مقاله در اصل منتشر شد در هفته بازاریابی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن