مکزیک است که به دلیل بازگشایی آن است. شما باید بروید?

Mexico جهان 6 محبوب ترین مقصد توریستی, است, باز, برای کسب و کار گردشگری با وجود آن موارد COVID-19 در حال افزای

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

Mexico جهان 6 محبوب ترین مقصد توریستی, است, باز, برای کسب و کار گردشگری با وجود آن موارد COVID-19 در حال افزایش است. فشار به بازگشایی می آید از اقتصادی باید به عنوان گردشگری حساب برای حدود 10 درصد از مکزیک اقتصاد به طور مستقیم. و این فقط نوک کوه یخ در یک کشور که در آن اقتصاد غیررسمی غالب در حدود 60 درصد از نیروی کار است.

تمایلی به قبل از آن انفجار بزرگ عید فصل گردشگری مکزیک در نهایت ، هنوز پرواز نگه داشته به آینده را از ایالات متحده و اروپا است. کشتی های کروز نگه داشته docking. و بسیاری از مردم (از جمله خود رئیس جمهور پوپولیستی آندرس مانوئل لوپز Obrador نام AMLO) امیدوار است که به نحوی مکزیک خواهد به سادگی آب و هوا طوفان از حد از یک لجبازی حس غرور ناسیونالیستی به عنوان یک بسیار سرسخت واقعیت: در خانه ماندن و نه رفتن به محل کار یک priviledge فراهم شده به چند که به طور کلی در حال حاضر در حال priviledged به اندازه کافی پس انداز و یا یک کار است که می تواند انجام شود بدون نیاز به ترک خانه.

مکزیک بسته شد به گردشگری تا ژوئن 1, زمانی که برای اولین بار گردشگران وارد لس Cabos و سپس به کانکون در ژوئن 11. کانکون (کشور پر بازدید ترین مقصد توریستی بین المللی علاوه بر شهر مکزیک) بود 8 ترین-جستجو برای مقصد از درون ایالات متحده در ماه ژوئن با توجه به Skyscanner.

در همین حال وزیر دارایی مکزیک Arturo هررا اعلام کرد روز پنج شنبه (25 ژوئن) که او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. فقط روز قبل از او ایستاده بود کنار AMLO در یک جفت از حوادث: نه عینک و ماسک صورت.

اما در حال حاضر از شهر مکزیک به Oaxaca و فراتر از بسیاری از نقاط کشور در حال شلوغ تر و یا کمتر معمولی به شیوه ای. بازارها باز هستند با بسیاری از کارگران با پوشیدن ماسک و دیگران نیست. مردم در حال قدم زدن در خیابان های پورتو به Vallarta دوباره هر چند دولت فدرال هنوز هم توصیه می کند که مردم در خانه بماند مگر اینکه لازم است به بیرون بروید. کشورهای که در حال باز کردن در میان آنها برتر کشور مقصد به عنوان این نشریه در حال باز کردن در 30 درصد ظرفیت است.

نیمی از کشور باقی می ماند در مستند: هیچ رستوران, هیچ, ها, هتل, هیچ, سواحل. حتی در کشورهای با کاهش موارد COVID-19, مانند, Baja California Sur, کسب و کار فردی و هشدار بیشتر ملزم کاربران است که در صورت ماسک های مورد نیاز به خصوص پس از ورود به سوپر مارکت ها و داروخانه ها در حالی که پیشخدمت تماس از پشت یک ماسک صورت را به رهگذران در خیابان های ارائه margaritas در حال حاضر که ماه های طولانی محدودیت در فروش الکل (برای جلوگیری از تجمعات) برداشته شده است.

در حالی که زمین مرز بسته است اگر شما رفتن به مکزیک از طریق هوا شما نمی خواهد به تنهایی. کانکون است که در مسیر برگشت با ده ها پرواز در روز و مکزیکو سیتی دریافت صدها نفر از جمله بین المللی است. این اعداد نشان دهنده حدود یک چهارم از پیش همه گیر عادی اما پرواز فرکانس است که انتظار می رود به زودی. شما به احتمال زیاد به درجه حرارت خود را مورد آزمایش قرار در فرودگاه. بین المللی در شهرهای توریستی مانند لس Cabos, Cancún, Puerto Vallarta و مکزیک شهر شما پیدا کنید که هر کسب و کار با هدف مسافران مشتاق به شما خوش آمد داخل. شاید تنها درصد کمی این کار را انجام دهید بی میلی.

مکزیک وارد آن مستند کمی دیرتر از بقیه جهان و مانند هر کس دیگری امید آن کوتاه خواهد بود. اما واقعیت غرق در. خواهد بود وجود دارد هیچ راه سریع اطراف COVID-19 مخصوصا برای یک کشور بدون محرک های بسته بندی و گسترده بیکاری گزینه های. در نهایت و دیر یا زود مردم را به بازگشت به کار. است که دقیقا همان جایی که ما خودمان را پیدا کنید در حال حاضر. در حال حاضر به چشم پوشی از آن به طور سنتی مشغول ملی گردشگری انفجار در اطراف عید پاک شد و یک گام بزرگ و به احتمال زیاد مانع شیوع در آن زمان. اما شیوع وارد کرده است. و صورت حساب پرداخت نمی کند خود را.

در تدس سانتوس در طی چه به طور معمول شده عید پاک تعطیلات شهروندان مسدود شده این شهرستان از ساعت-به همراه مسیر بزرگراه شمالی از Los Cabos با تپه خاک و شن و ماسه; و شرق از لاپاز با یک شهروند تیپ پوشیدن ماسک و نظارت مردم به صورت خود ماسک صورت به عنوان آنها به سمت چپ و دوباره وارد این شهر است.

هدف از این محاصره به طول انجامید که بیش از یک هفته بود که برای جلوگیری از گسترش COVID-19 به شهر است که یک اورژانس پزشکی مرکز اما بستگی به لاپاز و لس Cabos مناطق برای بیمارستان است. این تنها چند هفته پس از یک گروه از دانشگاه تگزاس-آستین spring breakers با برکت خود را در سفر عوامل تصمیم به ادامه سفر خود به Los Cabos و 27 زخم تا تست مثبت برای ویروس.

Juan David Orozco, سرآشپز و مالک جردین Alquimia در تدس سانتوس برداشت تا به سمت شغل به عنوان او خودش را در بر داشت ، به دوباره اختراع چگونه نوار می تواند به فروش کوکتل جردین Alquimia شروع به بسته بندی مایعات جایگزین امضای کوکتل برای تحویل خانه. به پوشش درآمد او را از دست داده و از نوار Orozco گرفته شده برای ارائه میوه و گیاهی جعبه از یک محلی, کشاورزی ارگانیک و فروش خانه-نان پخته شده در سراسر شهر.

"ما بسته واقعا اوایل; در آغاز ماه مارس و بسته شده اند و از آنجا که" Orozco می گوید. "زمان از این بحران در واقعا ناخوشایند لحظه تحویل سال. ما با داشتن یک فصل خوب و در اینجا فصل گردشگری شروع به پایین رفتن در تابستان, بنابراین ما از دست داده و چهار ماه از ما خوب شود."

به شدت پر پر در زمان ساکنان خارجی (بسیاری از بازنشسته) که به دنبال سازمان بهداشت جهانی توصیه می شود مستند از آغاز Orozco نمی تصور کنید که حتی آهسته فصل دیدن عادی درآمد به عنوان بسیاری از جمله ساکنان مشتریان وفادار که به کمک نوار از طریق آهسته تابستان ماه ادامه داوطلبانه پناهگاه در محل زندگی.

در حال حاضر جردین Alquimia است مجموعه ای برای باز کردن آخرین هفته از ماه ژوئن به عنوان حق تدس سانتوس وارد کمترین بخشی از سال را برای گردشگری است. قوانین ایالتی در باخا کالیفرنیا سور مجبور به نزدیک 10 p. m. و بدون معمولی درآمد نوار نمی قادر خواهد بود به پرداخت نوازندگان و پس Orozco می گوید به طور موقت در نوار خود را از دست بدهند محبوب موسیقی پرنیان و منظم آن چهارشنبه شب محبوبیت حتی آن را به عنوان یو پی اس گزینه های مواد غذایی در تلاش برای متعادل.

تعداد COVID-19 عفونت را دو برابر کرده و در آمریکای لاتین بیش از دو ماه گذشته با شکوه 2 میلیون در اواخر ماه ژوئن; مکزیک با 200,000 موارد پس از همه گیر آغاز شد. منابع متعدد برآورد تعداد به مراتب بالاتر با گزارش دروغ نسبت مرگ و میر به ذات الریه برای عدم تست و در تلاش برای جلوگیری از ارائه کمک های مالی به ازای هر ترتیب دولت به خانواده هایی که از دست کسی که به این بیماری همه گیر.

در اواخر ماه ژوئن بانک جهانی تخمین زده است که مکزیک اقتصاد خواهد سقوط 7.5 درصد در مقایسه با 6.1 درصد در ایالات متحده و 5.2 درصد در سراسر جهان است. خیلی از این سقوط را می توان به طور مستقیم مربوط به افت ناگهانی در گردشگری بین المللی در آورده با این بیماری همه گیر.

مکزیک تایید آن سه مورد در فوریه 28, طول, ارتفاع از کشور بین المللی گردشگری نجومی. دریافت 10 میلیون cruiseship و 50 میلیون هواپیمایی بین المللی مسافر در هر سال بیشتر از کسانی که بین شکرگزاری و عید پاک را به احتمال زیاد این ویروس در اینجا بود هر چه زودتر. آن, سپس به مراحل مختلف مستند در اواخر ماه مارس و اوایل آوریل بسته به دولت و شهرداری.

معاون سلامت هوگو لوپز-Gatell که برگزار می شود, روزانه, تلویزیونی همایش از اوایل مارس استدلال از همان ابتدا که مکزیک وضعیت اجتماعی به عنوان یک کشور در حال توسعه (با 50 درصد از جمعیت در فقر زندگی می کنند و خیابان اقتصاد, حسابداری برای بیش از نیمی از نیروی کار) به معنای اکثریت قریب به اتفاق مردم نمی قادر خواهد بود به قرنطینه برای یک دوره طولانی از زمان.

و این ثابت شده است که تا حد زیادی درست است. با تمايز از دولت به دولت کسب و کار که مجبور شدند در مارس بازگشایی در اوایل ماه ژوئن با وجود افزایش تعداد COVID-19. تنها کمک های اقتصادی فراهم شده به شهروندان مکزیکی در طول مستند دوره شد پیشرفت در تامین اجتماعی حقوق بازنشستگی برای شهروندان است.

بازگشت هنگامی که بسیاری از ما فکر همه گیر به عنوان بیشتر از یک آب و هوایی شدید پدیده ای است که ممکن است گذشته چند هفته کانکون و ریویرا مایا تفریحی و هتل ها از جمله بسیار محبوب Xcaret (تولیدی صنعتی مایان فولاد-مضمون پیچیده از جمله پارک های تفریحی و سواحل و هتل ها و رستوران ها) تلقی خواص خود را بهترین مکان برای منزوی کردن و سوار کردن طوفان است. که کوتاه بود به عنوان خاموش کردن رسیده, Quintana Roo دولت در اواخر ماه مارس است. Xcaret در حال حاضر دارای یک صفحه در وب سایت خود را اختصاص داده شده به آن جدید اقدامات ایمنی و "به شدت توصیه می کند" استفاده از ماسک های صورت است که آن را فراهم می کند به مهمانان و بازدیدکنندگان پس از ورود در یک "کیت های بهداشتی."

آن را نمی توان نادرست به حرکت که هر غیر ضروری کسب و کار عامل در طول یک بیماری همه گیر در کشور با افزایش موارد عفونت دریافت درجه اول گردشگران از یک کشور با افزایش نرخ از عفونت است که با قرار دادن در معرض خطر سلامت کارکنان خود در ازای سود. در مکزیک که در آن حداقل دستمزد معادل $5.34 در هر روز (پزوی مکزیک کاهش یافته و به پایین ترین رکورد در ماه مارس) و کارکنان در هتل ها و رستوران ها به طور معمول استخر راهنمایی وجود اختلاف شدید در اقتصاد از گردشگران و مردم محلی است.

در عین حال در بسیاری از راه های رفتن به رفت و آمد مکرر در 30 درصد یا 60 درصد ظرفیت که در آن شما می توانید سفارش سرویس اتاق تحویل داده و به شدت تحت بررسی شرایط و صرف بیشتر از روز جدا شده با یک نمایش و یا خارج از, مناسب به دور از مردم دیگر بهترین راه برای سفر به مکزیک در حال حاضر. از سوی دیگر دانستن اینکه چه مقدار از پول خود را در حال رفتن به کارکنان که در آن بستگی دارد در مقابل صاحبان هتل که یک کشتار از پرداخت دستمزد کم است تقریبا غیر ممکن است.

مقصد دیگر در مکزیک است که در حال بیشتر کردن رادار به گردشگران خارجی را به احتمال زیاد تجربه اندکی رونق ملی گردشگری تحت بازگشایی کمک خواهد کرد که بازگرداندن اقتصاد است. اما که ارائه مشکلات خود را دارد. بسیاری از کشور های رسمی "pueblos mágicos"سحر و جادو و یا شهرهای دارای غلظت بالایی از افراد مسن هستند و از راه دور و عدم کافی مراقبت های بهداشتی به عنوان آن است.

آکاپولکو, مکزیک, اول بین المللی شهر ساحلی باقی می ماند بسته به این کشور روزانه نرخ COVID-19 عفونت در حال افزایش است و با از بین 3-5,000 مورد جدید در هر روز که از اواسط ماه ژوئن. ابراهیم Garay ولاسکز مدیر کل اعتماد به آکاپولکو گردشگری هیئت مدیره می گوید: این شهرستان رنج می برند.

لعنتی بد شهرت بین المللی و بازارهای رقیب از دیگر مراکز توریستی در کشور Acapulco رفت از هالیوود starry-eyed چشم انداز مکزیک در درجه اول با گردشگران بین المللی از 1950s-80s به 90 درصد داخلی مقصد سفر از 1990s شروع شد.

تعداد مسافران بین المللی شد تا به طور قابل توجهی در اوایل این سال به عنوان مردم خودشان جذب به بندر قدیمی شهر و ترکیبی از زیبایی ساحل, تاریخ و منطقه اما COVID-19 متوقف آن همه است. حدود 300000 شغل در آکاپولکو به طور مستقیم وابسته به گردشگری و نه از جمله مشاغل است که به شکل غیر رسمی اقتصاد است. ایالت گرررو دهکدهای از دست داد 50,000 رسمی مشاغل از زمان شروع این بیماری همه گیر که بیشتر آن در آکاپولکو Garay ولاسکز می گوید.

"همانطور که توسط فرماندار دولت Héctor Astudillo مهم ترین چیز در حال حاضر این است که سلامت مردم Guerrero, اما پس از سه ماه از احتمالی وضعیت اقتصادی بسیار دشوار است برای شرکت ها و کارگران در آکاپولکو و فشار اجتماعی در حال افزایش است" Garay ولاسکز می گوید: با اشاره به مکزیک رنگی سیستم هشدار تقسیم دولت برای COVID-19 فاز.

در حال حاضر Acapulco باقی مانده در قرمز که به معنی آن ساحل و موسسات توریستی باز نیست. پس از آن به رنگ نارنجی تغییر هتل ها قادر خواهد بود به 30 درصد ظرفیت به رنگ زرد در 60 درصد و در سبز در 100 درصد است. در مطبوعات زمان نیمی از مکزیک متحده باقی می ماند در زیر سطح قرمز و نیمی زیر سطح نارنجی.

با نیمی از جمعیت آن در فقر زندگی می کنند و طبقه متوسط زندگی می کند که در تعادل ظریف از داشتن فقط به اندازه کافی بسیاری از مردم در مکزیک هیچ چاره ای اما به هر بشکه از طریق همه گیر سر ، متاسفانه افرادی که بستگی گردشگری را مجبور به انتخاب بین COVID-19 خطر و بدست آوردن پول است.

سفر به یک کشور برای تفریح در وسط آن بحران همه گیر احمقانه است. حتی بیشتر از زمانی که موارد در حال افزایش در کشور خود. آیا مردم وجود دارد که نیاز شما را به سفر در اینجا به منظور آنها را برای زنده ماندن ؟ بدون تغییر هر چیزی در مورد ما اجتماعی و اقتصادی سیستم های بله. و این فوق العاده خراب کرد.

که گفت:, برای گردشگران اصرار بر بازدید از مکزیک, آیا هفته بعد یا شش ماه از هم اکنون در نظر گرفتن حمایت از مکزیک متعلق به هتل بوتیک (نگه داشتن کسب و کارهای محلی زنده مالی تا حدودی), Airbnbs و Vrbos. نوشیدنی و ناهار خوردن به دور از زنجیر و نکته خوبی است. بسیاری از رستوران ها از جمله کوچک, مامان و پاپ مغازه های اضافه شده برای تحویل به عنوان یک امری عادی گزینه است. به عنوان در ایالات متحده احتمالا مردم در حال اجرا این هتل ها و دیگر امکانات رفاهی در بالای متوسط به طبقه فوقانی محدوده, اما آنها به احتمال زیاد به طور مستقیم حمایت از کوچک و کسب و کارهای محلی از بلوک بزرگ هتل و می تواند کمک به شما در پیدا کردن یک راه مناسب برای انجام این کار نیز هست.

اگر شما در حال رفتن به سفر در هر نقطه و به خصوص هوایی شما باید به در نظر گرفتن آنچه که شما خواهید بود در آوردن با شما. مکزیک ندارد یک سیاست است که اجرا مردم را به قرنطینه در محل پس از ورود. اخلاقی محترم و تنها راه معقول و منطقی به سفر در حال حاضر (علاوه بر سفر نیست و در حال حاضر) است که به فرض شما می تواند حامل و متوجه باشید که افرادی که شما را در تماس با آمد ممکن است همان دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت است که شما انجام دهد.

در مورد مکزیک در حالی که آن را مناسب و معقول اجتماعی و جامد به بخش خصوصی واگذار سیستم مراقبت های بهداشتی هر دو گزینه های محدود در خارج از شهرهای بزرگ و حتی پس از آن آنها در حال حاضر مشمول مالیات. هر کجا که شما بروید حفظ شش پا از فاصله بین خود و دیگران است. به دنبال توصیه از پوشیدن ماسک صورت در, به خصوص اگر شما در حال پرواز در, و بهداشتی احتیاطی توصیه شده برای سفر هوایی.

در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد این بیماری همه گیر چیز رفته است به اندازه کافی طولانی سفر مقامات در حال حاضر فرانک که "طبیعی" خواهد بود نه در هر راه زودگذر.

فردی Dominguez, VP مدیریت حساب در امریکا برای سفر همکاران گروه در Expedia, گروه, بزرگترین آنلاین, سفر, سیستم رزرو می گوید بازگرداندن سفر در منطقه را یک "سطح بی سابقه ای از همکاری" بین بخش دولتی و خصوصی.

"بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین هستند و یا در مورد رسیدن به اوج خود COVID-19 عفونت پس از بهبود روند را طولانی تر نسبت به سایر مناطق و یا کشورهای جهان" Dominguez می گوید و اضافه کرد که بودجه اختصاص داده شده به حمایت از مقصد آمریکای لاتین و به اجرا درآوردن خاص شرایط بهداشتی و انعطاف پذیر تر لغو سیاست. "برای غلبه بر این بحران صنعت گردشگری و به ویژه کسب و کارهای کوچک نیاز به حمایت و اقدامات و بتن."

دمینگوز نقل 2019 جهانی مسافرت و گردشگری شورای اسلامی داده است که "سفر بخش تولید تقریبا 17 میلیون شغل در آمریکای لاتین این است که تقریبا 8 درصد از کل نیروی کار در امریکا لاتین. آن نیز تقریبا 305 میلیون دلار به تولید ناخالص داخلی که به نمایندگی از 8.1 درصد در آمریکای لاتین اقتصاد است."

در سراسر جهان, کشورهای ایالات و شهرستانها در حال تجربه امواج متفاوت از ویروس است. اما هیچ یک از آن خوب است. همه ما می تواند به نفع از گرفتن یک لحظه به در نظر گرفتن چگونه سفر ما اثرات مکان دیدار ما و چگونه ما سیستم اقتصادی اساسا یک خانه از کارت. یک ضربه قوی و کل دستگاه سقوط.

مکزیک شده است خوب به گردشگران خارجی که مشتاق به بازگشت. اما چگونه برای مراقبت از کسانی که معیشت بستگی دارد ما هوی و هوس و رذیلت? ما نمی کردم که تقریبا نمیفهمد نشده است.

انتخاب برای حمایت از کسب و کارهای محلی در سفر بعدی خود را می تواند یک شروع خوب است. به دنبال رستوران ها و مغازه ها است که کار به طور مستقیم با تولید کنندگان و هنرمندان دیگر شروع می شود. 

در مکزیک به واسطه کسی است که باعث می شود بانک. چگونه شما می توانید مطمئن شوید که پول خود را می رود به طور مستقیم به افرادی که در حال ارائه خدمات برای شما (و کسانی که خود بستگی دارد و پول خود را برای بقای اقتصادی) و نه به مکزیک یا بین المللی نخبگان. عمدتا با رفتن از راه مورد ضرب و شتم و پیدا کردن چیزهایی که برای خودتان و پرداخت آن به مردم به طور مستقیم.

اما در حال حاضر همه گیر در حال حاضر جرعه جرعه اتاق تحویل کوکتل در پایین-ظرفیت رفت و آمد مکرر ممکن است امن ترین مسیر برای همه درگیر. اگر شما به این مسیر در همه.

مگان ریچارد فرای روزنامه نگار مستقل و مترجم در مکزیک زندگی می کنند. او دارای یک تاریخچه از اتاق خبر و روزنامه نگاری و همچنین به عنوان دولت غیر انتفاعی و بین المللی و نشریات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب