MetLife بنیاد اهدا $425,000 به ارائه پشتیبانی نقدی به خانواده های نهفته COVID-19

MetLife بنیاد امروز اعلام کرد که آن را ارائه $425,000 گرانت به SaverLife غیر انتفاعی ملی fintech شرکت است که ک

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

MetLife بنیاد امروز اعلام کرد که آن را ارائه $425,000 گرانت به SaverLife غیر انتفاعی ملی fintech شرکت است که کمک می کند تا کم درآمد خانواده های شاغل رسیدن به رفاه از طریق پس انداز. SaverLife را با استفاده از کمک مالی به پول نقد پشتیبانی به حدود 800 SaverLife مشتریان رو به بی ثباتی اقتصادی به عنوان یک نتیجه از COVID-19. اعطای بخشی از MetLife بنیاد $25 میلیون تعهد به COVID-19 واکنش جهانی.

بسیاری از SaverLife آنلاین پلت فرم اعضای کم درآمد و مردم از رنگ که نشان دهنده برخی از گروه های ضربه گیر. MetLife بنیاد اعطای پشتیبانی خواهد کرد SaverLife که اعضای خود را از دست داده به طور منظم حقوق همراه با کسانی که با استفاده از مواد غذایی با قیمت 500 دلار "پس انداز اضطراری افزایش" را از طریق SaverLife موجود پلت فرم های دیجیتال.

از زمان شروع این بیماری همه گیر SaverLife بررسی است اعضای آن برای درک بهتر زندگی واقعی تاثیر COVID-19 در خانواده است. نه تنها بسیاری از از دست دادن شغل و درآمد اما هزینه ها نیز افزایش یافت به عنوان خانواده با عجله به سهام تا در ملزومات است.

"SaverLife ایجاد راه حل برای کمک به افراد کم درآمد ایجاد انعطاف پذیری مالی گفت:" دنیس سفید, رئيس جمهور و مدیر عامل بنیاد MetLife. "با این کمک ما می خواهیم برای کمک به SaverLife اعضای حفظ درجه ای از انعطاف پذیری در مواجهه با چالش های شدید ناشی از این بیماری همه گیر."

"با MetLife بنیاد حمایت و اعمال نفوذ ما تکنولوژی موجود SaverLife منحصر به فرد آماده ارائه موثر و سریع اقتصادی و حمایت از کار و خانواده های بی سابقه ای مواجه اوضاع مالی" گفت: Leigh فیلیپس مدیر عامل شرکت SaverLife.

در بالای کمک مالی به SaverLife را COVID-19 پاسخ اضطراری صندوق MetLife بنیاد فراهم کرده است $3.25 میلیون دلار کمک مالی از سال 2016 به کمک SaverLife گسترش آن کاربر محور پس انداز پلت فرم و حمایت از افراد کم درآمد در ثبات مالی خود را از جمله از طریق ابزارهای ارائه شده در محل کار.

در مورد بنیاد MetLife

در MetLife بنیاد ما معتقدیم سلامت مالی متعلق به همه است. ما را با هم پررنگ راه حل های مالی تخصص و معنی دار کمک های مالی برای ساخت سلامت مالی برای افراد و جوامع است که محروم هستند و آرزوی برای اطلاعات بیشتر. ما همکاری با سازمان ها در سراسر جهان برای ایجاد سلامت مالی و راه حل های قوی تر ساخت جوامع درگیر شدن MetLife کارمند داوطلب برای کمک به رانندگی تاثیر است. MetLife بنیاد ایجاد شد و در سال 1976 به ادامه MetLife سنت طولانی مدت شرکت های بزرگ کمک و مشارکت جامعه. پس از تاسیس آن از طریق پایان 2019, MetLife بنیاد ارائه شده بیش از $860 میلیون دلار کمک مالی و 85 میلیون دلار در برنامه های مربوط به سرمایه گذاری برای ایجاد یک تاثیر مثبت در جوامع که در آن MetLife عمل می کند. به تاریخ ما سلامت مالی کار رسیده است 9.9 میلیون کم درآمد افراد در 42 کشور جهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بنیاد MetLife بازدید www.metlife.org.

در مورد SaverLife

SaverLife (که قبلا کسب درآمد) است 501(ج)3 غیر انتفاعی در یک ماموریت — برای الهام بخشیدن به اطلاع رسانی و پاداش میلیون ها نفر از آمریکایی ها که نیاز به کمک به صرفه جویی در پول. از طریق تعامل با فن آوری و همکاری های استراتژیک SaverLife می دهد مردم کار روش ها و انگیزه به دست گرفتن کنترل آینده مالی خود را. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای پیوستن به SaverLife جنبش بازدید www.saverlife.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب